abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 2 september 2022 @ 19:13:32 #1
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_205823407
Wat is jullie favoriete supermarktpizza?

Bij mij was het heel lang Dr. Oetker. De spinazie variant...Totdat ik eens een stukje hout erin ontdekte (melding van gemaakt uiteraard) Ik kreeg ter compensatie wat Oetker merchandise en geld terug. Ik geloof een ovenwant en een deegroller. Het was 10 jaar geleden ofzoiets. Dat stukje hout kan natuurlijk gebeuren, in een productieproces hebben ze alleen metaaldetectors op de lijn staan (ik vertel jullie nog weleens een ander verhaal over metaal in het eten).

Enfin.

Ik houd van een dunne bodem. Nothing beats the real Italian maar Dr. Oetker is nog steeds favoriet. Maar ik maak de pizza liever zelf met een 'bolletje deeg' van merk "jan" of Tante Fanny. Dat is toch wel de beste oplossing als je thuis pizza maakt. Zelf beleggen met kaas, paprika enzovoorts.
  vrijdag 2 september 2022 @ 19:50:22 #2
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_205823714


Bij de laidl gekocht. Wel zelf nog even wat jalapeno's op doen voordat je de pizza in de oven doet.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_205823813
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 19:13 schreef rosita1 het volgende:
Wat is jullie favoriete supermarktpizza?

Bij mij was het heel lang Dr. Oetker. De spinazie variant...Totdat ik eens een stukje hout erin ontdekte (melding van gemaakt uiteraard) Ik kreeg ter compensatie wat Oetker merchandise en geld terug. Ik geloof een ovenwant en een deegroller. Het was 10 jaar geleden ofzoiets. Dat stukje hout kan natuurlijk gebeuren, in een productieproces hebben ze alleen metaaldetectors op de lijn staan (ik vertel jullie nog weleens een ander verhaal over metaal in het eten).

Enfin.

Ik houd van een dunne bodem. Nothing beats the real Italian maar Dr. Oetker is nog steeds favoriet. Maar ik maak de pizza liever zelf met een 'bolletje deeg' van merk "jan" of Tante Fanny. Dat is toch wel de beste oplossing als je thuis pizza maakt. Zelf beleggen met kaas, paprika enzovoorts.
In een High Care omgeving mag helemaal geen hout aanwezig zijn, zelfs de bezems en evt Hamers moeten kunststof stelen hebben ergens hebben ze hun protocollen dus niet op orde.
  vrijdag 2 september 2022 @ 19:59:35 #4
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_205823818
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2022 19:58 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
In een High Care omgeving mag helemaal geen hout aanwezig zijn, zelfs de bezems en evt Hamers moeten kunststof stelen hebben ergens hebben ze hun protocollen dus niet op orde.
Het was zeker een productiefout. Wellicht de spinazie.
pi_205823998
Dominos BBQ Mixed Grill verkocht door een supermarkt.
pi_205824046
Als we het niet over diepvries hebben dan de verse tonijn pizza van de AH :9~
pi_205824057
Big American Texas
pi_205824081
Volgens mij hebben wij meestal een Ristorante pizza met salami en pesto.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_205824104
pi_205824109
Hier verder, anders worden het wel erg veel topics over pizza :')

CUL / Het is weer tijd voor de FOK!favoriete pizza Q
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')