quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heeft gisteravond urenlang met Jerold zitten jengelen... saai kintje.. maar ja dat zijn ze allemaal, bang in the picture te komen bij de groep en gekozen te worden voor de game
Dat is comfy.quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:41 schreef greysbones het volgende:
wat i dat toch dat bij een RLS iedereen al snel in sportkleding loopt
ftfyquote:Op dinsdag 6 september 2022 09:44 schreef FreshFruit het volgende:
De behangerslijm was fucking lekker.
quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:37 schreef greysbones het volgende:
Kim is kapper maar kan geen mannen knippen
een soort (ben haar naam kwijt ) uit Utopia. Die had ook maar 1 model wat ze kon knippen bij mannen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:37 schreef greysbones het volgende:
Kim is kapper maar kan geen mannen knippen
Brenda.quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:45 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
een soort (ben haar naam kwijt ) uit Utopia. Die had ook maar 1 model wat ze kon knippen bij mannen.
Naomi flashback.quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft erg acne gehad lijkt het?
Gina.quote:
ik vind het wel verstandig dat ze nu aan het plannen zijn voordat er opeens hongersnood isquote:Op dinsdag 6 september 2022 09:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Halve dagen lullen over eten..... ook dat is de rls.
Ja .. maar ik wil niet verstandigquote:Op dinsdag 6 september 2022 09:48 schreef just me het volgende:
[..]
ik vind het wel verstandig dat ze nu aan het plannen zijn voordat er opeens hongersnood is
dan gooien we wat potten pindakaas over de omheiningquote:Op dinsdag 6 september 2022 09:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja .. maar ik wil niet verstandigIk wil chaos, ruzie, hongersnood!
Grote potten, die komen hard aanquote:Op dinsdag 6 september 2022 09:50 schreef just me het volgende:
[..]
dan gooien we wat potten pindakaas over de omheining
Dat is Temptation Kimmetje.. verknald huidje, teveel zonnebank gehad of te lang op Temptation Island gezetenquote:
Of was ze in het Het Keldertje Volendam?quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is Temptation Kimmetje.. verknald huidje, teveel zonnebank gehad of te lang op Temptation Island gezeten
Da's wel lang geleden.. zo oud is nietquote:Op dinsdag 6 september 2022 09:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of was ze in het Het Keldertje Volendam?
Ik weet dat het fout is,maar wilde hem toch even maken.quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Da's wel lang geleden.. zo oud is niet
Keldertje?quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of was ze in het Het Keldertje Volendam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |