abonnement Unibet Coolblue
pi_205868095
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 16:37 schreef raptorix het volgende:
Dus: Hey lekker ding, is tegenwoordig al lastigvallen?
Mijn god ben blij dat ik niet meer jong ben zeg.
Als je ondertussen de broek op je enkels hebt liggen, met je tong je lippen nat maakt en ook nog aan je pik aan het trekken bent. Dan kan dat inderdaad al een aantal jaren niet meer.

Het waarom jij blij bent dat je niet meer jong bent laat zich wel raden. Is dat omdat je hoofd te zwaar voor je nek geworden is waardoor je alleen nog maar de grond ziet?
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 6 september 2022 @ 16:46:25 #102
186611 Haags
pi_205868118
twitter


Wat zijn dit ook voor debiele fratsen joh.
Zonder wrijving geen glans
pi_205868128
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 september 2022 16:12 schreef Kreator het volgende:

[..]
Als het elders ook gebeurt, dan is het niet erg. Helder. En dat het er 'maar' 20 waren (en niet te vergeten rookbommen op het circuit) is natuurlijk gewoon te triest voor woorden. Dat zijn er toch 20 teveel.
Elke feit van grensoverschrijdend gedrag is er 1 teveel...

Echter hebben we het hier niet over feiten, maar over meldingen. Een feit is aantoonbaar, dit is slechts 'van horen zeggen'.
pi_205868134
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2022 16:18 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
niemand wil dit wangedrag bagatelliseren maar bij een gemiddeld festival worden meer vrouwen belaagd. Praat het niet goed hé, maar die mannen deden het dus super

En in Oostenrijk werden de Nederlandse fans ook van wangedrag, aanranding, schelden en van racisme beticht. Twee zogenaamde slachtoffers hebben aantoonbaar gelogen. Eerst maar eens zien of die Nederlandse dames wel zo kies en zeker van hun zaak zijn. Ik wil niet zeggen dat ze liegen maar er hebben wel eens dames gelogen dus nog even afwachten of het bewezen kan worden
Het is helemaal niet waar dat die twee meiden in Oostenrijk aantoonbaar hebben gelogen over wat ze is overkomen. Er zijn later wel allerlei vraagtekens bij gezet en er is aanvullende info boven water gekomen, waardoor hun verhaal minder geloofwaardig overkwam.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2022 16:49:10 ]
pi_205868141
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2022 16:42 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Als je ondertussen de broek op je enkels hebt liggen, met je tong je lippen nat maakt en ook nog aan je pik aan het trekken bent. Dan kan dat inderdaad al een aantal jaren niet meer.

Het waarom jij blij bent dat je niet meer jong bent laat zich wel raden. Is dat omdat je hoofd te zwaar voor je nek geworden is waardoor je alleen nog maar de grond ziet?
  dinsdag 6 september 2022 @ 16:49:59 #106
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_205868148
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2022 16:48 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Het is helemaal niet waar dat die twee meiden in Oostenrijk aantoonbaar hebben gelogen over wat ze is overkomen. Er zijn later wel allerlei vraagtekens bij gezet en er is aanvullende info boven water gekomen, waardoor hun verhaal minder geloofwaardig overkwam.
Die twee potjes die op Silverstone ook al liepen te zoeken naar aandacht doelen jullie op?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_205868158
Ik was vrijwilliger op Zandvoort, en naar mn vrouwelijke collega werd op een gegeven moment ook 'Daar moet een piemel in' gezongen.
Ik vind dat (als man) niet direct grensoverschrijdend, maar ongepast en storend is het wel. Ook omdat het dan geen student(ikoze) is, maar een man van middelbare leeftijd die blijkbaar niet tegen drank kan...
pi_205868162
quote:
4s.gif Op dinsdag 6 september 2022 16:23 schreef aloa het volgende:
Eigenlijk past dit topic gewoon niet in F1. Het heeft n.l. niks met de hele sport te maken.
Het is uiteraard ernstig wat er gebeurd, maar de sport opzich kan er weinig aan doen.
Oh ok. Eerst waren het allemaal verzinsels van de pers, alleen had je daar nul onderbouwing voor. Nu is het weer iets wat niks met F1 te maken heeft. Zeker net zoals hooligans niks met voetbal te maken hebben?

Ik ben nu al benieuwd naar de volgende bocht waarin je je gaat wringen om maar te kunnen ontkennen, bagatelliseren en wegkijken.
pi_205868184
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 16:49 schreef nils7 het volgende:

[..]
Die twee potjes die op Silverstone ook al liepen te zoeken naar aandacht doelen jullie op?
Ja, die twee. Hun verhaal is een stuk minder aannemelijk geworden toen dat naar buiten kwam, maar dat ze 'aantoonbaar gelogen' hebben is ook niet vast komen staan.
pi_205868227
Het hoort niet, simpel. Het is onbeschoft en sommige vrouwen zijn er niet van gediend. Wel vind ik de berichtgeving weer eenzijdig, dat het nu weer groot wordt uitvergroot bij de F1 sta ik niet van te kijken, viel mij al langer op dat in bepaalde hoeken de irritatie toenam omdat een Nederlander het goed deed in de F1. Dan wordt er nogal snel op elke slak zout gelegd. Maar ik mis de neutrale discussie, ik ben namelijk ook jong geweest, sportte veel, zag er redelijk goed uit en ik kan mij vroeger geen één avond herinneren dat ik niet minimaal 10x per avond in mijn kont, borst of zak gegrepen werd door een vrouw. Nu ben ik een wat oudere man en gebeurd het natuurlijk stukken minder, maar het gebeurd door beide kampen maar alleen in het geval van mannen is er weer ophef of wordt erover gesproken.

En als een man die zijn broek naar beneden trekt al grensoverschrijdend gedrag is, wat ik persoonlijk eigenlijk ook wel vind, is een streaker die met haar blote tieten over een voetbal veld rent ook seksueel overschrijdend gedrag, met als grote verschil dat mannen echt niet massaal aangifte gaan doen.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 6 september 2022 @ 17:00:56 #111
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_205868230
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 16:46 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]

Wat zijn dit ook voor debiele fratsen joh.
Is cultuur. Hoort erbij. Gebeurt maar zelden.
  dinsdag 6 september 2022 @ 17:07:21 #112
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205868256
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 17:00 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Het hoort niet, simpel. Het is onbeschoft en sommige vrouwen zijn er niet van gediend. Wel vind ik de berichtgeving weer eenzijdig, dat het nu weer groot wordt uitvergroot bij de F1 sta ik niet van te kijken, viel mij al langer op dat in bepaalde hoeken de irritatie toenam omdat een Nederlander het goed deed in de F1. Dan wordt er nogal snel op elke slak zout gelegd. Maar ik mis de neutrale discussie, ik ben namelijk ook jong geweest, sportte veel, zag er redelijk goed uit en ik kan mij vroeger geen één avond herinneren dat ik niet minimaal 10x per avond in mijn kont, borst of zak gegrepen werd door een vrouw. Nu ben ik een wat oudere man en gebeurd het natuurlijk stukken minder, maar het gebeurd door beide kampen maar alleen in het geval van mannen is er weer ophef of wordt erover gesproken.

En als een man die zijn broek naar beneden trekt al grensoverschrijdend gedrag is, wat ik persoonlijk eigenlijk ook wel vind, is een streaker die met haar blote tieten over een voetbal veld rent ook seksueel overschrijdend gedrag, met als grote verschil dat mannen echt niet massaal aangifte gaan doen.
Zure oude witte boze mannen die hier een punt van maken.

Hurrr durrrr 20 gevallen op 305.000 bezoekers - HET IS EEN SCHANDE GODVERDOMME.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 6 september 2022 @ 17:08:13 #113
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205868260
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2022 16:52 schreef Piles het volgende:
Ik was vrijwilliger op Zandvoort, en naar mn vrouwelijke collega werd op een gegeven moment ook 'Daar moet een piemel in' gezongen.
Ik vind dat (als man) niet direct grensoverschrijdend, maar ongepast en storend is het wel. Ook omdat het dan geen student(ikoze) is, maar een man van middelbare leeftijd die blijkbaar niet tegen drank kan...
Zeker. Dat soort debielen moet je gewoon tegen optreden.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_205868268
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 september 2022 17:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Zure oude witte boze mannen die hier een punt van maken.

Hurrr durrrr 20 gevallen op 305.000 bezoekers - HET IS EEN SCHANDE GODVERDOMME.
Ach het hoor niet, beetje kijken niks mis mee, maar houd het daarbij. Gewoon respect hebben, kan het ook niet goedpraten en ken er genoeg die geen grenzen meer hebben als ze gezopen hebben. Alleen gebeurd het andersom vaker dan dat mensen denken, of dat de media erover schrijft. Het is vooral nu weer "mannen slecht", wat wel in deze tijdgeest past, en dat verklaard ook de ophef de laatste maanden.
  dinsdag 6 september 2022 @ 17:11:51 #115
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205868282
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 10:31 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Waarom direct de aandacht afleiden van de F1 fans? Komt het even niet goed uit ofzo? Dat er elders ook problemen zijn weten we nu wel. Dat dit nu in het nieuws komt is omdat de misdragingen van de Oranje supporters structureel lijken te worden. Het schijnt normaal te worden om vrouwen onvriendelijk te bejegenen en te betasten. Een soort gemeengoed. En dat moeten we niet willen.
"Structureel"

0,00081% van de bezoekers ging over de schreef.

:')
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 6 september 2022 @ 17:12:38 #116
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205868287
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 17:10 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]
Ach het hoor niet, beetje kijken niks mis mee, maar houd het daarbij. Gewoon respect hebben, kan het ook niet goedpraten en ken er genoeg die geen grenzen meer hebben als ze gezopen hebben. Alleen gebeurd het andersom vaker dan dat mensen denken, of dat de media erover schrijft. Het is vooral nu weer "mannen slecht", wat wel in deze tijdgeest past, en dat verklaard ook de ophef de laatste maanden.
Niemand praat het goed. Maar een paar mensen vergeten alle rationaliteit als het om de Orange Army gaat.
Die mensen zijn al begonnen met hun haatcampagne op de RBR.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 6 september 2022 @ 17:15:15 #117
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_205868299
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 16:52 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Oh ok. Eerst waren het allemaal verzinsels van de pers, alleen had je daar nul onderbouwing voor. Nu is het weer iets wat niks met F1 te maken heeft. Zeker net zoals hooligans niks met voetbal te maken hebben?

Ik ben nu al benieuwd naar de volgende bocht waarin je je gaat wringen om maar te kunnen ontkennen, bagatelliseren en wegkijken.
Hooligans hebben idd niks met voetbal te maken.
Vind jij van wel dan?
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_205868315
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 september 2022 17:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Niemand praat het goed. Maar een paar mensen vergeten alle rationaliteit als het om de Orange Army gaat.
Die mensen zijn al begonnen met hun haatcampagne op de RBR.
Klopt, Max heeft het aangedurfd zijn hoofd boven het maaiveld uit te steken, dat merk je al jaren dan komt er nogal wat kritiek. Zoals al aangegeven in een eerdere reactie:

quote:
dat het nu weer groot wordt uitvergroot bij de F1 sta ik niet van te kijken, viel mij al langer op dat in bepaalde hoeken de irritatie toenam omdat een Nederlander het goed deed in de F1.
Het zijn types die nogal vaak opvallen met hun anti Nederland gedrag, zitten vooral in de woke hoek.
pi_205868973
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 september 2022 17:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]
"Structureel"

0,00081% van de bezoekers ging over de schreef.

:')
Dat is het aantal dames dat melding heeft gemaakt. Het aantal 'daders' hoeft niet gelijk te zijn aan het aantal 'slachtoffers'. Misschien was er een dader of zelfs geen een

:')
  dinsdag 6 september 2022 @ 18:12:01 #120
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_205869016
Waarschijnlijk zal het aantal wel veel hoger zijn dan die 25. Maar de meeste dames zijn wel wat gewend (hoe triest dat ook klinkt), die doen geen aangifte e.d.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_205869165
quote:
4s.gif Op dinsdag 6 september 2022 18:12 schreef aloa het volgende:
Waarschijnlijk zal het aantal wel veel hoger zijn dan die 25. Maar de meeste dames zijn wel wat gewend (hoe triest dat ook klinkt), die doen geen aangifte e.d.
Tsja en voor veel mensen is een officiële aangifte ook nog een keiharde eis
pi_205869212
quote:
4s.gif Op dinsdag 6 september 2022 18:12 schreef aloa het volgende:
Waarschijnlijk zal het aantal wel veel hoger zijn dan die 25. Maar de meeste dames zijn wel wat gewend (hoe triest dat ook klinkt), die doen geen aangifte e.d.
Er zullen ook dames tussen zitten die dit soort gedrag niet storend vinden.
pi_205869431
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2022 16:42 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Als je ondertussen de broek op je enkels hebt liggen, met je tong je lippen nat maakt en ook nog aan je pik aan het trekken bent. Dan kan dat inderdaad al een aantal jaren niet meer.

Het waarom jij blij bent dat je niet meer jong bent laat zich wel raden. Is dat omdat je hoofd te zwaar voor je nek geworden is waardoor je alleen nog maar de grond ziet?
Overdrijven is ook een vak lijkt me?
Het gaat erom dat je tegenwoordig niks meer, en niks meer mag zeggen zonder dat er wel 1 of andere volidioot zich beledigd of aangerand voelt. En nee ik heb geen zwaar hoofd, ik ben juist uiterst relaxed.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205873893
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 17:00 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
En als een man die zijn broek naar beneden trekt al grensoverschrijdend gedrag is, wat ik persoonlijk eigenlijk ook wel vind, is een streaker die met haar blote tieten over een voetbal veld rent ook seksueel overschrijdend gedrag, met als grote verschil dat mannen echt niet massaal aangifte gaan doen.
Beter lezen. Die man trok niet zijn eigen broek naar beneden.

"Ze stonden lekker te dansen, toen een man hun broek naar beneden trok."
pi_205874591
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 00:17 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Beter lezen. Die man trok niet zijn eigen broek naar beneden.

"Ze stonden lekker te dansen, toen een man hun broek naar beneden trok."
Dan had ik beter moeten lezen, dat vind ik niet kunnen en daar mag een leuke taakstraf op staan van een aantal weken. Dom puberaal gedrag.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')