SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenste rij van links naar rechts:
Alicia, Leila, Janet, Bern, Zoe, Isaac, Sasha, Kim, Moirama, Eric, Bert, Jeffrey
Middelste rij van links naar rechts:
GertJan, Ruben, Johan, Imahidan, TommyLee, Berend, Marciano, Manuela, Kim, Rupert, Eunice, Mexx, Wanda, JanWillem
Onderste rij van links naar rechts:
Babette, Quincy, Wesley, Jerrold, Mirthe, Djedi, Martin, Nadi, Jasper, Gerry, Madeleine, Esther, Wendy, Kenzy
Welkom in het Commentaar op Streams topic.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic.
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Wesleyquote:
nee wesley is degene die gaatquote:
Ow die ook alquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee wesley is degene die gaat
ruben is ziek
hij voelt zich niet goedquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:11 schreef GayGuy het volgende:
Wat is er met die gozer aan de hand? Hoop drama, zo te zien?
Meisjequote:Op dinsdag 6 september 2022 10:11 schreef greysbones het volgende:
Gert jan(?) in de schommelstoel met ?
Djediquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:11 schreef greysbones het volgende:
Gert jan(?) in de schommelstoel met ?
Wel schattig.quote:
Je bent zelf...quote:
Engnek Bernquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:18 schreef greysbones het volgende:
Djedi is dus ook al gekriebeld door Bern
Bern wil een harem lijkt het
Dinsdag dip hakt er aardig in hierquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:17 schreef 5thencounter het volgende:
Bertje Emootje .. snik snik En de grootste jankert moet ff troosten![]()
[ afbeelding ]
Blij dat ik die tijd achter me heb gelaten.quote:
quote:
quote:
maandagquote:
Raar artikel. Ik denk niet dat iemand gedacht had dat er 600k kijkers zouden zijn om kwart over zes.quote:
Bert: "En elke keer die afwas, heb al een paar keer afgewassen. Nou ja, over 1 jaar ben ik thuis dan heb ik weer de afwasmachine, nog even over de was ophangen, wanneer we ouderwetse wasknijpers hebben dan kunnen we de was aan de waslijn ophangen, want gisteren waaide het en toen viel de was op de grond."quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:17 schreef 5thencounter het volgende:
Bertje Emootje .. snik snik En de grootste jankert moet ff troosten![]()
+ kuttijdstip qua uitzendingquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
maandag
30 graden
wie gaat er tv kijken
zal nog wel bijtrekken denk ik
'verliest de helft van de kijkers'quote:
quote:Een Jaar Van Je Leven verliest ruim helft van de kijkers
06-09-22, 10:14 Geschreven door Daniël Schalk
De eerste reguliere aflevering van de nieuwe realityshow Een Jaar Van Je Leven op SBS6 trok een stuk minder kijkers dan de kick-off-aflevering. Zondagavond ging Een Jaar Van Je Leven van start met 605.000 kijkers, maar maandag keken er om 18:20 uur nog maar 231.000 mensen. Een daling van 62 procent.
Het aantal mensen dat maandag naar Een Jaar Van Je Leven keek is ook een stuk lager dan het aantal kijkers van Big Brother. Naar het tweede seizoen van de revival keken in 2022 gemiddeld 352.000 mensen. In 2021 was dat iets hoger, toen keken er gemiddeld 416.000 mensen naar de uitzendingen op RTL5.
Janet.quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:30 schreef greysbones het volgende:
krullebol wil ook wel naar huis??
beetje vreemd gesprek
of het gaat over naar huis rijden???
Het is 1 aflevering bezigquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:32 schreef GayGuy het volgende:
Scoort nog minder dan het laatste seizoen van de Big Brother revival
Dat was ook niet tijdens etenstijdquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:32 schreef GayGuy het volgende:
Scoort nog minder dan het laatste seizoen van de Big Brother revival
quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:33 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Haha was het al gedeeld? Niet echt wakker nog😁
knap hequote:Op dinsdag 6 september 2022 10:34 schreef FreshFruit het volgende:
Ze zijn er net een week en nu al vitaminegebrek.
hier zegt ie ook zoek het maar uitquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:34 schreef Li0nHeart het volgende:
stream 1 kapot of ligt dat aan mij?
Djedi zei FFquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:34 schreef 5thencounter het volgende:
Volgende setje in de maak.. Gertjan en Mexx?
[ afbeelding ]
Die klapte er hier ook uit.quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:34 schreef Li0nHeart het volgende:
stream 1 kapot of ligt dat aan mij?
Gert jan is vaak knuffelend bij dames te zien maar helaas voor hem is het weinig romantisch.quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:34 schreef 5thencounter het volgende:
Volgende setje in de maak.. Gertjan en Mexx?
[ afbeelding ]
En ze vindt nogal veel hilarisch en geniaalquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:36 schreef FreshFruit het volgende:
Wanda heeft echt een schelle stem.
Dat valt ze dan vast en zeker tegenquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:36 schreef FreshFruit het volgende:
Wanda heeft echt een schelle stem.
quote:
Die is wat van planquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:36 schreef chufi het volgende:
Met 3 rollen wc-papier, een glas water en de verbandtrommel mee naar het toilet ?
quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:40 schreef MMXMMX het volgende:
Stream 1 :
The manifest could not be loaded
(SOURCE_COULD_NOT_LOAD_MANIFEST)
nopequote:Op dinsdag 6 september 2022 10:41 schreef D. het volgende:
Wanda is het tegenovergestelde van Madeleine
Wie snapt waar ik op doel?
Geen idee wie Madeleine isquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:41 schreef D. het volgende:
Wanda is het tegenovergestelde van Madeleine
Wie snapt waar ik op doel?
quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
ik weet niet wie Madeleine is
Dan houdt het opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |