Doosje Merci en een Netflix abbo doen wonderen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 22:36 schreef Waldorf22 het volgende:
Dit klinkt allemaal niet positief voor duif (v). Maar moet ik nou nog iets doen of niet
Weet niet of je veel kunt doen. Duiven wisselen inderdaad van rol. Degene die niet op het nest zit moet eten zoeken. Bij tamme duiven maakt het niet veel uit als een doffer weg is. Dan broedt het vrouwtje gewoon alleen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 22:36 schreef Waldorf22 het volgende:
Dit klinkt allemaal niet positief voor duif (v). Maar moet ik nou nog iets doen of niet
Wel zielig maar als ik dat halfbakken nest zie is duif (v) beter af alleen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 22:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Weet niet of je veel kunt doen. Duiven wisselen inderdaad van rol. Degene die niet op het nest zit moet eten zoeken. Bij tamme duiven maakt het niet veel uit als een doffer weg is. Dan broedt het vrouwtje gewoon alleen.
Misschien een camera op het nest richten? Dan kun je zien of de duif gaat eten of niet.
Aan de andere kant is het ook natuur. Soms verlaten vogels door onverklaarbare redenen nu eenmaal hun nest, ook als het nest en eitjes in goede staat verkeren.
Zet er ook wat water bij in de buurt. Tis nogal droog de laatste tijd en dat schijnt nu zelfs voor vogels een probleem te worden.quote:Op zaterdag 3 september 2022 10:25 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Wel zielig maar als ik dat halfbakken nest zie is duif (v) beter af alleen.
Camera ophangen is teveel gedoe. Ik zet wel wat voer onder de boom.
Duivennesten zijn altijd van miserabele kwaliteit (serieusquote:Op zaterdag 3 september 2022 10:25 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Wel zielig maar als ik dat halfbakken nest zie is duif (v) beter af alleen.
Camera ophangen is teveel gedoe. Ik zet wel wat voer onder de boom.
Hoezo duivenvoer. We eten hier gewoon wat de pot schaft.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:04 schreef FlippingCoin het volgende:
gewoon bakje water en duivenvoer in de buurt zetten ja
maar wat schaft de pot dan?quote:Op zaterdag 3 september 2022 13:17 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Hoezo duivenvoer. We eten hier gewoon wat de pot schaft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |