Hier weer verder
Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.
Vele oren maken het verhaal compleet dus liever een dubbel verslag dan géén verslag!!
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 15-12-2000 02:11]
Bewoners zijn lekker de hete kip van de moeder van Bianca aan het eten.
Robin staat in de tuin te schreven naar zijn broer en vrienden.
Hieke is de kluts kwijt.
D heeft het moeilijk. G voelt het goed aan en vraagt of ze bij hem komt zitten.
Koos heeft trek in een lekker biertje.
Robin heeft ruzie met BB. Van de stem moet hij naar binnen maar hij wil niet.
Er wordt wat wijn gedronken.
Niet te geloven. Niet te geloven. Hieke is nog helemaal in de war.
Mopperen weer even hoe slecht ze eruit zien op de tv. Koos zegt dat hij op de tv een dikke kop heeft. Bianca zegt dat ze er niet uit ziet.
D: was het de bedoeling dat hij (Farid) je ten huwelijk ging vragen??
H: nee joh. toch????
Hieke vindt het haar van Farid lelijk. Hij had een ringetje in zijn oor en daar is Hieke het ook niet mee eens.
Robin en G zeggen nu alleen wij nog. Doelend op verrassingen vanuit de buitenwereld. R: Wij zijn gewoon het ondergeschoven kindje. B: Who cares.
[Dit bericht is gewijzigd door rialto op 15-12-2000 00:12]
Koos: "Desiree die zegt dat ik lui ben, ze komt er zelf pas om 3 uur uit!"
"Ik heb de helft van wat Farid fluisterde niet meegekregen."
Koos en Georgie ruzien.
K. : als je vriendin 3 weken weg zou gaan mocht ze niet terugkomen.
G. : jij zegt 'hij is conservatief' , dat is wat anders dan 'hij vindt...'.
Even later.
G. : ik zit alleen maar te stangen
B. : nietwaar G. !
H. vraagt zich nog af waarom ze met de bepaalde koppels aan elkaar vast zaten voor de weekopdracht.
R. vond de samenvatting op de monitor gevuld met goede antwoorden.
K. : ik heb met een bloedend hart genomineerd.
Dees zit er goed door, als ze nu nog even op haar in praten en er wat wijn bijgooien staat ze morgen nog naast Beau op de stoep!
Dees praat met Hieke in de woonkamer. Hieke probeert Dees een hart onder de riem te steken. Die rookt een peukje en zegt dat ze ook niet BB af wil sluiten met zo'n rotgevoel maar ze wil wel naar huis.
Hieke wil ook wel naar huis. Had net wel in dat bakje willen stappen maar ja... Dat kan Dees zich wel voorstellen.
Op de achtergrond hoor ik andere bewoners. Ze zitten vast in de keuken.
Hieke staat ffies later op. Maar eerst hebben ze het nog gehad over de tattoo van Hieke. Dees gaat er ook zo'n ding nemen. Hieke waarschuwt wel dat het pijnlijk is, maar klinkt verder erg enthousiast over het idee. De pijn gaat wel weer voorbij.
Dan komt Koos bij Dees zitten. Hij mag wel naar bed zegt ze tegen hem. Maar hij gaat haar gezelschap houden. Heeft vlekken in zijn gezicht van de stress(?) en de make up.
Reclame
Dan gaat het over Farid in de tuin. Dees had een aanzoek verwacht voor Hieke toen ze gisteren de trouwjurk zag. Koos wist het wat minder goed.
De nominaties nu. Koos verbaast zich dat ie de vorige heeft overleefd. Dees zegt weer dat zij nu wel zal gaan omdat BigBart dat al vertelt had.
Lange stiltes...
Koos wenste dat het alvast donderdag was. Dees zou willen dat het morgen al donderdag was, het wordt een hele lange week voor haar. Koos zegt dat ze iig voorbereid was. Ze wist gisteren al dat Robin haar had genomineerd.
Hij zegt iets over Ferdi maar ik kan het niet verstaan. Zegt dat dattie had verwacht dat Dees Hieke zou nomineren na de fotoshoot van een tijdje terug. Dees zegt voornamelijk: 'Ja.. oh ja'
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 15-12-2000 02:03]
De beweegredenen van Bi om Dees te nomineren, houden haar wel bezig. Ze zegt dat ze wel vaak haar mond houdt, maar om dat nu slijmen te noemen... Dat vindt ze een raar woord. Koos probeert het te verzachten door te zeggen dat Bi heel eerlijk is en het niet zo bedoelde als het overkwam. Dees: 'Ja, ze kan het altijd zo mooi verwoorden'
Dan gaat ze vertellen wat haar motivatie was om Koos te nomineren. Streams weg
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 15-12-2000 02:04]
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 15-12-2000 02:32]
Dees en Koos, op de bank:
Dees noemt Fewdi een aardige kerel, vond ze al vanaf het begin. Hij bood tenminste zijn excuses aan toen hij bot was geweest itt Robin.
Koos zegt dat hij nog steeds verleifd op Dees zou kunnen worden.
Koos gaat slapen.
Luidruchtiger B,G,R en H gaan nu op de bank, zingend.
Dan komen de kaarters bij Dees zitten. Ze hebben het over een of ander programma. Ik geloof de Soundmixshow oid. Ze zingen met z'n allen (Dees niet natuurlijk) oa 'We are the world'. Ze willen eraan mee gaan doen geloof ik. Zal hopelijk wel een grapje zijn
Dan vliegt Jiskefet's lullo over tafel. Bi stelt voor Grease na te gaan spelen en begint alvast te zingen.
Bianca en Koos tegen Desiree : je moet voor jezelf opkomen.
B. : van K. krijg ik een knuffel en een goed gevoel
D. : ik zit de laatste week niet goed in mijn vel
H. tegen D. : tegen een buitenstaander (Bart) zei je met wie je over wilt blijven. Bart zei, met Hieke niet. Jij zei met G. en B.
D. gaat naar de DK
B. tegen K. : ik vind het tof dat je bij je mening t.o.v. G. gebleven bent. Dat had ik met R.
H. : daarom waren die koppels...
K. : sinds Bart is D. anders
K. tegen G. : heb met nomineren bedacht 'bloedend hart' in 1 zin te gebruiken zodat ze niet kunnen knippen
H, : als je aan iemand vast zit vallen je juist dingen extra op. Zij (D.) is wel heel eenzaam geweest
G. : zij is bang dat wanneer ze eerlijk is, mensen verliest. Ik was bang dat zij er nu uit gaat.
K. : het maakte me dit keer het iets makkelijker om D. te nomineren, omdat ze dat de vorige keer bij mij deed.
Ze vinden het raar dat D. de vorige keer K. had genomineerd.
K. : Fewdi kon alles tegen D. zeggen
H. : bij R. niet, omdat ze gevoelens heeft voor hem
G. : te lief
B. : te gedienstig
H. : je vraagt het, en zij doet het
G. : als ik een meisje als D. tref, dan maak ik daar gebruik van
D. komt uit de DK
G. : je gaat toch niet weg he ?
D. : ik zei, zet de deur maar open
D. : de DK zei, ga er nog een nachtje over slapen, en je hebt vaker moeten knokken.
K. : je blijft wel
D. : als zij nu de deur open doen, ga ik
D. : vanmiddag kreeg ik de groeten van mijn broertje, dan denk ik, laat mij maar gaan
D. : vandaag is mijn ex-schoonvader jarig
Ze gaan klaverjassen
B. tegen D. : kom erbij zitten
D. : ik blijf liever hier zitten
Hieke praat nog even met Dees
H. : ik heb veel respekt voor je
D. : ik zei tegen Dia dat dat sterke gevoel weg gaat
H. : probeer dat sterke gevoel weer op te pakken !
D. : ik ben benieuwd hoe het buiten is
H. : ik heb tegen Hans (DK) gezegd, ik ben blij dat ik hier heb mogen zitten
D. : ik ben nooit genomineerd geweest. Jammer dat ik met zo'n gevoel eruit moet. Ik wil er nu wel uit.
H. : ik wou ook wel in dat bakje. Hoever heb je het nu geschopt ? Die tattoo gaat door ! Dan moet je naar me toe komen.
Hieke gaat kaarten
Koos blijft bij D. zitten
K. : had jij dat van H. verwacht ?
D. : ja, met die trouwjurk. Ik dacht ook dat hij in dat bakje zat (ja hoor...)
K. : het lulligste voor mijn nominatie is, dat het hele circus hier weer naar toe moet komen
K. : nu gaat het tussen jou en mij
D. : het wordt een hele lange weg voor mij
K. : na die fotosessie dacht ik dat je H. zou nomineren
K. : jouw stem naar mij deed me gewoon zeer
D. : bij het nomineren heb ik nog getwijfeld (over K.), anders had ik H. genomineerd
D. : iedereen heeft mij genomineerd. 7 punten.
D. : ik vond het prettig dat Kim in huis was. De groep gaat steeds meer naar elkaar toe, en ik ervan af. Ik mis een maatje ; Leo.
D. : ik mis het meest Leo
K. : ik heb een zwak voor jou, maar het gevoel dat ik niet te dicht bij jou moet komen. Te klef.
K. : met G. gaat het de laatste weken leuk
D. : R. is mijn man niet
K. : ik wil er wel wat op zetten dat R. gaat winnen
Ze vinden het jammer dat R. had gezegd dat iedereen eruit mag
D. : dat vinden de mensen op t.v. prachtig om te zien, maar voor ons is het niet leuk
D. : Hans (DK) had kanjer gezegd. Dat mis ik hier ! Behalve jij dan.
D. : ik zei tegen Hans (DK) dat de drie mensen met wie ik ik liefst mee omga, me nomineren. Dat is raar.
D. : ik ga niets meer doen wat ik helemaal niet meer wil
D. : de laatste 3 weken ben ik mezelf niet (sinds Bart)
D. : Dia zei, misschien mocht hij (Bart) niet komen of is hij in het buitenland
G. : dat weet Hummie echt wel hoor !
D. : hij zei, tot over 3 weken
D. : R. telt niet mee. Denk je dat ik van K. win ?
G. : ik mag blij zijn dat ik bij de laatste 3 zit
D. : ik zat sterk aan jou te twijfelen of je erbij zou zitten
G. : dat lag aan R.
G. : ik vond het niet leuk dat K. dat gezegd heeft. Zo ben ik niet. Niet zeggen dat ik iemand iets niet gun. Ouderwets, nee !
G. : het is gewoon een ouwe gek !
D. : hij is zo anders dan de rest
G. : ik wilde 2 nomineren die nog niet genomineerd waren
D. : en als Bart zegt tot over 3 weken, dan heeft hij ook genoeg gezien. Dat ik er niet tussen hoor.
H. komt even langs, en gaat naar bed.
Verder heeft ze foto's van een pasgeboren babytje.
H leest uit brief nu dat Farid werkt bij de heiwerkzaamheden bij het BB-huis.
B: Jammer dattie nooit ff geroepen heeft.
H: Ja
H leest over Farid: Ik moet nu sluiten, kan een heel boek schrijven, maar ik moet mij ook aan regels houden.
Lijkt toch wel heel erg op dat VOO al op de hoote was van het geven van dit briefje en het ook nog toelaat
H gaat het nu in de huiskamer laten zien.
Koos heeft B dus echt gezoend moeten er samen nu erg om lachen.
K: Ik vond het leuk dat je ook meewerkte. Ik dacht ik hou wel die tonglap binnenboord.
*Simba gaat nou toch echt slaapies doen
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 15-12-2000 03:42]
* Sanne gaat weer proberen te slapen
Hieke, Sjors en Dees zitten op de bank. Ze bekijken foto's van Hieke. Dat het zo leuk is dat 'hij' eraan dacht. Het zijn ook foto's van Indy. Er zit ook iets bij voor alle andere bewoners geloof ik.
Hieke gaat nu kijken of Robin nog wakker is. Dees zegt weer hoe leuk dit is. Een hart onder de riem en dan iets over er misschien uit moeten. Sjors zegt dat ze strax heel populair is en waarschuwt haar voor Bart(?). Dan een verhaal over mensen die naar je toe komen strax, iedereen wil dan ff met je praten. Daar moet je mee uitkijken. Dees zegt dat ze niet voor niets 4 jaar alleen is. Sjors mompelt iets over voorzichtig zijn met mensen die een arm om je heen slaan.
Ff later adviseert hij haar om niet teveel te praten over een eventueel vertrek. Dat geeft mensen alleen maar het idee dat ze weg wil. Dees zegt dat ze dat vorig jaar ook met Karin had. En dat ze dan wel veel in de DBK zal zitten omdat ze zich niet anders voor kan doen.
H. komt er bij
Zij laat het papiertje zien wat zij van Fahrid heeft gekregen, en leest stukjes voor van wat Fahrid voor iedereen heeft geschreven.
De camera zoomt in...
Over :
D. : respekt en moet eens naar Friesland komen. Ze staan daar in de rij.
G. : barman, oude mannenverslinder, en heb met je vader een biertje gedronken
K. : met Els gesproken, een lekker ding
R. : met broertje gepraat, en wat een leuke zuster heb je trouwens
B. : ook wij moeten eens babbelen, je bent neutraal en lief
Tevens 'prettige kerstdagen' wordt er gewenst
Ook laat H. een foto zien
G. : Indy heeft ook een spleetje tussen de tanden
Als H. weer vertrekt waarschuwt G. voor de mannen
D. : ik ben te selektief; waarom denk je dat ik al 4 jaar alleen ben
G. : je moet voorzichtig zijn !
D. : je weet niet wat voor bedoelingen ze hebben
G. : als je op straat loopt kennen mensen je nu
D. : ik mis mijn ouders en mijn broertje
D. : ik moet veel in de DK praten deze komende week. Met Hummie of Dia.
H. komt er weer bij.
H. : Fahrid zei ook, ik wil wel meer schrijven, maar ik moet me ook aan regels houden
H. tegen G. : leuk datjouw vader zo met hem omgaat
Ook heeft H. berichten van/over haar zus Ria
Er worden foto's bekeken
D. leest de brief ; 'kusjes voor de bewoners en kusjes voor jou alleen'.
Hieke leest iets over Sjors in haar brief. Het gaat over de dingen die hij heeft vetelt over z'n sexleven. Hoeveel vrouwen hij heeft gen**kt. Dat is dus uitgezonden zegt Hieke.
Sjors damnt een beetje en zegt dat hij dat nooit heeft gezegd. Wel hoeveel exen hij heeft maar verder niet. Hieke spreekt hem tegen en draagt voorbeelden aan: 'Je hebt het er juist heel vaak over'
Sjors damnt verder en lacht: 'Dan ben ik strax echt bekend als horny Sjors als ik hieruit kom'
Dees gaat naar bed. Hieke en Georgie babbelen nog wat verder. Ze lachen, ze zitten hier iig nog met kerst.
Sjors heeft het over de pijn in zijn nek. Hij hoopt dat zijn ouders geregeld hebben dat hij naar het ziekenhuis kan. Dat duurt nu iig weer 2 weken langer zegt ie. Hij had nooit die koprol moeten maken met Ferdi. Toen voelde die 'm knakken. Bedenkt dan dat Ferdi alweer een week weg is.
Hieke zegt dat Ferdi het vandaag ook wel moeilijk zal hebben gehad. Georgie denkt dat Ferdi het wel druk genoeg heeft om zich bezig te houden. Begint over BigBart. Die had een straatfobie na BB. Of heeft vertelt over een andere BBer met een fobie Ze hebben het over hoe anders het voor de mensen van BB1 was. Die wisten itt deze bewoners niet hoe populair ze waren. Z'n populariteit zal Sjors strax nog tegenvallen denk ik...
Nu gaat het gesprek over de kerst. Volgende week al kerstavond. Hieke gaat nog maar eens een sjekkie draaien. Georgie gaat het aankruisen op de kalender en vertelt nog eens dat hij vuurwerk wil.
Sjors zegt dat BB een hele prestatie is. BigBart kan wel zeggen dat ie nix heeft gedaan voor zijn bekendheid maar dat ziet Sjors toch anders. Hij vindt ook dat de vorige bewoners het natuurlijk ook een stuk minder zwaar hadden dan zij nu. Die gasten hadden allles vorig jaar.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 15-12-2000 04:14]
Sjors zegt dat die valium er wel voor zorgde dat hij zich 3 dagen te gek voelde. Jammer dat de dokter heeft gezegd dat hij moest stoppen. Die vond Georgie te druk doen.
Hieke heeft niet echt behoefte aan conversatie en probeert haar brief te lezen ondertussen. Georgie vertelt door over beknelde nekwervels.
Dan over het briefje van Ed voor Robin. Vindt Sjors nix, kreeg ie toch mooi info van buitenaf! En ze weten nog niet wat erin staat. Hieke zegt dat het misschien gaat over wat er is uitgezonden.
Sjors begint dan over Dees. En herhaalt het gesprek wat hij eerder deze nacht met haar voerde. Hieke is gestopt met lezen inmiddels en geeft Sjors wel gelijk.
Georgie vertelt dat ie een beugeltje wil als hij uit BB komt. Een maand of 4 a 5 dan staat het wel goed. Stom dattie het vroeger niet wilde. Nu moet hij het zelf betalen.
Gesprek nu over de modeshow. Dat de mensen 'achter' van BB zo hebben gelachen om de broek van Hieke. Hij was te klein oid. Sjors weet nog een leuke anekdote over de schoenen van Koos.
Dan gaat hij over Robin beginnen. Die wordt steeds socialer. Doet gezellig mee met spelletjes. Hieke vond Robin altijd wel ok. Sjors vindt Robin wel een eenling. Hieke vertelt nogmaals dat zij wel eens eerder leuk met Robin heeft gesproken.
Hij dacht dat het nu nix meer aan zou zijn in BB zonder Ferdi. Maar dat valt wel mee nu, Robin vraagt of Sjors wil schaken en meer van dat gezelligs.
Ed heeft gezegd ooit dat Robin en Sjors(?) concurrenten waren. Belachelijk. Sjors trok gewoon meer met Ferdi op. Hij is er later wel wat op gaan letten. Hij vertelt dat hij de 1e dag nog het idee had dat Robin zijn maatje zou worden. Maar die bleek wel erg sportief.
Ze nemen samen nog ff de met alcohol gevulde feestjes door. Hoe Ferdi zich gedroeg. Hij wist niet eens meer wat hij gezegd had. Hieke had het zich ook anders voorgesteld op de laatste avond.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 15-12-2000 05:09]
Aan Hieke's gezicht is goed af te lezen watvoor zware dag het is geweest...
Robin is net uitgebreid besproken. Dat hij niet alles zo 'lekker belangrijk' vindt als hij zegt. Hij geniet heus wel als zijn broer weer eens bij BB staat te toeteren.
Stukkie gemist
Dees gaat nu over de tong. Sjors vertelt nog eens wat hij met haar heeft besproken. Dat het niet zo erg is die nominatie, ze was immers nog nooit genomineerd. Maar voor Dees is het glas altijd halfvol.
Dan terug weer naar de komende feestdagen en het einde van BB. Leuk bruggetje voor Sjors om een verhaal te gaan vertellen over hoe hij de feestdagen vorig jaar doorbracht. Weet ie weinig meer van, naar Winterberg gereden, blabla, 4 uur slaap in 3 dagen, blabla, verkeerd gereden op de terugweg...flippen want hij moest werken...
*Qt kan zich de sfeer in die auto helemaal voorstellen, gezellige afsluiting v/d vakantie
Bedenk me ineens dat ik vergeten ben te melden dat Sjors vertelde hoe gezellig hij zichzelf vindt. Dat heeft ie van zijn vader. Hieke vertelde dat de vader van Sjors heel gezellig contact houdt met de andere BBfamilieleden. Hij is idd leuk vindt ook Sjors. Kijk naar mij en je weet hoe gezellig m'n vader is. Daarna viel het stil, geen bijval voor Sjors.
Ze hebben nog wat gesproken over de fans. Sjors: 'Wat zijn nu fans? Als de rest je maar leuk vindt' Hieke vindt het ook belangrijk dat je vrienden en familieleden van je houden en weten hoe je bent. Sjors begrijpt het geloof ik niet helemaal. Hij vertelt dat een paar roepende vrouwelijke klanten uit Spetters hem toeriepen. Dat is veel belangrijker dan de gillende fans achter de schutting, want dat is z'n werk. Hij zegt dat hij geen vrienden heeft, allen kroegmaten. Nou ja een paar vrienden dan en die mogen ook wel eens in de tuin worden gezet.
Hieke staat op en gaat naar bed. Sjors wil volgen, blaast de kaarsjes uit en loopt richting toilet. Onderweg merkt hij dat Dees en Robin kennelijk nog wakker zijn en hij gaat die slaapkamer in. Wij zien het lege bed van Sjors op stream 1, de eveneens lege badkamer op stream 2 en horen op beide het gekuch van Hieke en de zware ademhaling van Koos.
05.15 uur Sjors stapt in bed. Zucht en gaapt. Stilte verder.
Ik stop er weer mee nu... Heb dat shot van Dees d'r bed gemist Sanne, maar ik hoorde haar iig met Sjors praten voor hij naar binnen ging daar.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 15-12-2000 05:19]
10.51
Koos komt weer terug in de slaapkamer en kruipt weer zijn nest in.
En we zijn weer terug bij af.
10.53
Bianca kruipt uit bed en verlaat de slaapkamer.
* Cams volgen nog steeds niet, regie ook bb moe?
[Dit bericht is gewijzigd door RedNax op 15-12-2000 10:55]
Koos kruipt uit bed en verlaat de slaapkamer terwijl de rest nog niet echt aanstalte maakt om er uit te komen.
Hoor wel meerder mensen op de achtergrond maar blijkbaar zitten de cams vastgeroest
Georgie komt snel uit bed en de rest rent het huis in en ze gaan met z'n allen aan de tafel zitten * Sanne je kan gerust zijn Desiree is nog aanwezig
Geogrie roept dat hij het goed heeft
Georgie: Ik wist het de eerste avond al
Koos: Hoe kom je op die gedachten
Georgie: Ik ben toch spelletjesman
Bianca: Ongeloofelijk
Robin: Ja maar met een letter kan het dus niet
Georgie: Echt wel leuk dat ik het de eerste avond al wist
Koos: Hier de E ontbreekt daar
Koos: 29 zijn het er en ze zouden ons toch 30 letters geven
Georgie: dan hebben ze er eentje vergeten
BB: Blijkbaar hebben jullie het kwartier niet nodig
Georgie: Nee!
BB: Koos wil jij het dienblad met de letters mee nemen naar de dagboek kamer
Koos brengt de letters heen en cam 1 op de tuin en twee op de woonkamer
Geroemoer in de achtergrond
o.a. Robin: Ja zo veel letters je kan wel een heel andere zin maken
Koos komt uit de DBK en gaat aan de keukentafel zitten en verteld dat de weekopdracht mislukt is mede door zijn toedoen
Robin:Kut Big Brother, stik maar in je kut opdrachten, zit je daarvoor de hele tijd aan elkaar stelletje maaten naaiers, lekker belangrijk
Bewoners discuseren nu over het hoe en waarom, robin is duidelijk pissed
Robin is behoorlijk pissed na het niet slagen van de week opdracht. Hij roept tegen de camera's dat hij niet wil dat hij ze nu volgt omdat het hem alleen maar kwaarder maakt. Robin is druk bezig met de gewichten.
Desiree wil iets in het voorraadhok en kijkt ongeduldig naar buiten
BB: Desiree het is nog niet zo ver en Hieke wil jij je petje andersom opzetten
Robin loopt nog steeds te tieren en herhaald nogmaals dat hij niet gevolgd wil worden door de camera's op het moment
Robin gaat bij Koos en Hieke en Bianca aan tafel zitten
Koos leest een brief en meldt dat het een mooi handschrift is
Desiree meld dat ze kunnen gaan eten maar ze niet de melk en de suiker kan pakken
Ik ben een beetje bang dat D tot volgende week donderdag blijft liggen, en heel bang dat de stream daar tot dan op blijft staan.
Bianca had moeite met haar schoenen gisteren. H en G: het zag er leuk uit.
UItslag van het quiz-gedeelte van de mislukte weekopdracht wordt omgeroepen.
H&D: 101 fout
K&G: 90 fout
B&R: 82 fout
(van de 250 vragen).
Georgie schept nog even op, dat Koos en hij geen naslagwerken hebben gebruikt.
Koos en Robin kwamen net binnen. Zij waren brood aan het bakken.
Georgie heeft gehoord dat-ie geen vuurwerk van zijn zakgeld mag kopen. Dat is te gevaarlijk.
Robin waarschuwt Bianca dat er iemand naar haar roept in de tuin. Bianca roept keihard terug. Iemand roept ook Sjors, maar G blijft zitten.
Het brood is ontzettend goed gelukt vandaag.
Georgie vraagt of Robin nu wil douchen. H: er zit nog een druppie in.
Maar Robin bedankt vriendelijk want hij is nog met zijn oefeningen bezig.
Robin loopt nu naar buiten en vraagt aan Koos of de meisjes gek geworden zijn. Ze gillen zo. Volgens Koos zijn het de zelfde meiden als die van Ferdie.
Robin vind het fietsen niet leuk meer met al die bagger in de tuin. Toch doet-ie een paar rondjes.
En hij valt. En hij gaat weer door. Met de klok mee. R weer naar binnen, K blijft buiten. R verder met de gewichten.
Hieke loopt langs. R is bang voor kietelen. H: ik loop alleen maar langs.
H eet ook een broodje. Zij vindt het ook lekker. Het lekkerst vind ze met boter, maar ze moet aan haar gewicht denken.
Robin en Georgie spreken af voortaan samen te douchen. 2,5 minuut hebben zij genoeg aan.
Koos heeft geen zin in klaverjassen. Liever schaken.
Bianca zat al die tijd op de bank iets te doen (haar voeten?).
Het is een reuze gezellige middag in het BB-huis.
Robin doet nog steeds oefeningen.
G wil klaverjassen. Als R klaar is met douchen gaan G & R een vlieger maken, spreken ze net af.
D nog steeds in bed met een depressie. Uit gesprek met B maak ik op dat R nog een tijdje bij haar heeft gezeten. Hij heeft haar gezegd dat ze er rekening mee moet hadden dat Bart er misschien niet is als zij eruit gaat. Dat ze dan niet teleurgesteld moet zijn.
Over filmsterren. B vind 'Pretty woman' een lelijke vrouw: ze heeft een lelijke mond heeft en een ader op haar voorhoofd.
R moet nog douchen zegtie.
Dees is inmiddels uit bed, kleedt zich aan, doet haar haar, gaat bij Bianca zitten, die nu alleen in de keuken zit te naaien.
B: heb je geslapen.
D: niet constant.
B: is je hoofdpijn weg?
D drinkt een glaasje water. Ze ruikt aan een paar flesjes die op tafel staan. B vertelt dat er meisjes waren die riepen dat Dees erin blijft. Dat vindt ze leuk.
D was pas om 4 uur naar bed.
R heeft nog met haar gesproken vannacht.
B: dat is leuk.
D: Sjors kwam ook nog even op het bed van Ferdi liggen en praten.
B: dat is leuk.
D: ja.
D moet van BB even batterijen wisselen.
Om 19.15 uur komt Desiree terug; het gesprek is afgelopen.
19.20 uur
Georgie leest een brief van BB voor waarin wordt meegedeeld dat er nog 2 bewoners door de kijker worden weggestemd
24 december en 28 december zijn de exits.
Ze moeten genieten van de tijd die ze nog samen hebben...
Desiree komt nu net terug van een half-uur DBK met Hummie. G: Hummie? die wil ook wel eens spreken. G begrijpt niet dat ze niet naar G's foto's heeft gevraagd.
H tegen G: stel je niet aan. Je bent een wanker. (Half goedaardig gegrap, maar dat is maar de helft.)
Iedereen wil weten hoe het nu met D gaat, maar niemand durft ernaar te vragen. Dus het blijft een beetje hangen.
Ze gaan zo eten. Ze krijgen nieuwe batterijen, en een enveloppe die ze onder het eten open mogen maken.
Onee: toch maar nu lezen. Georgie doet het.
Aha, de bewoners krijgen via deze brief nu te horen dat ze toch maar met drie overblijven. Verder niks nieuws in de brief.
Bart had het al gezegd, maar alleen Desiree geloofde dat toen. En dat meldt ze nu tien keer. Nu Hieke: ik geloofde het ook een beetje.
Koos schrikt. Hieke en Robin vinden het wel leuk. Bianca wild enthousiast: DAN BEN IK MET KERSTMIS MISSCHIEN AL THUIS!
Ik geloof niet dat ze het meent, ze kent alleen gespeelde emoties en andermans emoties.
Nu vindt G het ook leuk. En langzamerhand lijkt het Koos ook wel wat: voortaan elke week spanning.
Bianca nog eens: "DAN KAN IK TWEEDE KERSTDAG THUIS ZIJN!".
(Ik begrijp haar enthousiasme niet zo. Maar dat kan komen omdat wij thuis 2de kerstdag niet zo uitgebreid vieren.)
Volgens G (volgens de brief?) wordt er steeds WEG-gestemd. Pas bij de laatste drie kunnen de bellers voor de winnaar stemmen.
Nu zegt Bianca dat ze het jammer vindt, het liefst wilde ze tot 30 december blijven en dan linea directa: FEEST!
(Maar zelf vier ik 30 december niet zo uitgebreid).
Desiree vertelt nog een paar keer dat Bart het al tegen haar had gezegd. En nog eens.
De dames en Georgie eten hete kip, voor Robin en Koos zijn er pannenkoeken.
Ik zie dat Harry al weer een nieuw dagtopic heeft aangemaakt. Laat ik eens sociaal zijn voor de lezers na mij:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |