No problem, kan zo teruggegeven worden door het teamquote:Op zondag 4 september 2022 23:12 schreef Peterselieman het volgende:
ik neem aan dat de organisatie het bord terug wil
Zeg dat..quote:Op zondag 4 september 2022 23:15 schreef Zorro het volgende:
Power en Dixon op 1 en 2 in het kampioenschap.
Dat was nou niet precies wat ik in gedachten had voor deze race
Trustequote:Op zondag 4 september 2022 23:33 schreef Zorro het volgende:
En dan nu dadelijk nog NASCAR kij....
Ja daag. Dat kijken we morgen wel
Beetje op tijd slapen, dat is wat ik ga doen.
Truste
Dit inderdaad!quote:Op zondag 4 september 2022 23:33 schreef Zorro het volgende:
En dan nu dadelijk nog NASCAR kij....
Ja daag. Dat kijken we morgen wel
Beetje op tijd slapen, dat is wat ik ga doen.
Truste
Niet iedereen ...quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:15 schreef Starflyer het volgende:
Iedereen mag nog een getimede ronde rijden
Ja, dit pakt niet precies helemaal geweldig uit ditquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nou @:Zorro Power lijkt juist 1 voor 1 al zijn concurrenten af te kunnen strepen
Dat ie morgen nog maar een record pakt.quote:
Hoop doet leven..quote:Op zondag 11 september 2022 00:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat ie morgen nog maar een record pakt.
Van snelste uitvaller.
Dat zeg ik.quote:Op zondag 11 september 2022 21:16 schreef Peterselieman het volgende:
Deze versie van het volkslied was maar niks
I have no powerquote:Op zondag 11 september 2022 21:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Hopen dat Power hierdoor zo van slag is dat ie zijn auto af laat slaan. En dat is nogal wat bij een rollende start.
En dan door naar de laserkliniek om die afzichtelijke plaatjes weg te laseren.quote:Op zondag 11 september 2022 21:24 schreef Peterselieman het volgende:
Kijk, zo roep je dat de motoren gestart moeten worden
Newgarden die net onder groen gepit had denkt daar anders over.quote:Op zondag 11 september 2022 22:21 schreef heywoodu het volgende:
Keurig gedaan, geen gezeik met wel of geen mazzel.
Knipper twee keer met mijn ogen en nu rijdt hij opeens weer 1stequote:
Powerquote:
die moet minimaal 6 worden wil New garden winnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |