Saaiiiiiiquote:Op zondag 4 september 2022 18:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh ook wel eens gehad hoorKende ook iemand die at elke week hetzelfde
Dan moet t wel iets zijn dat ik lustquote:Op zondag 4 september 2022 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je naar mij toe komt dan bedenk ik het wel.
Nee, op maandag vaak wel aardappels, vlees en groentequote:Op zondag 4 september 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Saaiiiiii![]()
Zou ik echt niet kunnen
Het kan natuurlijk niet zo zijn dat er iemand voor Janketon over de finish komt,quote:Op zondag 4 september 2022 18:43 schreef greysbones het volgende:
Genoten
Hoeveel hekel hebben ze bij Ferrari aan Sainz?
Max![]()
![]()
Hami
Helemaal happy met de pitstop en toen niet meer![]()
Aaahquote:Op zondag 4 september 2022 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk niet zo zijn dat er iemand voor Janketon over de finish komt,![]()
Ben niet zo van het Hollandsquote:Op zondag 4 september 2022 18:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, op maandag vaak wel aardappels, vlees en groente
voer met een kapitein waarvan de kok een menu van 7 dagen moest makenquote:Op zondag 4 september 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Saaiiiiii![]()
Zou ik echt niet kunnen
Jij bent meer van de Limburgse Belgenquote:
quote:Op zondag 4 september 2022 18:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voer met een kapitein waarvan de kok een menu van 7 dagen moest maken
en een ander die alleen maar karbo's bestelde
quote:Op zondag 4 september 2022 18:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij bent meer van de Limburgse Belgen
Alsof ik niet kan koken.quote:Op zondag 4 september 2022 18:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan moet t wel iets zijn dat ik lust
En dan geen belasting betalen in Monacoquote:
Geef hem eens ongelijkquote:Op zondag 4 september 2022 18:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan geen belasting betalen in Monaco
hm ik eet denk 1x per week rund, 1x kip, 1x varken, 2x vis en de rest Vega of brooddag.quote:Op zondag 4 september 2022 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik eet ook bijna geen varkensvlees
Een schnitzel af en toe
Of een speklapje van de bbq
Als je zegt dat het eend moet zijn dan krijg je een dreun.quote:Op zondag 4 september 2022 19:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat niet om je kookkunsten maar wat erin de pan zit
Liever een lekker kippetjequote:Op zondag 4 september 2022 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je zegt dat het eend moet zijn dan krijg je een dreun.
ik probeer za/zo boodschappen te doen voor weekend + maandag, rest van de week is echt per dag bekijken..quote:Op zondag 4 september 2022 18:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maandag doe ik boodschappen, en haal dan t liefst voor drie dagen in huis..
peking eendquote:Op zondag 4 september 2022 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je zegt dat het eend moet zijn dan krijg je een dreun.
trouwens: jij ook hierquote:Op zondag 4 september 2022 19:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ik probeer za/zo boodschappen te doen voor weekend + maandag, rest van de week is echt per dag bekijken..
kom ook laat thuis (20:00+) dus vaak geen zin in koken en dan makkelijke maaltijden
Prima.quote:
En als je in weekend dan zorgt dat je extra maakt.. zodat je dat dan kan opwarmen als je thuis komt?quote:Op zondag 4 september 2022 19:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ik probeer za/zo boodschappen te doen voor weekend + maandag, rest van de week is echt per dag bekijken..
kom ook laat thuis (20:00+) dus vaak geen zin in koken en dan makkelijke maaltijden
geprobeerd, maar dan worden weekmaaltijden meer van hetzelfde (dan eet ik 3 dagen pasta ofzo) of ik ben gewoon er wel klaar meequote:Op zondag 4 september 2022 19:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En als je in weekend dan zorgt dat je extra maakt.. zodat dan kan opwarmen als thuis komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |