quote:Op maandag 5 september 2022 02:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zag net iemand, ik dacht Gerry, een stukje wcpapier afscheuren in de keuken
Jip, mexx en zoe en nog een man op de wc, ruben of tommylee, ik zag dat niet goed.quote:
Bert wordt zo al weer wakker, die ging vrij snel na de uitzending naar bedquote:Op maandag 5 september 2022 02:01 schreef freaky40 het volgende:
Ja, ze hebben geen flauw idee/besef van tijd.
Mexx en Zoe dusquote:Op maandag 5 september 2022 02:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jip, mexx en zoe en nog een man op de wc, ruben of tommylee, ik zag dat niet goed.
En ze giebelen over scheetjes laten.
Broodje pindakaas eten.quote:Op maandag 5 september 2022 02:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bert wordt zo al weer wakker, die ging vrij snel na de uitzending naar bed
Herrie op de slaapkamer. En iemand snurkt.quote:Op maandag 5 september 2022 02:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik bedoelde de man, dat ik die niet zeker wist.![]()
Potver streamwissel naar slaapkamer.
tis over voor nuquote:Op maandag 5 september 2022 02:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik bedoelde de man, dat ik die niet zeker wist.![]()
Potver streamwissel naar slaapkamer.
jaquote:Op maandag 5 september 2022 02:10 schreef engine het volgende:
[..]
Herrie op de slaapkamer. En iemand snurkt.
Dat weet je helemaal niet, dachten we net ook.quote:
Eerst nog even kuchen.quote:
quote:Op maandag 5 september 2022 02:15 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Eerst nog even iedereen wakker hoesten
quote:
Ik denk het wel.quote:Op maandag 5 september 2022 02:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal de ander het voelen als je draait. dus diegene boven of onder je.
ik zag het bed al wiebelen toen de bovenste bewoog.. dus ik vrees dat je alles merkt..quote:Op maandag 5 september 2022 02:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal de ander het voelen als je draait. dus diegene boven of onder je.
Lol, dan zouden mensen van mij niet blij worden, ik ben een draaikont in bed. zie op stream 2 naast bertje iemand in 1 bed liggen, wat een bofferd, zullen ze dus iedere keer als er 1 weg gaat gelijk een bed weghalen. Denk het wel eigenlijk. Want waarom ligt er anders 1 alleen en niet in een stapelbed.quote:
Die slaapkamers zijn gewoon lichtelijk hel of zo.quote:Op maandag 5 september 2022 02:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik zag het bed al wiebelen toen de bovenste bewoog.. dus ik vrees dat je alles merkt..
Sowieso met 10 in een slaapkamer? En het lijkt alsof er geen ramen zijn..
Een heel verschil met BB wel.quote:Op maandag 5 september 2022 02:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die slaapkamers zijn gewoon lichtelijk hel of zo.Maar toch slapen de meeste. Zal de eerste dagen wel anders zijn geweest vermoed ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |