Ja apart wel.quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:25 schreef Sestra666 het volgende:
Ze kan beter naar een psych ipv meedoen met dit programma..
Is er nog geen jank over steams topic?quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:29 schreef freaky40 het volgende:
Stream 2 geeft wat blokjes af en toe.
en dan tussen ontbijt en diner niks? Ik zou eerder ontbijt zolang mogelijk uitstellen en goede lunch/diner pakkenquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
waarom eten ze 2 x per dag een warme prak? Kan je toch beter 1 goede maaltijd bereiden i.p.v. zo'n klein muizenhapje per keer
brood is opquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
waarom eten ze 2 x per dag een warme prak? Kan je toch beter 1 goede maaltijd bereiden i.p.v. zo'n klein muizenhapje per keer
Ik zou daar niet willen zitten.quote:
Wesley ook niet.quote:
Tot over een halfjaar.quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:42 schreef Pjotr1953 het volgende:
Lastig al die mensen. Ga wel weer streamen als het wat overzichtelijker is geworden.
Kijk nu wel naar de dagelijkse tv-uitzending.
Dit staat haar veel beter.quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:46 schreef Rhosyn het volgende:
Moirama heeft haar pruik afgezet![]()
Dapper wel.
Ik denk dat hij dood gaatquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:45 schreef freaky40 het volgende:
Ruben maakt wel TV, met zijn hoofd op janken.
Ze heeft er een hele zooi bij zich zegt ze in het filmpjequote:Op dinsdag 6 september 2022 18:46 schreef Rhosyn het volgende:
Dapper wel.
Lekker die jeukende kut zooi. Serieus een kort afro koppie is beterquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze heeft er een hele zooi bij zich zegt ze in het filmpje
Ik kende iemand in de thuiszorg die er ook 4 of 5 verschillende had (en droeg! ) .quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:46 schreef Rhosyn het volgende:
Dapper wel.
Ik moet er niet aan denken om de hele tijd met pruik te lopenquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker die jeukende kut zooi. Serieus een kort afro koppie is beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |