vooral met dit weerquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om de hele tijd met pruik te lopen
Tuurlijk, dat kan de arts vanavond op magische wijze beoordelen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:50 schreef espri het volgende:
Ruben voelt zich ziek, ziet het ernstig in, hij hoopt niet dat het K woord valt... dramaqueen.
Ik denk dat het helemaal niets te maken heeft met dapper zijn , de meeste donkere mensen hebben meerdere pruikenquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:51 schreef maily het volgende:
[..]
Ik kende iemand in de thuiszorg die er ook 4 of 5 verschillende had (en droeg! ) .
Plus die strakke vlechten op je harses. Ik ben mishandeld met stukken lakenquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om de hele tijd met pruik te lopen
Hij zei al dat hij niet in de arts geloofde, daar moet je 3 a 4x voor komen voordat ze wat doen volgens hem.quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat kan de arts vanavond op magische wijze beoordelen.
wat een dramaqueen,
Ik heb ze ook wel gehad als blankequote:Op dinsdag 6 september 2022 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Plus die strakke vlechten op je harses. Ik ben mishandeld met stukken laken
en ik vind dat hij een heel bekend gezicht heeft, kan er alleen niet opkomen waarvan ik hem zou kennenquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:54 schreef Ireth het volgende:
Ik heb nu volgens mij voor het eerst Nadir in beeld in de tv uitzending? Die heb ik op de streams nog heul niet gezien??
Oh ja dat is nu vet foutquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ze ook wel gehad als blanke
Ja die zaten bij zn wangen en lippen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:58 schreef Soury het volgende:
Hij voelde zijn hersenen. Dat was de eerste keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |