quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:37 schreef greysbones het volgende:
Kim is kapper maar kan geen mannen knippen
een soort (ben haar naam kwijt ) uit Utopia. Die had ook maar 1 model wat ze kon knippen bij mannen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:37 schreef greysbones het volgende:
Kim is kapper maar kan geen mannen knippen
Brenda.quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:45 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
een soort (ben haar naam kwijt ) uit Utopia. Die had ook maar 1 model wat ze kon knippen bij mannen.
Naomi flashback.quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft erg acne gehad lijkt het?
Gina.quote:
ik vind het wel verstandig dat ze nu aan het plannen zijn voordat er opeens hongersnood isquote:Op dinsdag 6 september 2022 09:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Halve dagen lullen over eten..... ook dat is de rls.
Ja .. maar ik wil niet verstandigquote:Op dinsdag 6 september 2022 09:48 schreef just me het volgende:
[..]
ik vind het wel verstandig dat ze nu aan het plannen zijn voordat er opeens hongersnood is
dan gooien we wat potten pindakaas over de omheiningquote:Op dinsdag 6 september 2022 09:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja .. maar ik wil niet verstandigIk wil chaos, ruzie, hongersnood!
Grote potten, die komen hard aanquote:Op dinsdag 6 september 2022 09:50 schreef just me het volgende:
[..]
dan gooien we wat potten pindakaas over de omheining
Dat is Temptation Kimmetje.. verknald huidje, teveel zonnebank gehad of te lang op Temptation Island gezetenquote:
Of was ze in het Het Keldertje Volendam?quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is Temptation Kimmetje.. verknald huidje, teveel zonnebank gehad of te lang op Temptation Island gezeten
Da's wel lang geleden.. zo oud is nietquote:Op dinsdag 6 september 2022 09:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of was ze in het Het Keldertje Volendam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |