abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 15 december 2000 @ 00:00:03 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_553464
Hier weer verder

Hier kun je je commentaar, opmerkingen en vragen over de streamverslagen kwijt.
Je kunt hier ook melden als de streams het (weer) niet doen.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 15 december 2000 @ 01:44:36 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_553797
Op de streams was te zien dat Bianca pissig was dat ze de verkeerde boeken hebben gekregen (voor de weekopdracht).

Mooie reclame voor Bol

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_553867
Wat een trut, die Dees, gaat ze nu met Koos op de bank liggen slijmen dat ze eigenlijk spijt had dat ze hem had genomineerd.. ze had het nog willen veranderen. Ja ja, ik geloof die griet dus echt niet he.
pi_553876
quote:
Op 15 december 2000 02:07 schreef yo het volgende:
Wat een trut, die Dees, gaat ze nu met Koos op de bank liggen slijmen dat ze eigenlijk spijt had dat ze hem had genomineerd.. ze had het nog willen veranderen. Ja ja, ik geloof die griet dus echt niet he.
Ja je hebt helemaal gelijk wat doet Koos nog bij die trut tjeeeeeeee ik word er zo moe van
Try anything once, twice to be sure
pi_553885
Yep Koos is echt een mens Een goed eerlijk mens met zijn plas problemen Hij is het enigste normale mens zoals jij en ik geen toneel
pi_553890
quote:
Op 15 december 2000 02:14 schreef Moesta het volgende:
Yep Koos is echt een mens Een goed eerlijk mens met zijn plas problemen Hij is het enigste normale mens zoals jij en ik geen toneel
Totaal off-topic, maar ben ik dan geen normaal mens omdat ik geen plasprobleem heb?

Koos is schijnheilig en een zeurdoos (punt)

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_553897
Wat een slappe geroddel tussen Desiree en Koos,zeg!
niet op de fouten opletten want ik ben niet nederlands
pi_553899
Nou nou Moesta, een echt mens, onze Koos: hij doet niet veel onder voor Dees qua gezeur en gezever.
En zijn ouwemannenkwaaltjes: sure hij kan dat ook niet helpen, maar wel de manier waarop hij er mee omgaat, gut wat een zeikerd.
En hij bept vrolijk mee met Dees over de huisgenoten (=roddelen). Dees praat met iedereen mee, maar Koos is nou ook niet echt het toppunt van oprechte goede bedoelingen.
pi_553901
off-topic??????? comentaar op streamverslagen toch luister wat hij tegen Dees zegt Als ik Kooos was probeerde ik het niet eens wat a bitch
pi_553908
quote:
Op 15 december 2000 02:20 schreef yo het volgende:
Nou nou Moesta, een echt mens, onze Koos: hij doet niet veel onder voor Dees qua gezeur en gezever.
En zijn ouwemannenkwaaltjes: sure hij kan dat ook niet helpen, maar wel de manier waarop hij er mee omgaat, gut wat een zeikerd.
En hij bept vrolijk mee met Dees over de huisgenoten (=roddelen). Dees praat met iedereen mee, maar Koos is nou ook niet echt het toppunt van oprechte goede bedoelingen.
Hmmmm mischien heb je gelijk maar hij heeft gewoon wat voor Dees medelijden heet zoiets en dezeur maakt daar gebruik van
  vrijdag 15 december 2000 @ 03:59:33 #11
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_554017
Mooie samenwerking !!

Ik moet er mee kappen helaas, maar luister nog wel even.

Succes verder !

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_554026
Truste Harry! Mijn verbinding is niet errug betrouwbaar vandaag. Maar de plaatjes van Sanne spreken ook voor zich als ik een stukje mis...
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_554122
Moeten jullie ook zo lachen als de bewoners, als ze zichzelf op een breedbeeld tv te zien krijgen, zeuren dat ze zo'n dikke kop lijken te hebben??
Ze snappen ook werkelijk niks
  vrijdag 15 december 2000 @ 11:30:07 #14
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_554533
Heb weer genoeg van het streamen hoop dat iemand anders het over kan nemen
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  vrijdag 15 december 2000 @ 11:55:23 #15
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_554606
Sorry RedNax (weer attent aanwezig ), heb zo een belangrijke afspraak elders.
Het komt goed.... En anders maar niet.
  vrijdag 15 december 2000 @ 11:58:08 #16
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_554614
Geeft niets Harry, kan gebeuren.

Hoop dat je nog wel Robin zijn uitspatting mee hebt gekregen

Wat kan die jongen lekker kwaad kijken

Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  vrijdag 15 december 2000 @ 20:30:39 #17
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_556275
* Sanne gaat wat anders doen
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')