Is te zien aan je TT en OP.quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:29 schreef Werkperd het volgende:
Haalt letterlijk het bloed onder mijn nagels vandaan!
Adblock?quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:41 schreef Innisdemon het volgende:
ik erger me vooral aan al die reclames voor en tijdens filmpjes.
Toetsenbord kapot geslagen, zo te zien. Met een paar extra drukken op de spatiebalk.quote:
TS (maar dan in het Nederlands):quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toetsenbord kapot geslagen, zo te zien. Met een paar extra drukken op de spatiebalk.
Bijwerkingen van lithium.quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:03 schreef herverwijderd het volgende:
Mja, aan de ene kant wel terechte klacht, ook dat filmpjes over elk debiel onderwerp 10+ minuten moeten zijn want het algoriiiitttmeeee... maar als je een beetje slim zoekt vind je bijna altijd wat je nodig hebt.
Dus, ts, wat zoek je?
Wappie agressie at his finestquote:Op dinsdag 6 september 2022 16:12 schreef Grems het volgende:
Het gehele gigacorp internet is één grote kankerzooi, immer terechte klacht.
Tiktok is een walgelijke app. Rare aannamequote:
*wilquote:Op dinsdag 6 september 2022 16:10 schreef Fok-it het volgende:
Youtube is een geweldig medium. Derhalve onterechte klacht
TS begrijpt niet dat hij irritante vlogs ziet omdat die vlogs dmv algoritme in TS zijn feed terecht komen. TS moet dus gewoon andere filmpjes gaan kijken als hij dat niet wilt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |