abonnement Unibet Coolblue
pi_205849671
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 23:06 schreef Em31 het volgende:
Talkshows waren voor mijn gevoel ‘vroeger’ hier ook best leuk, DWDD en Humberto voordat hij stopte bijv. Geen idee waar het allemaal mis is gegaan, want de kijkcijfers waren ook niet slecht ofzo toen het meer praten/informeren was in plaats van ophitsen.

Of ik herinner het me allemaal te rooskleurig.
Denk dat het vooral aan de presentatoren en de oppervlakkige vragen ligt.
Alleen Beau en Humberto vind ik oprecht overkomen.
pi_205849839
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 23:06 schreef Em31 het volgende:
Talkshows waren voor mijn gevoel ‘vroeger’ hier ook best leuk, DWDD en Humberto voordat hij stopte bijv. Geen idee waar het allemaal mis is gegaan, want de kijkcijfers waren ook niet slecht ofzo toen het meer praten/informeren was in plaats van ophitsen.

Of ik herinner het me allemaal te rooskleurig.
Ophitsen? :?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  zondag 4 september 2022 @ 23:23:59 #128
403253 Meke
after all this time? always.
pi_205849842
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 23:06 schreef Em31 het volgende:
Talkshows waren voor mijn gevoel ‘vroeger’ hier ook best leuk, DWDD en Humberto voordat hij stopte bijv. Geen idee waar het allemaal mis is gegaan, want de kijkcijfers waren ook niet slecht ofzo toen het meer praten/informeren was in plaats van ophitsen.

Of ik herinner het me allemaal te rooskleurig.
Ik heb het gevoel dat we toen meer één talkshow op één tijdstip hadden waardoor de concurrentie minder was. Nu doen ze alles om kijkers bij de ander weg te snoepen en programmeren ze veel gepolariseerder :{
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_205849863
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 22:57 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Ja, dat vond ik ook heel mooi. Wij hadden altijd de ochtendshow met Edwin aan staan hier thuis, dus ik weet eigenlijk niet beter en ben zelf ook wel een beetje opgegroeid met Lieve Marianne O+
Ik ook. Edwin >:)
Ik luisterde al naar hem bij Veronica.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  zondag 4 september 2022 @ 23:26:22 #130
403253 Meke
after all this time? always.
pi_205849872
En misschien ook nog wel weer een stukje nóg populairder worden van sociale media. Je ziet nu ook de in de Tweede Kamer, dat sommige debatten gebruikt worden voor media-aandacht. Mensen worden op de persoon zwart gemaakt, ze proberen het volk te overtuigen in plaats van hun collega's.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_205849888
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 23:23 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Ophitsen? :?
Schreeuwers veel aandacht geven, vreemde gasten bij bepaalde onderwerpen, bepaalde politici veel meer aandacht geven, etc. Ophef creëren.
pi_205849899
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 23:06 schreef Em31 het volgende:
Talkshows waren voor mijn gevoel ‘vroeger’ hier ook best leuk, DWDD en Humberto voordat hij stopte bijv. Geen idee waar het allemaal mis is gegaan, want de kijkcijfers waren ook niet slecht ofzo toen het meer praten/informeren was in plaats van ophitsen.

Of ik herinner het me allemaal te rooskleurig.
Humberto keek ik nooit, dus daar kan ik niet over oordelen. Maar DWDD en Pauw zijn opgevolgd door andere talkshows van veel minder niveau. Beide hadden hun tekortkomingen, bij DWDD de standaard telefoonklapper met steeds dezelfde gasten en het pedante toontje en bij Pauw soms nogal slaapverwekkende onderwerpen. Maar bij OP1 werken die duo’s nog steeds niet lekker, en zitten er nog steeds types tussen als die Giovanca die echt niets kan of Jort Kelder die zichzelf zo interessant vindt dat hij in een gesprek met iemand diegene niet aankijkt, maar alvast de camera zoekt voor bij zijn interruptie tijdens het antwoord dat hem niet interesseert. En de opvolgers van DWDD zijn het natuurlijk ook niet helemaal :')

Wat meer in de marge waren praatprogramma’s als Lubach/VI vroeger 1 a 2 keer in de week, en nu dagelijks en dat heeft het ook niet beter gemaakt. En alle andere shows hebben ook niet echt de urgentie. Ik heb tenminste nog nooit iets teruggekeken van Jinek of Tijd voor Max.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_205849907
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 23:23 schreef Meke het volgende:

[..]
Ik heb het gevoel dat we toen meer één talkshow op één tijdstip hadden waardoor de concurrentie minder was. Nu doen ze alles om kijkers bij de ander weg te snoepen en programmeren ze veel gepolariseerder :{
Ja dat is ook zo, nu je het zegt. Op1 is er nog niet eens zo heel lang. Toen ging het ook een tijdje dagelijks over wie betere scoorde, zij of Jinek.
pi_205849951
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 23:28 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Humberto keek ik nooit, dus daar kan ik niet over oordelen. Maar DWDD en Pauw zijn opgevolgd door andere talkshows van veel minder niveau. Beide hadden hun tekortkomingen, bij DWDD de standaard telefoonklapper met steeds dezelfde gasten en het pedante toontje en bij Pauw soms nogal slaapverwekkende onderwerpen. Maar bij OP1 werken die duo’s nog steeds niet lekker, en zitten er nog steeds types tussen als die Giovanca die echt niets kan of Jort Kelder die zichzelf zo interessant vindt dat hij in een gesprek met iemand diegene niet aankijkt, maar alvast de camera zoekt voor bij zijn interruptie tijdens het antwoord dat hem niet interesseert. En de opvolgers van DWDD zijn het natuurlijk ook niet helemaal :')

Wat meer in de marge waren praatprogramma’s als Lubach/VI vroeger 1 a 2 keer in de week, en nu dagelijks en dat heeft het ook niet beter gemaakt. En alle andere shows hebben ook niet echt de urgentie. Ik heb tenminste nog nooit iets teruggekeken van Jinek of Tijd voor Max.
Ja heb je gelijk in, de opvolgers zijn het ‘m ook echt niet. En Tijd voor Max is totaal niet iets om terug te kijken, maar misschien wel de enige normale talkshow _O-. Als ik kijk gaat het gewoon over boeken of dieren ofzo en staat er iemand worstenbroodjes te bakken. :D
pi_205850004
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 23:23 schreef Meke het volgende:

[..]
Ik heb het gevoel dat we toen meer één talkshow op één tijdstip hadden waardoor de concurrentie minder was. Nu doen ze alles om kijkers bij de ander weg te snoepen en programmeren ze veel gepolariseerder :{
Mwah, 25 jaar terug had je ook wel heel veel praatprogramma’s in alle soorten en maten hoor. Sowieso al elke dag de 5 Uur Show, Barend en Van Dorp en De Schreeuw Van De Leeuw. En dan nog mensen als Ursul de Geer, Andries Knevel, Karel van de Graaff, Sonja Barend, Hans van Willigenburg en nog diverse anderen met eigen shows.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 4 september 2022 @ 23:36:45 #136
39237 crew  H_T
2733
pi_205850007
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 23:32 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ja heb je gelijk in, de opvolgers zijn het ‘m ook echt niet. En Tijd voor Max is totaal niet iets om terug te kijken, maar misschien wel de enige normale talkshow _O-. Als ik kijk gaat het gewoon over boeken of dieren ofzo en staat er iemand worstenbroodjes te bakken. :D
Dat klinkt als een van de weinige talkshows die niet per se 'het gesprek van de dag' wil hebben
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_205850042
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 23:36 schreef H_T het volgende:

[..]
Dat klinkt als een van de weinige talkshows die niet per se 'het gesprek van de dag' wil hebben
Soms aan het begin even, maar het gaat altijd wel over in iets kneuterigs :P
pi_205850078
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 22:20 schreef molloot200 het volgende:
Morgen zijn de ouders weer werken en het broertje weer naar de uni. Zit ik dus helemaal alleen thuis. Totaal geen trek in :@ Hoop echt dat ik snel iets kan vinden, ik kan niks met volle dagen alleen thuiszitten ;(
Is toch heerlijk :D
Koel en donker bewaren
pi_205850086
Wees ook niet te hard voor jezelf met 'ik zit thuis zonder werk', je kan/moet nog zo lang werken.
Koel en donker bewaren
pi_205850112
#werkenmoetinjeaardliggen
Koel en donker bewaren
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 4 september 2022 @ 23:50:45 #141
39237 crew  H_T
2733
pi_205850132
quote:
80s.gif Op zondag 4 september 2022 23:48 schreef Guanabana het volgende:
#werkenmoetinjeaardliggen
Beetje zuipen, beetje stelen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 4 september 2022 @ 23:53:31 #142
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_205850160
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 23:50 schreef H_T het volgende:

[..]
Beetje zuipen, beetje stelen
Klinkt mij teveel als werken.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_205850161
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 23:50 schreef H_T het volgende:

[..]
Beetje zuipen, beetje stelen
_O-
Koel en donker bewaren
pi_205850166
quote:
80s.gif Op zondag 4 september 2022 23:48 schreef Guanabana het volgende:
#werkenmoetinjeaardliggen
Ben er helemaal klaar mee.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 5 september 2022 @ 00:02:19 #145
39237 crew  H_T
2733
pi_205850229
quote:
15s.gif Op zondag 4 september 2022 23:53 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Klinkt mij teveel als werken.
Je moet iets doen om je karige uitkering aan te vullen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 5 september 2022 @ 00:09:16 #146
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_205850281
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 00:02 schreef H_T het volgende:

[..]
Je moet iets doen om je karige uitkering aan te vullen
Gewoon zuinig leven, zoals t een echte Hollander betaamt.
Je hoeft echt niet elke dag zout in je karnemelkse pap te gooien, dat is maar voor luxepaardjes. :{w
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 5 september 2022 @ 07:33:40 #147
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_205851143
Weekend 7:00: ik ben klaarwakker
Maandag 7:30: ik moet er uit maar m’n ogen staan in half open stand want ze willen liever doorslapen.

Waaaaaarom?
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  maandag 5 september 2022 @ 07:36:41 #148
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205851158
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 07:33 schreef Yesse het volgende:
Weekend 7:00: ik ben klaarwakker
Maandag 7:30: ik moet er uit maar m’n ogen staan in half open stand want ze willen liever doorslapen.

Waaaaaarom?
Herkenbaar :') Waarbij ik sowieso heel vaak slecht slaap in de nacht van zondag op maandag :{
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 5 september 2022 @ 07:38:40 #149
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205851163
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 23:45 schreef Guanabana het volgende:
Wees ook niet te hard voor jezelf met 'ik zit thuis zonder werk', je kan/moet nog zo lang werken.
Klopt :Y Waarbij het natuurlijk wel scheelt of iemand anders het onderdak en eten kan betalen. Anders is er geen andere keuze.

[ Bericht 0% gewijzigd door Redefine op 05-09-2022 07:55:20 ]
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 5 september 2022 @ 07:41:44 #150
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_205851181
morgen :W
Same shit, different day
SC hopper present
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')