Dan eet je niet.quote:Op zondag 4 september 2022 18:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar heb geen zin om twee dagen hetzelfde te eten..
dit doe ik vaak.. dan gaat t de vriezer in..quote:Op zondag 4 september 2022 19:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En als je in weekend dan zorgt dat je extra maakt.. zodat je dat dan kan opwarmen als je thuis komt?
Mwa dat is ook niks aan neequote:Op zondag 4 september 2022 19:09 schreef mschol het volgende:
[..]
geprobeerd, maar dan worden weekmaaltijden meer van hetzelfde (dan eet ik 3 dagen pasta ofzo) of ik ben gewoon er wel klaar mee
koken is voor mij ook een noodzakelijk kwaad, vind het niet leuk ofzo..
Dan eet je wel wat. Gewoon een boterham. Of twee.quote:Op zondag 4 september 2022 19:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar moet toch eten,anders val ik om
Pasta saus heb ik sowieso in de vriezer.. en vergeet gelukkig niet om het op tijd uit de vriezer te halenquote:Op zondag 4 september 2022 19:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit doe ik vaak.. dan gaat t de vriezer in..
Maar net zo vaak vergeet ik het dan te ontdooien of vergeet ik dat ik nog in de vriezer heb
Kreng, zeg gewoon dat ze bij mij moet komen eten.quote:Op zondag 4 september 2022 19:12 schreef maily het volgende:
[..]
Dan eet je wel wat. Gewoon een boterham. Of twee.
ja zulke basics heb ik in vacuum zakken ingevroren.quote:Op zondag 4 september 2022 19:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Pasta saus heb ik sowieso in de vriezer.. en vergeet gelukkig niet om het op tijd uit de vriezer te halen
Lijstje maken wat je in de vriezer hebt zitten
Eet ik overdag al en ben niet echt een brood eterquote:Op zondag 4 september 2022 19:12 schreef maily het volgende:
[..]
Dan eet je wel wat. Gewoon een boterham. Of twee.
Ah dat is wel handigquote:Op zondag 4 september 2022 19:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja zulke basics heb ik in vacuum zakken ingevroren.
als ik die zakken in een pan met heet water gooi is t tegelijkertijd ontdooid en warm met de pasta
Ga maar gauw naar @Superbadeendje jijquote:Op zondag 4 september 2022 19:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Eet ik overdag al en ben niet echt een brood eter![]()
Kijk, dat is nou een goed advies.quote:Op zondag 4 september 2022 19:58 schreef maily het volgende:
[..]
Ga maar gauw naar @:Superbadeendje jij
En wat ga jij haar voorschotelen?quote:Op zondag 4 september 2022 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou een goed advies.
Geen idee, wat zou ze lekker vinden?quote:
brute kloppende bloeddoorlopen onbeschermde vleeslolliequote:Op zondag 4 september 2022 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen idee, wat zou ze lekker vinden?
Ja maar daar houd ik weer niet van, ik wil wel samen kunnen eten.quote:Op zondag 4 september 2022 20:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
brute kloppende bloeddoorlopen onbeschermde vleeslollie
voor jou een mossel zonder baardquote:Op zondag 4 september 2022 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar daar houd ik weer niet van, ik wil wel samen kunnen eten.
Wat weet jij daar nou van? Misschien val ik wel op mannen die op de grote vaart zijn.quote:Op zondag 4 september 2022 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voor jou een mossel zonder baard
*slikt gauw een vork inquote:Op zondag 4 september 2022 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van? Misschien val ik wel op mannen die op de grote vaart zijn.
Met een papje?quote:
Maar hoe dan? eerst het handvat naar binnen of het uiteinde? Vragen.quote:Op zondag 4 september 2022 20:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee gewoon droog, zoals mannen van de grote vaart doen.
op zo'n manier dat het puntige eind eerst geraakt wordt door de purperen helm van de strijder die het aandurft via de achterdeur binnen te komenquote:Op zondag 4 september 2022 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar hoe dan? eerst het handvat naar binnen of het uiteinde? Vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |