abonnement Unibet Coolblue
pi_205848624
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 21:54 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Kan prima hoor, als het om buitenlands beleid gaat (zeker om oorlog) kan een Amerikaanse president in vrij grote mate op eigen houtje optreden.
Bij de presidentiele verkiezingen zal de oorlog in Oekraine zeker ter sprake komen en een 180 graden draai nadien verwacht ik niet.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_205848879
twitter
  zondag 4 september 2022 @ 22:20:11 #78
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_205848889
How Russia Uses Low Tech in Its High-Tech Weapons

quote:
Investigators who examined the electronics in Russia’s newest cruise missiles and attack helicopters were surprised to find decades-old technology reused from earlier models
Als het goed is geheel leesbaar. :)

https://www.nytimes.com/2(...)K8Djt&smid=share-url
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_205848912
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 21:55 schreef YoungDriller het volgende:
Heerlijk. En het is nog zomer! :D

[ twitter ]
Als je een paar posts eerder dan de jouwe had gekeken had je gelezen dat dit de Russische diaspora (ongetwijfeld vergezeld van westerse collaborateurs) is die vooral tegen de sancties protesteert. Blijkbaar hebben de westerse sancties genoeg effect om in het westen levende Russen er de straat voor op te laten gaan naast het dreigen met kernaanvallen op het westen door Russische propagandisten en politici.

Hoog tijd om er nog een schepje bovenop te gooien met sancties; naast een EU visumverbod voor Russen ook de kinderen van de Russische happy few en op dit soort protesten aanwezige Russen uit de EU smijten. Weg met die Russische vijfde colonne. :Y
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_205848959
quote:
7s.gif Op zondag 4 september 2022 20:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Ook als "verdedigende" partij is Rusland in het nadeel om logistieke redenen.
Uiteraard. Met name met het Kherson offensief momenteel.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205849043
quote:
7s.gif Op zondag 4 september 2022 21:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Er zijn veel meer Ukrainers in Ukraine dan Russen. Die Russen gaan allemaal dood of ze gaan zelf weg, al duurt het 10 jaar.
Lijkt me niet. Een Mogelijke EU vooruitzicht is toch wel fijner dan een toekomst in de Russische Federatie. Kijk naar al die Russen die zijn blijven hangen in de Baltische staten.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 4 september 2022 @ 22:31:05 #82
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_205849062
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 21:47 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
"What's wrong with the west?" Dat we collaborerende gezwellen als de Fvd in de samenleving laten dooretteren ipv hen voor een zo vurig door henzelf gewenst tribunaal te smijten wegens landverraad.
Meest angstaanjagende vind ik nog de reacties eronder. Dit zijn gewoon mensen met stemrecht ;( .
Al spat het iq er niet van af.
pi_205849139
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 22:31 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Meest angstaanjagende vind ik nog de reacties eronder. Dit zijn gewoon mensen met stemrecht ;( .
Al spat het iq er niet van af.
De beste man had hier op fok aardig wat fans. Is dat veranderd ondertussen?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205849189
quote:
Moreel Russische soldaten daalt: 'Ze krijgen niet betaald'

De Russische strijdkrachten in Oekraïne hebben het volgens het Britse ministerie van Defensie moeilijk met hun moreel en discipline. Naast het feit dat er 'gevechtsmoeheid' is en er heel wat slachtoffers zijn, is volgens het ministerie een van de belangrijkste redenen het feit dat ze niet goed betaald worden.

“In het Russische leger bestaat het inkomen van de troepen uit een bescheiden basissalaris aangevuld met een complexe verscheidenheid aan bonussen en toelagen”, schrijft het Britse ministerie zondag op Twitter. “In Oekraïne zijn er hoogstwaarschijnlijk aanzienlijke problemen geweest met het niet uitbetalen van omvangrijke gevechtsbonussen.”

“Dit zal waarschijnlijk te wijten zijn aan de inefficiënte militaire bureaucratie, de ongebruikelijke juridische status van de “speciale militaire operatie” en corruptie onder commandanten”, klinkt het verder.

Volgens het ministerie worden de basisrechten van de in Oekraïne ingezette troepen ook niet gerespecteerd, zoals het krijgen van een passend uniform, wapens, rantsoen en soldij. “Dit heeft vrijwel zeker bijgedragen tot het nog steeds broze moreel van een groot deel van de strijdkrachten”, aldus het ministerie.
Klinkt best plausibel maar waar ze zich op baseren blijft in nevelen gehuld.
Rusland heeft een geschiedenis als het gaat om de eigen mensen als stront behandelen, dus het verbaast mij niet als het allemaal waar is.
  zondag 4 september 2022 @ 22:51:47 #85
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_205849319
Keep 'em coming.. _O_


twitter
pi_205849333
Kan iemand raden wat dit is?

twitter
pi_205849428
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 22:51 schreef YoungDriller het volgende:
Keep 'em coming.. _O_


[ twitter ]
In heel Europa gaan FvD-achtige partijen de straat op om tegen de westerse sancties te protesteren. Daar zullen ze vast niet toe aangezet zijn door het Kremlin en dat zal al helemaal niets te maken hebben met het effect van de sancties op en in Rusland. :+
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_205849434
quote:
10s.gif Op zondag 4 september 2022 22:36 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Feit: De energiecrisis is een keuze gemaakt in Brussel en Washington. En daarmee is de kous af.

Ik hoop van harte dat er nog een schepje bovenop komt. Des te meer pijn het je gaat doen als je deze winter je neus gaat breken op de feiten.

Rusland gaat helemaal nergens heen, hoe hard je ook in je psychose blijft geloven. :Y

Gelul, de energiecrisis is een direct gevolg van keuzes gemaakt in het Kremlin. Verklaar jij maar eens waarom de gasprijzen voordat de oorlog überhaupt begon ook al een paar keer over de kop gingen:
pi_205849455
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 22:31 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Meest angstaanjagende vind ik nog de reacties eronder. Dit zijn gewoon mensen met stemrecht ;( .
Al spat het iq er niet van af.
Dat heb ik ook zelfs met een D66 of VVD.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 4 september 2022 @ 23:01:06 #90
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_205849494
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 22:57 schreef J.B. het volgende:

[..]
Gelul. Verklaar jij maar eens waarom de gasprijzen voordat de oorlog überhaupt begon ook al een paar keer over de kop gingen:
[ afbeelding ]
Ja, was even vergeten dat er voor deze oorlog begon natuurlijk helemaal geen keuzes gemaakt worden in Brussel en Washington.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 4 september 2022 @ 23:03:07 #91
8369 speknek
Another day another slay
pi_205849512
twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_205849556
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 23:01 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Ja, was even vergeten dat er voor deze oorlog begon natuurlijk helemaal geen keuzes gemaakt worden in Brussel en Washington.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verlicht ons dan maar eens, wat voor impact hebben Amerikaanse keuzes op het Europese energieprobleem?
pi_205849667
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 22:40 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Klinkt best plausibel maar waar ze zich op baseren blijft in nevelen gehuld.
Rusland heeft een geschiedenis als het gaat om de eigen mensen als stront behandelen, dus het verbaast mij niet als het allemaal waar is.
Dat blijkt o.a. uit afgeluisterde gesprekken en interviews met pow's.
Hier een voorbeeld van een Russische soldaat die "officieel" nog steeds in Rusland is, en daarom ook geen recht heeft op combat bonussen.

pi_205849792
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 21:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Hmmm...
SPOILER: nsfw
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ twitter ]
Waarom lig die ene met zijn broek op zijn enkels? Nog effe snel een fapje gezet before exit?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_205849815
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 21:34 schreef quirina het volgende:

Godkolere

Zou ie er toch voor betaald krijgen?
Doh.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_205849819
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 22:52 schreef polderturk het volgende:
Kan iemand raden wat dit is?

[ twitter ]
Geen idee, weet jij het wel?
Ziet er warm uit en kapot, dus misschien hadden ze het al met een raket bestookt, en is dit de tweede om het af te maken?
pi_205849874
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 22:52 schreef polderturk het volgende:
Kan iemand raden wat dit is?

[ twitter ]
Dat is een big badaboom!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205849878
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 23:22 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
Geen idee, weet jij het wel?
Ziet er warm uit en kapot, dus misschien hadden ze het al met een raket bestookt, en is dit de tweede om het af te maken?
Ik weet het ook niet. En op twitter weten ze het ook niet.
pi_205849889
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 22:51 schreef YoungDriller het volgende:
Keep 'em coming.. _O_

[ twitter ]
Als het de Tsjechen niet bevalt in de EU en de Navo, dan vertrekken ze toch lekker. Kan Rusland de inval van 1968 nog eens overdoen en niemand die ze komt helpen. :D
pi_205849909
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 22:01 schreef polderturk het volgende:
Russia is finished.

[ twitter ]
Een generaal van de US kan van mening zijn dat de russen uitgeput zijn maar dat kan ik moeilijk geloven omdat de oorlog slechts een half jaar aan de gang is. Wie weet houden ze nog wat kruit droog voor een winter offensief.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')