abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8316149
Aj!

Kzoek (nieuwe) lammelen voor een raam met de breedte van 3 meter. De hoogte mag gewoon standaard (2 meter zijn).

Bij al die bouwmarkten e.d. houdt het op bij een breedte van 2 meter 50.

Ja, oke, ik kan er 2 naast elkaar ophangen van 1meter 50 breed, maar dat is toch niet eg wat ik mooi vind.

Dus, iemand tips waar de 3 meter versie te krijgen?

Alvast bedankt!

pi_8316553
Bij de betere woninginrichtingzaken kan je ze ook op maat krijgen.
Ze worden dan netjes custom voor je gemaakt. Voor een 79 cm rail was ik 4 jaar geleden iets van 82 gulden kwijt.

De kwaliteit is wel uitstekend maar de prijs is vaak iets hoger (zeker bij de bouwmarkt vergeleken maar dat is niet echt kwaliteit). De lamellen zelf verkleuren soms wat minder snel dan de goedkope bouwmarkt varianten. Maar ik geloof dat je in veel gevallen wel dezelfde lamellen kunt gebruiken, als de breedte en het gaatje maar gelijk is.

donderdag 6 februari 2003 @ 17:44:01 #3
24988 Roscoo
THT: 30 - 06 - 2088
pi_8316554
Dat prbleem had ik ook. Ik had een raam van 3 meter met een een klein raampje van een meter aan de rechter kant. Nu heb ik dus wel 2 lamellen opgehangen 1 van 1 meter en 1 van 2 meter en dat bevalt goed. Stom trouwens dat ze grote ramen maken.
Er gaat niks boven Urk
pi_8316627
Ik heb ook een raam van 3 meter, bij de praxis kon ik gewoon een lamelset van 3meter kopen. weinig keus though.. wit, of beige...
pi_8325718
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 17:22 schreef Stimodrol het volgende:
Aj!

Kzoek (nieuwe) lammelen voor een raam met de breedte van 3 meter. De hoogte mag gewoon standaard (2 meter zijn).

Bij al die bouwmarkten e.d. houdt het op bij een breedte van 2 meter 50.

Ja, oke, ik kan er 2 naast elkaar ophangen van 1meter 50 breed, maar dat is toch niet eg wat ik mooi vind.

Dus, iemand tips waar de 3 meter versie te krijgen?

Alvast bedankt!

Lamellen hang je aan een rail, verticaal naar beneden, dus heb je enkel een rail van 3 meter breed nodig..
Bedoel je nu lamellen of luxaflex?
Luxaflex zijn die horizontale dingen.
TA! RA! NIS!
pi_8338553
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 07:12 schreef Herne_the_Hunter het volgende:

[..]

Lamellen hang je aan een rail, verticaal naar beneden, dus heb je enkel een rail van 3 meter breed nodig..
Bedoel je nu lamellen of luxaflex?
Luxaflex zijn die horizontale dingen.

Ik bedoel gewoon lamellen ja. Het gaat mij erom dat ik een rail heb van 3 meter met bijbehorende lamellen. Dus, een complete set. En dus niet 2 keer 1,5 meter. Dat vind ik geen mooi gezicht..

Dus bij de Praxis is de 3 meter versie te koop? Bij een supergrote Praxis dan misschien, want die bij mij om de hoek heeft em niet in de gewenste maat

pi_8339014
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 20:19 schreef Stimodrol het volgende:

[..]

Ik bedoel gewoon lamellen ja. Het gaat mij erom dat ik een rail heb van 3 meter met bijbehorende lamellen. Dus, een complete set. En dus niet 2 keer 1,5 meter. Dat vind ik geen mooi gezicht..

Dus bij de Praxis is de 3 meter versie te koop? Bij een supergrote Praxis dan misschien, want die bij mij om de hoek heeft em niet in de gewenste maat

is idd megapraxis in DH.
pi_9228022
Ok.. nog even een schopje van mn topic..

Ik heb dus nog even goed gemeten en ik heb dus lamellen nodig met een rail van 3 meter 10.

Heeft iemand tips waar ik deze op maat kan laten maken? Bij de Hema kan het, maar vragen ze 350 euro voor de 3 meter 10 versie

Iemand enig idee of het ergens een beetje goedkoper kan?

pi_9237937
Ik wil niet zeiken, maar luxaflex is een merknaam

Zoiets noem je horizontale lamellen.

Maar verticale lamellen 3 meter breed zoek je. Laat die gewoon op maat maken

donderdag 20 maart 2003 @ 09:16:39 #10
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_9252236
2x 1.50 breed kopen had ik toen ook gedaan,had ook een raam van 3 meter breed
pi_9252280
De firma Luxaflux heeft ze gewoon in alle maten. Ga eens naar de betere woninginrichter zou ik zeggen.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')