39, is er al 1 afgevallen, die is niet eens binnen geweestquote:Op maandag 5 september 2022 01:20 schreef tonja het volgende:
Ik zou me natuurlijk even kunnen inlezen maar ik ben lui. Hoeveel mensen zitten er?
39, 1 is er via een spel aan het begin gelijk uit gegaan.quote:Op maandag 5 september 2022 01:20 schreef tonja het volgende:
Ik zou me natuurlijk even kunnen inlezen maar ik ben lui. Hoeveel mensen zitten er?
Ah meteen met de botte bijl.quote:Op maandag 5 september 2022 01:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
39, is er al 1 afgevallen, die is niet eens binnen geweest
Thanks!quote:Op maandag 5 september 2022 01:22 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en ik klikte deze aan en poef vergroot en alle namen volgens mij.
https://i.gyazo.com/0602d27eea1aed44c17f2a41a308b42d.png
Uit het filmpjes topic.
kan je die niet in een apart topic zetten? net zo makkelijkquote:Op maandag 5 september 2022 01:22 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en ik klikte deze aan en poef vergroot en alle namen volgens mij.
https://i.gyazo.com/0602d27eea1aed44c17f2a41a308b42d.png
Uit het filmpjes topic.
Die moet gewoon ff in de OPquote:Op maandag 5 september 2022 01:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
kan je die niet in een apart topic zetten? net zo makkelijk
Ik wou alleen dat ik dat een paar uur eerder had geprobeerd.quote:
Ik ben niet zo handig.quote:Op maandag 5 september 2022 01:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
kan je die niet in een apart topic zetten? net zo makkelijk
Het is hier nu nog 20 gradenquote:Op maandag 5 september 2022 01:27 schreef tonja het volgende:
Tering, lekker met tig personen, stapelbedden... onder het dak. Ik zie geen ramen. Dat wordt genieten morgen met 20C
Het schijnt bloedheet te zijn op de slaapkamers. Iemand was al bezig met een waaier. Lekker wapperen.quote:Op maandag 5 september 2022 01:27 schreef tonja het volgende:
Tering, lekker met tig personen, stapelbedden... onder het dak. Ik zie geen ramen. Dat wordt genieten morgen met 20C
Die bedden kraken ook nog.quote:Op maandag 5 september 2022 01:27 schreef tonja het volgende:
Tering, lekker met tig personen, stapelbedden... onder het dak. Ik zie geen ramen. Dat wordt genieten morgen met 29C
Moeilijk doen maar zonder shirtje en ziet er prima uit. Jerrold trouwens.quote:Op maandag 5 september 2022 01:28 schreef engine het volgende:
Wat is die gozer nog allemaal aan het doen joh
Em het is ook nog op 1 hoog .... warmte stijgt op .... in de winter fijn maar nuquote:Op maandag 5 september 2022 01:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het schijnt bloedheet te zijn op de slaapkamers. Iemand was al bezig met een waaier. Lekker wapperen.
vreselijk, wat zal het er stinken met al die zweetlichamenquote:Op maandag 5 september 2022 01:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het schijnt bloedheet te zijn op de slaapkamers. Iemand was al bezig met een waaier. Lekker wapperen.
Maar die was helemaal van slag omdat quincy een broodje pindakaas op had en had het tegen bertje gezegd en nu is bertje woest op quincyquote:
Alles piept, kraakt en snurkt. Alles voor een optimale nachtrustquote:Op maandag 5 september 2022 01:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En de deuren piepen, ook al gehoord.
Ah Jerrold pakt even zijn momentjequote:Op maandag 5 september 2022 01:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Moeilijk doen maar zonder shirtje en ziet er prima uit. Jerrold trouwens.
quote:Op maandag 5 september 2022 01:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En de deuren piepen, ook al gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |