Er is een eliminiatie challenge. Ze hebben eerst gestemd wie ze echt haten (zoiets). Diegene (lange gast met bril en groene broek) moet van iedereen 3 feiten leren (naam, woonplaats, leeftijd). Heeft hij 2 uur voor. Daarna moet hij van 10 personen die 3 feiten opnoemen. Mag max 6 fouten hebben. Meer, dan gaat ie naar huis.quote:
Noicequote:Op maandag 5 september 2022 17:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er is een eliminiatie challenge. Ze hebben eerst gestemd wie ze echt haten (zoiets). Diegene (lange gast met bril en groene broek) moet van iedereen 3 feiten leren (naam, woonplaats, leeftijd). Heeft hij 2 uur voor. Daarna moet hij van 10 personen die 3 feiten opnoemen. Mag max 6 fouten hebben. Meer, dan gaat ie naar huis.
Als hij het haalt, mag hij iemand naar huis sturen.
10 personen maar? en dan max 6 fout??quote:Op maandag 5 september 2022 17:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er is een eliminiatie challenge. Ze hebben eerst gestemd wie ze echt haten (zoiets). Diegene (lange gast met bril en groene broek) moet van iedereen 3 feiten leren (naam, woonplaats, leeftijd). Heeft hij 2 uur voor. Daarna moet hij van 10 personen die 3 feiten opnoemen. Mag max 6 fouten hebben. Meer, dan gaat ie naar huis.
Als hij het haalt, mag hij iemand naar huis sturen.
10x3 feiten = 30 .. max 6 foutquote:Op maandag 5 september 2022 17:04 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
10 personen maar? en dan max 6 fout??
Wat maakt het uit. Gert is ook een Bertquote:Op maandag 5 september 2022 17:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bert
Hij weet na 5 dagen de namen niet
@Gert Ik heb hem hier nog niet zien moddenquote:
Bert is eenquote:Op maandag 5 september 2022 17:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. Gert is ook een Bert
Gert ligt ondergronds op de loerquote:Op maandag 5 september 2022 17:05 schreef just me het volgende:
[..]
@:Gert Ik heb hem hier nog niet zien modden
Tot nu toe stelt het niet teleur ... het zal straks al langer draaien dan BB, dus BB zou het wel eens lastig kunnen krijgen... maar wie weet.quote:Op maandag 5 september 2022 17:04 schreef GayGuy het volgende:
En wat vinden jullie er, tot nu toe van? Ik vind het wel aardig, maar vraag me af of dit een jaar lang gaat draaien. Big brother begint straks ook weer, en NL is, denk ik, te klein voor 2 RLS'SEN tegelijk
Komt er serieus weer een BB.quote:Op maandag 5 september 2022 17:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tot nu toe stelt het niet teleur ... het zal straks al langer draaien dan BB, dus BB zou het wel eens lastig kunnen krijgen... maar wie weet.
Dat trek ik nietquote:
Helemaal met die streamlocks wanneer ze een spel spelen.quote:Op maandag 5 september 2022 17:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tot nu toe stelt het niet teleur ... het zal straks al langer draaien dan BB, dus BB zou het wel eens lastig kunnen krijgen... maar wie weet.
Als het spelletjes gaat worden toedeledokie.quote:Op maandag 5 september 2022 17:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Helemaal met die streamlocks wanneer ze een spel spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |