Ik wil niet eens meer luisteren naar haar dus andere stream, gelukkig kunnen we kiezen.quote:Op maandag 5 september 2022 16:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja ze vergelijkt zichzelf telkens met hem
Lief!quote:Op maandag 5 september 2022 16:02 schreef ChocoFan het volgende:
Sasha komt quincy ook helpen en probeert hem ezelsbruggetjes te geven.
Veel weet ik eigenlijk niet, een aantal en ik heb de foto met namen ernaast open staan dus zit heel de tijd te spieken.quote:Op maandag 5 september 2022 16:02 schreef Poeziewoes het volgende:
Kunnen jullie al veel namen van de deelnemers?
Dat is waarquote:Op maandag 5 september 2022 16:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wil niet eens meer luisteren naar haar dus andere stream, gelukkig kunnen we kiezen.
quote:Op maandag 5 september 2022 16:05 schreef UtopiaFreak het volgende:
Kan iemand Zoe terugbrengen naar de GGZ?
Weet ik niet maar in Utopia kregen ze dat regelmatig toegestopt.quote:Op maandag 5 september 2022 16:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Helpt dat tegen janken, denk het niet, wordt ze alleen rustiger van maar janken kan ze dan nog steeds.geef haar dan maar adhd pillen, die kunnen je soms blij maken.
Klopt en hier zullen ze vast ook pillen krijgen, heb paracetamol al voorbij horen komen.quote:Op maandag 5 september 2022 16:05 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
[..]
Weet ik niet maar in Utopia kregen ze dat regelmatig toegestopt.
Je zou denken dat dit soort types niet door de psychologische testen heenkomen.
De manager Martin, kan je lachenquote:Op maandag 5 september 2022 16:08 schreef ChocoFan het volgende:
Ok ik hoop dat quincy het haalt en dat ie dan zoe naar huis stuurt.
Hij is goed bezig, ik hoop dat het hem lukt. Sowieso omdat ie voor irritaties zorgt en als ie blijft zal ie na dit spel denk ik lichtelijk ontploffen omdat zoveel mensen op hem gestemd hebben.quote:Op maandag 5 september 2022 16:09 schreef just me het volgende:
Best bewondering hoe hij het probeert voor te bereiden!
Die mag nog ff blijven, die zal hij ook niet stemmen want die helpt hem nu. Als je dat bedoelde tenminste.quote:Op maandag 5 september 2022 16:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
De manager Martin, kan je lachen
ja eenschquote:Op maandag 5 september 2022 16:12 schreef Ireth het volgende:
Ik gun hem nu eigenlijk heel erg hard dat ie het haalt!![]()
Al was het maar om de rest te irriteren
Rellen!quote:Op maandag 5 september 2022 16:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij is goed bezig, ik hoop dat het hem lukt. Sowieso omdat ie voor irritaties zorgt en als ie blijft zal ie na dit spel denk ik lichtelijk ontploffen omdat zoveel mensen op hem gestemd hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |