De groep. Is nu in de tv uitzending.quote:Op maandag 5 september 2022 18:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wie heeft hem manager gemaakt dan?
Ja joh ik ben zat van mensen die het op medicatie gooien of wat dan ook. Je bent vetquote:Op maandag 5 september 2022 18:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij jouw schiet het in de lengte.
komt zo in de uitzending, daar hebben ze gisteren voor gekozen volgens mijquote:Op maandag 5 september 2022 18:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wie heeft hem manager gemaakt dan?
Haha ik dik? Sport vier dagen in de week. Laten we het gezellig houden, en on topic blijvenquote:Op maandag 5 september 2022 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze discussie ga ik hier niet voeren. Dikzak
Prima lekker belangrijkquote:Op maandag 5 september 2022 18:42 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Haha ik dik? Sport vier dagen in de week. Laten we het gezellig houden, en on topic blijven
Quincy heeft er ook 2 uur over zitten zeurenquote:Op maandag 5 september 2022 18:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is het zover? De eerste lafbek wil weg
Heeft die gozer nou rouge op?quote:Op maandag 5 september 2022 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Quincy heeft er ook 2 uur over zitten zeuren
Geen idee.wie Wesley is dus de groetjes dan maarquote:
Dat dus.quote:Op maandag 5 september 2022 18:44 schreef 5thencounter het volgende:
Komt er een Petertje... ze gooien Wesley alvast voor de bus.. gluiperdjes
Ik ook niequote:Op maandag 5 september 2022 18:45 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee.wie Wesley is dus de groetjes dan maar
Oh ik hou nu al van hemquote:Op maandag 5 september 2022 18:45 schreef spapaars het volgende:
Die moet naar huis, knettergek
[ afbeelding ]
Volgens mij niet want hij wil met Wesley gaan praten en de manager wil ook met Wesley praten. Dat klinkt alsof Wesley gewoon blijft.quote:
Je mag hem zo halen.quote:
Beetje joint erin en gaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |