abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 20 september 2022 @ 20:27:51 #176
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_206044126
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2022 20:24 schreef roos94 het volgende:

[..]
Vaag Belgisch/NL maar allebei net niet
Ja, dat inderdaad.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 20 september 2022 @ 21:03:12 #177
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_206044491
Ik vind die onthulling van de twee portretten een beetje karig. De afvaller heeft drie seconden hoop op iets als afvallerseiland ofzo maar krijgt dan twee namen te zien. Oh nee, dat ben ik niet. Klaar.

Voelt echt suf.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 20 september 2022 @ 21:38:48 #178
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_206044921
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 september 2022 21:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind die onthulling van de twee portretten een beetje karig. De afvaller heeft drie seconden hoop op iets als afvallerseiland ofzo maar krijgt dan twee namen te zien. Oh nee, dat ben ik niet. Klaar.

Voelt echt suf.
Ja, inderdaad. Eerst je gaat naar huis. Afvaller denkt al aan het thuisfront. Dan hoop om toch nog te blijven en vervolgens. Nee, toch niet.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 21 september 2022 @ 03:26:30 #179
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_206047237
Tot nu toe iedereen die er uit is heeft niet echt indruk gemaakt op de schrijfster die eten mee nam na.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_206047253
Ik mis toch types als John de Bever icm Rob Geus.
  woensdag 21 september 2022 @ 10:03:33 #181
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_206048747
tot nu toe vind ik Dennis, April, Rose, Laura, Harry en Ferry mijn favorieten

Laura ''door die oester heb ik nu buikpijn'' hoe komt zij aan een oester op zo'n eiland, dat is luxe eten :')

Dennis heeft gewoon gelijk over Devrim, en Devrim komt gewoon heel arrogant over met zijn houding van ''ik moet energie sparen voor later in het spel'' umm als je er dan nog in zit LOL
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_206050725
Ik kijk al sinds Ernst Paul en vind dit echt een van de meest saaie en onduidelijkste seizoenen ooit. Dat gedoe met eilandje wisselen zorgt ervoor dat geen een deelnemer denkt we maken er wat van hier. Iedereen hangt maar een beetje lamlendig te zijn en te hopen dat een ander wat uit een net vist en ze de volgende proef winnen zodat ze naar noord kunnen. Laat die samensmelting maar snel komen want dit is niks. En volgend seizoen gewoon klassiek een afvallerseiland want nu is het meer afvallers nog even pesten en een trap nageven.

Die chatilla is nu al paranoia en speelt er nu al mensen uit terwijl je als groep juist nu sterk zou moeten zijn. :') Wat een achterlijke doos, geen wonder dat groen alleen maar verliest met zo’n stoorfactor.
  woensdag 21 september 2022 @ 13:33:59 #183
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_206051197
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 12:47 schreef Document1 het volgende:
Ik kijk al sinds Ernst Paul en vind dit echt een van de meest saaie en onduidelijkste seizoenen ooit.
Nog onduidelijker dan dat "we gaan never nooit naar huis" seizoen met een afvallers eiland, tweede kans eiland, BN'er eiland, onbekende eiland etc? :?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 21 september 2022 @ 13:35:31 #184
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_206051217
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 13:46 schreef GereDathan het volgende:
Zulke roddels gelooft toch geen mens?

Meermaals hebben kandidaten in het verleden aangegeven dat je libido echt beneden alle peil is op het eiland, je hebt simpelweg hele andere zorgen. Daarnaast moet geen gezond mensen denken aan een seksuele escapade met iemand die al dagen of weken niet fatsoenlijk gedoucht is. En dan laten we de discussie rond anticonceptie en veilige seks nog maar even achterwege.

En dat de productie zou dreigen om het in beeld te brengen, echt hoor. EPH draait zich om in zijn graf als hij zoiets zou horen. Dat zou de productie echt nooit doen.

En ook vergeet ik dan nog even waarom ze Rose hierop "afgerekend" zou worden en Thijs niet.

Conclusie: nonsens van de bovenste plank, maar goed om het programma te hypen.
Zeker van zo'n Yvonne juice ding :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_206051856
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 10:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
tot nu toe vind ik Dennis, April, Rose, Laura, Harry en Ferry mijn favorieten

Laura ''door die oester heb ik nu buikpijn'' hoe komt zij aan een oester op zo'n eiland, dat is luxe eten :')

Dennis heeft gewoon gelijk over Devrim, en Devrim komt gewoon heel arrogant over met zijn houding van ''ik moet energie sparen voor later in het spel'' umm als je er dan nog in zit LOL
Je weet waar schaaldieren wonen?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206051891
quote:
10s.gif Op woensdag 21 september 2022 14:32 schreef Soury het volgende:

[..]
Je weet waar schaaldieren wonen?
In een schaal!
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_206052085
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 september 2022 21:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind die onthulling van de twee portretten een beetje karig. De afvaller heeft drie seconden hoop op iets als afvallerseiland ofzo maar krijgt dan twee namen te zien. Oh nee, dat ben ik niet. Klaar.

Voelt echt suf.
Na het vele commentaar op afgelopen seizoenen hebben ze getracht wat dingen te veranderen. Maar ik ben het met je eens dat bijna alles verkeerd uitpakt, zoals:
- wisselen van eilanden, zoals gezegd doet niemand iets om het beter te maken
- plunder, wat moet je ermee?
- bij winst van de captain kiezen tussen eten of een koker, iedereen weet dat die keuze er is dus niemand durft een koker te pakken en de groep teleur te stellen. Waarom niet eten + 1 van de 3 kokers, had het veel spannender gemaakt
- die portretten, mist volledig zijn doel

Wat wel leuk uitpakt (in mijn ogen):
- het voelt als een Onbekenden seizoen
- captain kiezen en dan de extra proef tussen die 3
- geen 54 afvallers eilanden
- Rick als presentator, wat waren Art, Dennis en Kaj vervelend
pi_206052124
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 13:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Nog onduidelijker dan dat "we gaan never nooit naar huis" seizoen met een afvallers eiland, tweede kans eiland, BN'er eiland, onbekende eiland etc? :?
Dat was er ook wel eentje ja.
pi_206054913
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 13:01 schreef roos94 het volgende:

[..]
Dit schijnt er gebeurt te zijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zouden ze dat niet erin mogen doen?
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2022 18:45 schreef superniger het volgende:
Spelregels halverwege aanpassen. :')
Voornamelijk in het voordeel van het 'late' team.
Hotapnyc
pi_206055199
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 18:39 schreef Cirilico het volgende:

[..]

[..]
Voornamelijk in het voordeel van het 'late' team.
Team groen had minstens 1 keer 7 puzzelstukjes klaar. Dat was die andere team nog niet gelukt.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 21 september 2022 @ 22:06:37 #191
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_206058659
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 19:01 schreef superniger het volgende:

[..]
Team groen had minstens 1 keer 7 puzzelstukjes klaar. Dat was die andere team nog niet gelukt.
Die zijn dus genaaid door de productie.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_206060963
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 13:33 schreef Ang3l het volgende:

Nog onduidelijker dan dat "we gaan never nooit naar huis" seizoen met een afvallers eiland, tweede kans eiland, BN'er eiland, onbekende eiland etc? :?
Iedereen die constant maar bleef en zich weer bij een andere groep/eiland aansloot, het gevoel dat het programma 4 jaar ging duren, ik vond het wel wat hebben toen.
  donderdag 22 september 2022 @ 08:46:05 #193
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_206061451
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 05:04 schreef Za het volgende:

[..]
Iedereen die constant maar bleef en zich weer bij een andere groep/eiland aansloot, het gevoel dat het programma 4 jaar ging duren, ik vond het wel wat hebben toen.
Bij sommige deelnemers zou je graag willen dat ze door voor altijd zouden blijven.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_206062154
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 13:01 schreef roos94 het volgende:

[..]
Dit schijnt er gebeurt te zijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die Thijs mag dan wel blijven, omdat?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_206062166
quote:
8s.gif Op woensdag 21 september 2022 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Die zijn dus genaaid door de productie.
Ik denk dat ze na twee uurtjes zwoegen in de hitte zich wel konden vinden in dat besluit.
  vrijdag 23 september 2022 @ 20:14:35 #196
403253 Meke
after all this time? always.
pi_206079913
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 14:53 schreef GereDathan het volgende:
- bij winst van de captain kiezen tussen eten of een koker, iedereen weet dat die keuze er is dus niemand durft een koker te pakken en de groep teleur te stellen. Waarom niet eten + 1 van de 3 kokers, had het veel spannender gemaakt

Ja precies, ik denk ook dat de voordelen nu echt nog (veel) te klein zijn om eten te laten liggen. Bovendien is eten óók voordeel voor de kandidaat die moet kiezen, iets waar ze op korte termijn veel meer aan hebben :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 23 september 2022 @ 20:53:15 #197
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_206080440
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2022 08:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Bij sommige deelnemers zou je graag willen dat ze door voor altijd zouden blijven.
Zonder camera’s
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 23 september 2022 @ 20:55:13 #198
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_206080473
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 20:53 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Zonder camera’s
Ja, graag.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_206092142
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 20:14 schreef Meke het volgende:

[..]
Ja precies, ik denk ook dat de voordelen nu echt nog (veel) te klein zijn om eten te laten liggen. Bovendien is eten óók voordeel voor de kandidaat die moet kiezen, iets waar ze op korte termijn veel meer aan hebben :D
Klopt, je kiest pas voor die koker als je denkt dat je groot gevaar loopt eruit gestemd te worden, alleen als dat het geval is en je ligt zo slecht in de groep dan kiezen ze je ook niet uit om als afgevaardigde naar die proef te mogen. Met andere woorden: iedereen zal altijd voor het eten kiezen.
  zondag 25 september 2022 @ 09:46:12 #200
403253 Meke
after all this time? always.
pi_206094635
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 00:13 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Klopt, je kiest pas voor die koker als je denkt dat je groot gevaar loopt eruit gestemd te worden, alleen als dat het geval is en je ligt zo slecht in de groep dan kiezen ze je ook niet uit om als afgevaardigde naar die proef te mogen. Met andere woorden: iedereen zal altijd voor het eten kiezen.
Ja én je hebt net een proef gewonnen waardoor je niet naar de eilandraad hoeft en dus sowieso positief bij je kamp terugkomt :D En het helpt ook niet dat de twee verliezende captains de keuze ook zien, waardoor zij weten wat er aan de hand is als één van de latere winnaars met lege handen naar hun kamp terugkomt :P

Net als dat bij die portretten bij de afvaller: dat werkt de eerste keer, maar inmiddels hebben alle kampen een keer op West gezeten en de keuze moeten maken, waardoor alle afvallers al wéten dat er een kans is dat ze gered worden :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')