In het licht ook niet, net 2 foto's onder elkaar en ik zag bijna geen verschil, best bizar. Bij alle andere heb ik dat niet.quote:Op maandag 5 september 2022 00:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Is ook veel te donker om blondjes te kunnen onderscheiden. Je ziet alleen dat ze blond zijn
Echt wel.quote:Op maandag 5 september 2022 00:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit. Over een paar weken schudden we al de goede namen gewoon uit ons mouw.
Leeftijdsverschil en eentje heeft relaasiequote:Op maandag 5 september 2022 00:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In het licht ook niet, net 2 foto's onder elkaar en ik zag bijna geen verschil, best bizar. Bij alle andere heb ik dat niet.
ik blijf opletten of ik een naam hoor, maar geluid is best zachtquote:Op maandag 5 september 2022 00:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In het licht ook niet, net 2 foto's onder elkaar en ik zag bijna geen verschil, best bizar. Bij alle andere heb ik dat niet.
Dat helpt nog niet mee voor mij.quote:Op maandag 5 september 2022 00:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Leeftijdsverschil en eentje heeft relaasie
huh relatie en dan al zo close bij een andere vent liggenquote:Op maandag 5 september 2022 00:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Leeftijdsverschil en eentje heeft relaasie
Met koptelefoon is het primaquote:Op maandag 5 september 2022 00:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik blijf opletten of ik een naam hoor, maar geluid is best zacht
Net werd dus wel wanda geroepen dus dat is niet knotblondje. Maar knotblondje is nog niet bij naam genoemd op de stream. Ik wil gewoon bevestiging.quote:Op maandag 5 september 2022 00:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik blijf opletten of ik een naam hoor, maar geluid is best zacht
Neehee dat is die blonde die het niet isquote:Op maandag 5 september 2022 00:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
huh relatie en dan al zo close bij een andere vent liggen
Johan toch? Die heb ik al in beeld sinds de streams er zijn.quote:Op maandag 5 september 2022 00:53 schreef FreshFruit het volgende:
Er valt me wel iets op,diegene met de grootste bek heb ik nog helemaal niet op de stream gezien.
Dat is die gast toch die wannabe leader?quote:Op maandag 5 september 2022 00:53 schreef FreshFruit het volgende:
Er valt me wel iets op,diegene met de grootste bek heb ik nog helemaal niet op de stream gezien.
Wie dan, we willen namen.quote:Op maandag 5 september 2022 00:53 schreef FreshFruit het volgende:
Niet Johan.Die heb ik wel gezien.quote:Op maandag 5 september 2022 00:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Johan toch? Die heb ik al in beeld sinds de streams er zijn.
Martin soms? die heb ik inderdaad nog niet gehoord op stream, wel gezien.quote:Op maandag 5 september 2022 00:53 schreef FreshFruit het volgende:
https://streamable.com/uo6r26quote:Op maandag 5 september 2022 00:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Martin soms? die heb ik inderdaad nog niet gehoord op stream, wel gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |