Is dit dat positief?quote:Op maandag 5 september 2022 19:23 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik krijg idd echt mega Martin-vibes bij dit gifje 😂
Het Jankende Jochie continue in beeld kan niet missenquote:Op maandag 5 september 2022 19:26 schreef Ireth het volgende:
Ik heb ff moeten zoeken wie wesley is, maar die mag naar huis van mij....
Bijna tegelwaardig.quote:Op maandag 5 september 2022 19:26 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
Volg je hart dan heb je een vol hoofd
Echt hoor, 'ik mis m'n vriendin' huehue, ff van te voren moeten bedenken.quote:Op maandag 5 september 2022 19:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, en zelfs alle kerels zijn ouwe wijven
51 weken in je uppie is erg lang.quote:Op maandag 5 september 2022 19:25 schreef ChocoFan het volgende:
En als er echt niemand nieuw bijkomt bij een vrijwillige exit, dan ga je toch juist mee praten met diegene die naar huis willen. Hoe sneller het huis leeg is hoe sneller je wint.
Ahw vind je het niet leuk, nee dan kan je beter naar huis gaan hoor.
Nah ik vind em aan de ene kant wel grappig, maar meer omdat ie zichzelf zo serieus neemt. Ik zou er zelf niet zo goed mee kunnen, te druk en ‘haantje’ voor mij. Maar volgens mij bedoelt ie het allemaal wel goed 😅 en is het geen vies karakter denk ik.quote:
Lijkt mij dat als er nog 1 over is, het spel ook is afgelopen.quote:Op maandag 5 september 2022 19:28 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
51 weken in je uppie is erg lang.
Zou wat zijn dat de laatste nog twee maanden ofzo in zijn uppie in die loods rond moet lopenquote:Op maandag 5 september 2022 19:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lijkt mij dat als er nog 1 over is, het spel ook is afgelopen.
ik bedoelde: natuurlijk wil je dat mensen vertrekken, maar niet de mensen waar je close mee bent, uit jouw 'kamp'quote:Op maandag 5 september 2022 19:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lijkt mij dat als er nog 1 over is, het spel ook is afgelopen.
En ook dat huichelachtig proberen om iemand binnen te houden, ik zou meehelpen duwen de poort uitquote:Op maandag 5 september 2022 19:27 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Echt hoor, 'ik mis m'n vriendin' huehue, ff van te voren moeten bedenken.
Hoevaak kom je nou echt in zo'n programma terecht. Dan beuk je toch ff door die eerste heimwee heen.
Dat wordt dan weer een heel ander programma.quote:Op maandag 5 september 2022 19:29 schreef engine het volgende:
[..]
Zou wat zijn dat de laatste nog twee maanden ofzo in zijn uppie in die loods rond moet lopen
en dan vroegtijdig worden afgevoerd in een wit busjequote:Op maandag 5 september 2022 19:29 schreef engine het volgende:
[..]
Zou wat zijn dat de laatste nog twee maanden ofzo in zijn uppie in die loods rond moet lopen
Klopt, mensen die je leuk vind wil je natuurlijk zo lang mogelijk om je heen hebben.quote:Op maandag 5 september 2022 19:29 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
ik bedoelde: natuurlijk wil je dat mensen vertrekken, maar niet de mensen waar je close mee bent, uit jouw 'kamp'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |