Ja dacht ik al het manier van doen van hemquote:Op zondag 4 september 2022 23:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij is Rupert ook van de mannen.
Komt vanzelf.quote:Op zondag 4 september 2022 23:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ben zoekende, maar nog geen goede vervanger gevonden
Misschien hebben er een aantal niet gedouched sinds binnenkomstquote:Op zondag 4 september 2022 23:38 schreef ChocoFan het volgende:
Waarom zou je heel de tijd een wierrook stokje langs je neus halen, kan ff niet zien ie het is dus geen naam, zie alleen die hand heel de tijd onder haar neus gaan met dat stokkie.
Die heeft gerookt voordat ze hier aan begon.quote:Op zondag 4 september 2022 23:38 schreef ChocoFan het volgende:
Waarom zou je heel de tijd een wierrook stokje langs je neus halen, kan ff niet zien ie het is dus geen naam, zie alleen die hand heel de tijd onder haar neus gaan met dat stokkie.
Ja wel wat typisch met sommige dingen, leuk hoor. Vind ik dan.quote:Op zondag 4 september 2022 23:38 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ja dacht ik al het manier van doen van hem
quote:Op zondag 4 september 2022 23:39 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Misschien hebben er een aantal niet gedouched sinds binnenkomst
Neuhquote:Op zondag 4 september 2022 23:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh wacht, Dank je wel hoor ik dan gewoon te zeggen.
dat is toch heel wat anders dan wierrook hoor.quote:Op zondag 4 september 2022 23:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die heeft gerookt voordat ze hier aan begon.
Nee, ik ben niet van die schema's, dat deed iemand anders altijd.quote:Op zondag 4 september 2022 23:39 schreef Flory het volgende:
Choco heb je al een schema wie waar slaapt?
dat dacht ik ook ...quote:Op zondag 4 september 2022 23:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet van die schema's, dat deed iemand anders altijd.
Tis ook wat veel nuquote:Op zondag 4 september 2022 23:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet van die schema's, dat deed iemand anders altijd.
20 was de jongste dacht ik gehoord te hebbenquote:Op zondag 4 september 2022 23:34 schreef Flory het volgende:
Ben gelijk al overgeschakeld naar die rustige stream, allemachtig zeg wat een drukte![]()
Wat is de leeftijd min en max? Weet iemand dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |