Oh ken nu heel rasistisch gaan doen maar ik hou me in.quote:
Zal toch welquote:Op dinsdag 6 september 2022 15:47 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
die baard gaat er vast nog wel af dit jaar (hoop ik)
quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:49 schreef ChocoFan het volgende:
Zag een hele dikke grote, please iemand die een cap heeft
ik zit echt ieuuwwwww te schreeuwen hierquote:
Ik ook en te piepen en de rillingen over mijn lichaam en hij merkt gewoon nietsquote:Op dinsdag 6 september 2022 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zit echt ieuuwwwww te schreeuwen hier
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 6 september 2022 15:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook en te piepen en de rillingen over mijn lichaam en hij merkt gewoon niets
17 sec is erg weinig idd. Als je V2 hebt kun je helemaal niets terugspoelen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:50 schreef Ireth het volgende:
Ik zweer je!!! Eric/GJ staat zich af te drogen en er liep een vlieg/spin over zijn schouder!! Waarom kan je nu niet terug spoelen!!!
ja echt he, verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:51 schreef Charmian het volgende:
en nu nog ff lekker met die handdoek (waar die spin loopt) langs den balletjes
kan de spin lekker in het holletje kruipenquote:Op dinsdag 6 september 2022 15:51 schreef Charmian het volgende:
en nu nog ff lekker met die handdoek (waar die spin loopt) langs den balletjes
ik word net wakker van een lekker dutje, en dan ditquote:Op dinsdag 6 september 2022 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie op mijn scherm liep!!quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja kut man dit zou een briljant gifje zijn geweest.quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:51 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
17 sec is erg weinig idd. Als je V2 hebt kun je helemaal niets terugspoelen.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie op mijn scherm liep!!
Ik had dus echt niet meer gaan douchen!
Waar is een @:dgk_tegengas als je filmpjes nodig heb
Ivm niet live..quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:50 schreef Ireth het volgende:
Ik zweer je!!! Eric/GJ staat zich af te drogen en er liep een vlieg/spin over zijn schouder!! Waarom kan je nu niet terug spoelen!!!
aah puzz kom opquote:
Egniequote:Op dinsdag 6 september 2022 15:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah puzz kom op
daar hou jij toch ook van![]()
![]()
![]()
Ik zei dat een keer voor een geintje tegen iemand 'ik vind Jannes wel aardig om naar te luisteren', hele enthousiaste reactie terug. Ik:quote:
Had je iets anderserwacht dan?quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:53 schreef greysbones het volgende:
toch knap
38 man
en de meesten doen niks
Kijk, dit zijn effectieve posts om de namen snel te leren, want ik hou het voor geen meter bij (weet dan ook pas sinds gisteren van het bestaan van het programma).quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:56 schreef greysbones het volgende:
sacha kriebelt bern bijna in de naad
quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zei dat een keer voor een geintje tegen iemand 'ik vind Jannes wel aardig om naar te luisteren', hele enthousiaste reactie terug. Ik:
quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zei dat een keer voor een geintje tegen iemand 'ik vind Jannes wel aardig om naar te luisteren', hele enthousiaste reactie terug. Ik:
quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:56 schreef B00STER het volgende:
[..]
Kijk, dit zijn effectieve posts om de namen snel te leren, want ik hou het voor geen meter bij (weet dan ook pas sinds gisteren van het bestaan van het programma).
Ik heb Quincy onthouden na gisteren! (wat niet per definitie positief is overigens.)quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik ken er ook nog maar een stuk of 10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |