Dat was ie wel van plan volgens mij... voor warm eten thuisquote:Op maandag 5 september 2022 15:45 schreef ChocoFan het volgende:
mag quincy het ook eerder proberen, als ie denkt dat ie het allemaal weet
Pfff leeftijd goed woonplaats fout etc er zijn zoveel mogelijkheden.quote:Op maandag 5 september 2022 15:44 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
6 fouten, 24 goed, hoeft maar te raden voor 10 van de inwoners.
Yepquote:Op maandag 5 september 2022 15:49 schreef KoningWouter het volgende:
Wat gebeurt er als hij wint? Mag hij dan iemand wegsturen?
ze hebben de pik op hemquote:Op maandag 5 september 2022 15:49 schreef Rhosyn het volgende:
Hebben ze nu Quincy gekozen omdat ze denken dat hij slecht is in opdrachten of omdat hij brood met pindakaas heeft gegeten en geen spijt betoont.
Dat laatste. Pindakaas en boter hé!quote:Op maandag 5 september 2022 15:49 schreef Rhosyn het volgende:
Hebben ze nu Quincy gekozen omdat ze denken dat hij slecht is in opdrachten of omdat hij brood met pindakaas heeft gegeten en geen spijt betoont.
Ja heb ik ook gedaan vandaag, wordt ik hier nu ook weggestemdquote:Op maandag 5 september 2022 15:50 schreef engine het volgende:
[..]
Dat laatste. Pindakaas en boter hé!
Dat begrijp je goed.quote:Op maandag 5 september 2022 15:50 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
Begrijp ik goed dat ze op Quincy hebben gestemd omdat ze hem het liefst eruit willen hebben?
Je moet een opdracht spelen. Als je slaagt mag je zelf iemand wegsturenquote:Op maandag 5 september 2022 15:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ja heb ik ook gedaan vandaag, wordt ik hier nu ook weggestemd![]()
Hopen voor je dat ie er dan lang in blijft.quote:
Gaat hij ook doen, jaquote:Op maandag 5 september 2022 15:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou me niets verbazen als Quincy het nog red ook
quote:Op maandag 5 september 2022 15:51 schreef engine het volgende:
[..]
Je moet een opdracht spelen. Als je slaagt mag je zelf iemand wegsturen
Ja. Eigenlijk is hij er door de groep uit gestemd.quote:Op maandag 5 september 2022 15:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hopen voor je dat ie er dan lang in blijft.![]()
quincy had 23 stemmen gekregen. Das best heul heul heul veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |