Daar gaan we weerquote:
Lekker fris dan weerquote:Op dinsdag 6 september 2022 07:22 schreef Charmian het volgende:
Die ontelbare gore vliegen in die toko...
en ze hadden nog wel schoongemaakt gisterenquote:
Vliegen komen ook in een schoonhuis binnen helaas. Vooral als ze alles open hebben staan. ZItten ze in een bos?quote:Op dinsdag 6 september 2022 07:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
en ze hadden nog wel schoongemaakt gisteren
Midden tussen de weilanden, met wat bomen rond de loods, en dat trekt insecten.quote:Op dinsdag 6 september 2022 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vliegen komen ook in een schoonhuis binnen helaas. Vooral als ze alles open hebben staan. ZItten ze in een bos?
Nah ja, wel heel veel gebladerte. Volgens mij is het buitenterrein ook niet echt groot.. Maar ik zou helemaal gek worden van die beesten.quote:Op dinsdag 6 september 2022 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vliegen komen ook in een schoonhuis binnen helaas. Vooral als ze alles open hebben staan. ZItten ze in een bos?
Had hij gisteren ook al, waar is dat voor?quote:Op dinsdag 6 september 2022 07:29 schreef spapaars het volgende:
Hoe val ik op, nou zo dus
[ afbeelding ]
Lekker van die gore strontvliegen ook nog.quote:Op dinsdag 6 september 2022 07:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Midden tussen de weilanden, met wat bomen rond de loods, en dat trekt insecten.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 07:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Midden tussen de weilanden, met wat bomen rond de loods, en dat trekt insecten.
Ja dat wil wel dan, daarom heb ik hier horren genomen voor alle ramen, zit hier ook tussen de bomen en het bos nog geen 600 meter achter mijquote:Op dinsdag 6 september 2022 07:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nah ja, wel heel veel gebladerte. Volgens mij is het buitenterrein ook niet echt groot.. Maar ik zou helemaal gek worden van die beesten.
Ik dacht eerst dat het een mondkapje wasquote:Op dinsdag 6 september 2022 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had hij gisteren ook al, waar is dat voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |