Je moet wel betalenquote:Op maandag 5 september 2022 19:02 schreef MMXMMX het volgende:
Heb net videoland geabonneerd maar video land doet het niet
Ga proberen dit te volgen 1 jaar lang .
Eerste indruk wel goed.
Groetjes Johanquote:
Staat Palma nog op de loonlijst? er moet geboend wordenquote:Op maandag 5 september 2022 19:02 schreef spapaars het volgende:
40 38 man, en dan moet de crew de spulletjes opruimen.
Ik denk dat drank niet op het menu staatquote:Op maandag 5 september 2022 19:03 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Staat Palma nog op de loonlijst? er moet geboend worden
Wie????quote:Op maandag 5 september 2022 19:03 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Ik twijfel of dit spelformat levensvatvbaar blijft, steeds 1 gekozen bewoner een spel moet doen, dat verveeld zeer snel of die bewoner nou wint of verliestquote:Op maandag 5 september 2022 19:02 schreef UtopiaFreak het volgende:
Interessant eliminatie-format, na de eliminaties komt de karmapolitie langs en je mag zelf naar huis. Daarnaast lijkt invloed van de Febo te ontbreken want Johan kon zeker voor 'TV' zorgen
Ik ben, tot nu toe, zeer tevreden, nu nog terugspoelen en HD+ streams.
quote:
Gaat sowieso voor heel veel onzekerheid en angst (inwoners hebben de exit totaal niet in eigen hand), en dus gekonkel zorgen.quote:Op maandag 5 september 2022 19:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik twijfel of dit spelformat levensvatvbaar blijft, steeds 1 gekozen bewoner een spel moet doen, dat verveeld zeer snel of die bewoner nou wint of verliest
Die zit 8 hoog in een bejaarden huis in rolstoel voor het raam naar buiten te kijken, maar dat arme mens beseft niet wat ze ziet.quote:Op maandag 5 september 2022 19:03 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 september 2022 19:06 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Flauw, je hoeft niet te reageren, he
Gezellige UI heb jijquote:Op maandag 5 september 2022 19:08 schreef JDB94 het volgende:
Johan ga nou weg man, niemand zit op deze wijsheid te wachten cheffie
verplichte zendervulling van de feboquote:Op maandag 5 september 2022 19:08 schreef JDB94 het volgende:
Johan ga nou weg man, niemand zit op deze wijsheid te wachten cheffie
Jaap leeft nog ik denk dat Palma eerder zijn broek moet verschonenquote:Op maandag 5 september 2022 19:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die zit 8 hoog in een bejaarden huis in rolstoel voor het raam naar buiten te kijken, maar dat arme mens beseft niet wat ze ziet.
Mja niet gezienquote:Op maandag 5 september 2022 19:09 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Boze Bertje, blijf met je klauwen van de pindakaas af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |