Jij houdt weinig subfora over zoquote:Op zondag 4 september 2022 18:14 schreef -Sigaartje het volgende:
KLB staat vanaf nu dus ook in mijn blokkeerlijstje. Zo handig. Hoef ik die bullshit niet meer te lezen.
Wij hielden toch al lang niet meer van jou, vaarwelquote:Op zondag 4 september 2022 18:14 schreef -Sigaartje het volgende:
KLB staat vanaf nu dus ook in mijn blokkeerlijstje. Zo handig. Hoef ik die bullshit niet meer te lezen.
Qua overbrengen naar kwetsbare andere wel ja, dus ik blijf gewoon even binnenquote:
Blijf maar posten op KLB hoorquote:Op zondag 4 september 2022 18:14 schreef -Sigaartje het volgende:
Voor de politiek wel ja, over een paar maanden (november ofzo) moeten ze het toch weer uit de kast trekken. Big Pharma wil toch stinkend rijk worden aan deze gans met de gouden eieren he.quote:
TS verwart apenpokken met corona..quote:Op zondag 4 september 2022 18:11 schreef SnodeSnuiter het volgende:
* SnodeSnuiter is gezegend met Corona
Snotter valt mee vooral hoesten en heel moequote:Op dinsdag 6 september 2022 09:25 schreef Pharkus het volgende:
Heb je al een rode snode snuiter van al dat gesnotter?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |