quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:11 schreef herverwijderd het volgende:
Is dit naar aanleiding van de quinoadel of is het toeval?
Want ik denk niet dat het toeval is
Ja en nee, dit woord valt vaker de laatste tijd, net als vegetarische gehaktbal schnitzel ed. die bestaan dus ook niet want dat is een totaal ander productquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:11 schreef herverwijderd het volgende:
Is dit naar aanleiding van de quinoadel of is het toeval?
Want ik denk niet dat het toeval is
Oh ja.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:21 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
[..]
Ja en nee, dit woord valt vaker de laatste tijd, net als vegetarische gehaktbal schnitzel ed. die bestaan dus ook niet want dat is een totaal ander product
De hypocriete slagerquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:43 schreef Näsenbar het volgende:
De slager kan toch zelf vegetarisch zijn en alsnog vlees verkopen?
Ja godverdomme.quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:35 schreef Intint het volgende:
Dalijk ga je me nog vertellen dat Dr. Oetker geen echte arts is.
En Dr. Vogel ook niet zeker?quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:35 schreef Intint het volgende:
En kapitein Iglo dan?quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:35 schreef Intint het volgende:
Uncle Bens is niet mij oom vriendquote:
Een zwarte man was in de oude slavencultuur nooit een oom, dat is ook de reden dat zijn vrouw Aunt Jemima heet.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Uncle Bens is niet mij oom vriend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |