Doe mij een maily Kiss.quote:
Amerikaanse infrastructuur is pas niet inclusief. Heel erg auto gericht. Zonder auto ben je daar nergens tenzij je NYC woont met uitgebreide metroquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[ afbeelding ]
Moet niet gekker worden
Nog de bolle tegengekomen?quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:21 schreef FranticDJ het volgende:
had gister sake pairing.. vandaag maar voor mocktail optie gegaan
Blijkbaar is het makkelijker voor negers e.d. om te leren autorijden dan om te leren fietsenquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Amerikaanse infrastructuur is pas niet inclusief. Heel erg auto gericht. Zonder auto ben je daar nergens tenzij je NYC woont met uitgebreide metro
nee wel geknikkerd met iwaniusquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nog de bolle tegengekomen?
Lekker met zijn "knikkers" en "sigaar" spelenquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee wel geknikkerd met iwanius
acclimatiseren leren van de senseiquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker met zijn "knikkers" en "sigaar" spelen
en de Miep waar hij sugardaddy van is uitwonenquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
acclimatiseren leren van de sensei
Goede zaak van ons opsporingsteamquote:
Dat soort berichten bvind ik altijd wel gaaf.quote:Op zondag 4 september 2022 12:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goede zaak van ons opsporingsteam
Wat kom je in Utrecht doen danquote:Op zondag 4 september 2022 11:06 schreef FranticDJ het volgende:
nog een paar dingetjes doen en eind van de middag weer naar het beloofde land
Utrecht ligt helemaal niet in Limburg of Italiëquote:
Hou je wel rekening met de windrichting.quote:Op zondag 4 september 2022 13:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
even een bolus draaien en dan met gierende banden naarZeeland
Zijn ook leuke dingen idd.quote:Op zondag 4 september 2022 13:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat soort berichten bvind ik altijd wel gaaf.
Neequote:Op zondag 4 september 2022 13:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou je wel rekening met de windrichting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |