quote:
Op woensdag 16 april 2025 06:38 schreef Candaasje het volgende:Oh wat gaaf @:Atmoz ! (Net even dat filmpje van Bright gekeken). Het balletje is nu echt gaan rollen

(sorry l, matige pun

)
Haha yes, aan media-aandacht geen gebrek
Inmiddels weten ze zelfs in het "verre oosten" van Marblelous, want vanmiddag komt een bedrijf uit Abu Dhabi filmen

Toen ze me vorige week mailden dacht ik dat het een geintje was, maar volgens mij klopt het toch echt

We gaan het zien zometeen...
quote:
Op woensdag 16 april 2025 14:23 schreef knoopie het volgende:[..]
Bedankt voor je antwoord. Het viel mij inderdaad ook al op bij een heleboel andere kickstarters, dat het doelbedrag nergens op lijkt gebaseerd te zijn, behalve: "niet te hoog, want dan denken mensen dat het onhaalbaar is".
Jammer dat het niet (meer) het idealistische systeem is zoals het ooit bedacht was, waar ook mensen zonder een grote zak geld een product op de markt zouden moeten kunnen brengen.
Ik vind het ook niet heel relax, maar je moet bijna wel "mee gaan" met de rest...
Achteraf had ik toch wat dingen anders gedaan met betrekking tot de Kickstarter (of zelfs helemaal géén Kickstarter). Maargoed, dat is "achteraf" he
quote:
Nog één dag en dan nog even op 't geld van Kickstarter wachten en dan alles bestellen...
De Starters-Sets zijn ze al aan het maken:
![Marblelous1.jpeg]()
![Marblelous2.jpeg]()
Misschien zijn ze al klaar zelfs, want deze foto's van vorige week.quote:
Op zondag 20 april 2025 07:49 schreef jasperve het volgende:@:Atmoz . Uit interesse; De kickstarter campagne is bijna voorbij met nog vier dagen te gaan. Zijn jullie tevreden met de animo of hadden jullie meer backers verwacht?
En als jullie er meer van hadden verwacht, verandert dit dan nog iets in het proces of de pricing naar de toekomst toe?
Nou, ik had eigenlijk op meer gehoopt. Maar het zijn niet de beste tijden om een Kickstarter-campagne te houden met alles wat er in de wereld aan het gebeuren is. Nu is het wat rustiger wat betreft de Trump-tarieven, maar in het begin v/d campagne (waar je het eigenlijk van moet hebben) was dat wel anders...
We merkten ook dat adverteren in de USA ontzettend duur was. De Amerikanen schrikken ook weer van de enorme verzendkosten. En dat snap ik ook wel, want die zijn gewend om (veel) minder te betalen.
Tegelijkertijd was het adverteren voor/in Europa weer (veel) goedkoper dan normaal... Maarja, het "probleem" met Europa is: veel mensen kennen Kickstarter niet of hebben geen creditcard (wat helaas een vereiste is om daar te kopen).
Echt super jammer, want ik krijg constant (vooral van Nederlanders, Duitsers en Fransen) emails of PM's met de vraag of ze ook gewoon met PayPal of iDeal kunnen betalen... Flink balen, want dat gaat dus écht niet
Al met al een zeer leerzame (en héle dure!) les wat betreft crowdfunding
En nu door: want het mooie is: het product is helemaal ready, en de volgende samenwerkingen worden inmiddels alweer besproken