abonnement Unibet Coolblue
pi_205857656
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 14:11 schreef Perox het volgende:

[..]
Ja daar moet je dus even doorheen kijken, en dan heb je er wel wat aan vaak. Soms irriteer ik me ook mateloos eraan dan skip ik de rest gewoon. Maar volgens mij is hij juist langzaam de Engelse wereld (en misschien zichzelf ook) aan het voorbereiden op het feit dat Verstappen een buitengewone coureur is.
Maar hij heeft datzelfde hoopvolle over zich dat het goed gaat komen met Mercedes en Hamilton. Die gedachte deel ik niet echt, Mercedes heeft een auto die het op sommige circuits aardig kan doen maar op de meeste circuits gewoon niet mee kan komen. De hoeveelheid punten die ze hebben is meer een brevet van onvermogen voor Ferrari.
Dat interesseert me niet zoveel, Verstappen heeft hem niet nodig voor dat inzicht. Wat mij stoort is dat hij wel de gave van analyse heeft, maar niet werkelijk analyseert maar daarin cherrypickt voor zijn chauvinistisch gelul. Dat vind ik valser dan gewoon chauvinistisch geblaat.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 5 september 2022 @ 18:34:46 #52
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_205857678
Ik was gedwongen om Viaplay te kijken. Wat een ramp zeg. Beeld liep op een gegeven moment 7 rondjes achter.
Toen toch maar zelf via een telefoon gekeken :X

Die start van Max bij einde gele vlag ... wow. Hij liet een 1/2 meter ruimte ofzo op de startlijn. Wat was dat goed ze.

Niet teruggelezen hier maar ik had Lewis ook laten pitten. Ik denk dat hij dan wel op het podium was gekomen. 2 of 3 samen met Russel.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_205858715
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 18:34 schreef wdn het volgende:
Ik was gedwongen om Viaplay te kijken. Wat een ramp zeg. Beeld liep op een gegeven moment 7 rondjes achter.
Toen toch maar zelf via een telefoon gekeken :X

Die start van Max bij einde gele vlag ... wow. Hij liet een 1/2 meter ruimte ofzo op de startlijn. Wat was dat goed ze.

Niet teruggelezen hier maar ik had Lewis ook laten pitten. Ik denk dat hij dan wel op het podium was gekomen. 2 of 3 samen met Russel.
Lewis had weer Abu Dhabi flashbacks :+

Russell had de ballen om te pitten, en dat pakte goed uit voor hem :Y

Dacht zelfs eerst dat Lewis een brakecheck op Russell deed, maar dat was niet het geval.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205858916
Hoe kun je nou 7 rondjes achterlopen :')

Rijden ze dan rondjes van 2 minuten ofzo? _O-

Of gewoon beter internet kopen.
  maandag 5 september 2022 @ 19:46:16 #55
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_205858945
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 12:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]
_O- _O- _O-

Crofty was verdomme de enige persoon in de hele wereld die dacht dat Mercedes wel even ging winnen. Zelfs nadat Russell zijn teamgenoot had ingehaald dacht ie dat het gat naar Verstappen wel snel kleiner ging worden. Ondertussen wist elke rekenende fan al voor de allereerste SC dat de kans vrij klein was dat Verstappen de race niet ging winnen, RB gaat echt niet een gratis stop (met dank aan Vettel) laten varen als ze niet heel veel vertrouwen hebben in hun eigen pace.

Snap dat het niveau hoog is als je van Viaplay komt of basis Engels niet beheerst, maar goed is het totaal niet.
Hij zegt ook niet dat het goed is, maar verreweg het beste.
Als de rest ultramega slecht is,en jij bent slecht, ben je veruit de beste. Ook zou het je sieren als moderator al die ikweethetbeter sneren achterwege te laten.
Feyenoord!!! * Barça
pi_205859623
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 18:15 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Vervelend dat AlphaTauri zich geroepen voelt om te reageren. Negeren is beter. Hierop ingaan heeft toch geen enkele zin. Figuren die dit soort onzin geloven en verspreiden zul je nooit overtuigen.

Heb bewondering voor de strategie van Red Bull. daar win je races mee.

o en Tsunoda krijgt 10 plaatsen gridstraf in Italië voor het overschrijden van het maximum aantal overtredingen voor dit seizoen. Yuki heeft op de baan gereden nadat hij zijn gordel los had gemaakt....
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205860574
er gaan geruchten dat ze de motor van max gewoon een paar standjes lager hadden staan tijdens de race.......
iemand ook iets over gehoord/gelezen ?
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  maandag 5 september 2022 @ 21:22:55 #58
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205860606
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 21:21 schreef Predator40 het volgende:
er gaan geruchten dat ze de motor van max gewoon een paar standjes lager hadden staan tijdens de race.......
iemand ook iets over gehoord/gelezen ?
Niets over gelezen, maar met Monza voor de deur op zich niet raar; Merc en Ferrari die zich richten op de huidige pace en dan uit de hoge hoed wat extra topsnelheid kunnen neerzetten..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 5 september 2022 @ 21:45:51 #59
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_205860900
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 21:21 schreef Predator40 het volgende:
er gaan geruchten dat ze de motor van max gewoon een paar standjes lager hadden staan tijdens de race.......
iemand ook iets over gehoord/gelezen ?
Niets gehoord of gelezen maar als ze de extra pk's hebben liggen is het slim om die niet meteen op tafel te smijten. Maar geruchten zijn geruchten. Het ken ook van feesboek komme.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_205860908
POLL
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_205860971
Ik word echt kotsmisselijk van de statement van Mercedes over Hannah terwijl nota bene toto zelf speculeert over "crashgate" bij Yuki.
pi_205861047
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 14:09 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Pa Jos reed in 2000/1 372 en volgens mij staat de all time top op 384 ofso daar als ik me niet vergis.

Vind dat altijd wel een leuk vergelijk en ook jammer dat het oude Hockenheim gesloopt is. Echt echt hard.
Oude Hockenheim.. dat was een race met 12 DRS-zones geworden _O_
pi_205861151
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2022 21:49 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik word echt kotsmisselijk van de statement van Mercedes over Hannah terwijl nota bene toto zelf speculeert over "crashgate" bij Yuki.
Dat komt waarschijnlijk uit deze video
Wolff speculeert niet, de interviewers wel alleen Wolff reageert daar niet op. De diverse sites zijn zoals gewoonlijk weer gaan lopen met de waarheid
pi_205861253
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2022 22:00 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Dat komt waarschijnlijk uit deze video
Wolff speculeert niet, de interviewers wel alleen Wolff reageert daar niet op. De diverse sites zijn zoals gewoonlijk weer gaan lopen met de waarheid
https://gp33.nl/toto-wolf(...)n-naar-tsunoda-gate/

Ik kwam deze tegen.
  maandag 5 september 2022 @ 22:18:50 #65
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_205861425
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 19:45 schreef SjonShitcoin het volgende:
Hoe kun je nou 7 rondjes achterlopen :')

Rijden ze dan rondjes van 2 minuten ofzo? _O-

Of gewoon beter internet kopen.
Viaplay gaat dan bufferen en gaat dan door waar het was gebleven en niet waar het live is... en dat loopt snel op :D
Met een film snap ik dat wel maar niet bij een live uitzending.
Zo bizar. Dit was eens. Echt nooit maar dan ook nooit meer.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_205861439
twitter


_O-

Wel sneu, er zit geen opzet in.
Maar het is zo dom.
Hell To The Liars
  maandag 5 september 2022 @ 22:19:50 #67
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_205861440
quote:
Zoals de waard is...
pi_205861728
quote:
Die geven als bron de dailymail en daar staat het in de titel van het artikel maar in de tekst:

Social media conspiracists suggested it was a fix. Wolff did not go that far, but said: ‘If we were fighting a championship, this would be something I would closely look at."

Lijkt zeker iets te suggeren. Ik ben wel van mening dat zoiets roepen acceptabel is want het is voor de winnaar ook beter als iets onderzocht wordt. Iets onderzoeken betekent niet dat er valsgespeeld is. Zonder onderzoek blijft toch een soort van mist hangen, misschien is er wel....

Zijn quote gaat trouwens in dat artikel direct verder met:

‘What needs to be investigated for the safety of drivers, and everybody out there, is that the driver stopped, unbuckled, did a full lap, came in; the problem wasn’t solved, they put the seatbelts back on and he drove out and stopped the car again.

‘That probably changed the outcome of a race we maybe could have won. The simulation said Max would have come out eight seconds behind us (after his second stop without the VSC) and we would have had a fair shot, and the race planner said the win was on.

‘Max would have caught Lewis about eight laps from the end. It would have been very close.’


Dus verder niks (meer) over (vermeend) valsspel. Misschien dat RBR wel een onderzoekje moet vragen, ook al zegt Wolff mijns inziens niks verkeerd
  maandag 5 september 2022 @ 23:29:33 #69
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_205862077
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 22:19 schreef Droopie het volgende:
[ twitter ]

_O-

Wel sneu, er zit geen opzet in.
Maar het is zo dom.
In ieder geval kan de conspiracy dat ie m expres naar Lewis gooide de prullenbak in.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 5 september 2022 @ 23:36:52 #70
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_205862116
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 22:19 schreef Droopie het volgende:
[ twitter ]

_O-

Wel sneu, er zit geen opzet in.
Maar het is zo dom.
Dus toch! Hier zaten wij vlak bij! We hebben hem niet zien gooien maar nadat we de flare op de baan zagen vallen keken we de richting op van de trap en zagen we deze kerel ongemakkelijk staan grijnzen en het publiek hem uitschelden. :D

Hij had waarschijnlijk het idee dat ie de flare tegen het hek zou gooien zodat deze in de rand langs de baan terecht zou komen. Maar het ding ging dus dwars door het hek heen. Inderdaad vast geen opzet maar wel erg onhandig.
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 september 2022 @ 23:56:24 #71
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_205862214
Wat ging er in zijn hoofd om toen ie besloot dat die kant op gooien een goed idee was?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 5 september 2022 @ 23:59:39 #72
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205862227
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2022 21:49 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik word echt kotsmisselijk van de statement van Mercedes over Hannah terwijl nota bene toto zelf speculeert over "crashgate" bij Yuki.
Ik heb alleen een statement vd fanbase/club v Lewis gezien. Heb je een linkje?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_205862369
Ongewenst gedrag bij F1 in Zandvoort, 'nog nooit zo vernederd gevoeld'
https://nos.nl/artikel/2443465-ongewenst-gedrag-bij-f1-in-zandvoort-nog-nooit-zo-vernederd-gevoeld

Dit gedrag is natuurlijk niet goed te praten, maar ik begin me wel te ergeren aan hoe de F1-bezoeker afgeschilderd wordt als een predator die constant op de loer ligt om vrouwonvriendelijk gedrag te bezigen.
quote:
"Ze kozen echt de momenten uit dat ik alleen was"
25 vrouwen op een publiek van 105.000 mensen (0,00024%). Ondanks dat dit er natuurlijk 25 te veel zijn, ik heb zo'n idee dat je zo'n artikel kan schrijven na letterlijk elk public event, festival etc.
In the coolest little capital of the world
pi_205862386
Nageroepen worden door dronken lui (die eigenlijk niets met F1 hebben) en gefilmd worden is heel vervelend.
pi_205862415
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 00:43 schreef Drebbelman het volgende:
ik heb zo'n idee dat je zo'n artikel kan schrijven na letterlijk elk public event, festival etc.
Helaas wel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')