abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 2 september 2022 @ 14:27:44 #1
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_205820958
quote:
JOMANDA (74) IS TERUG ÉN VERLIEFD OP EEN 32 JAAR JONGER MEDIUM

Jomanda, hét medium van de jaren 90, verdween stilletjes van de aardbodem. Maar nu, decennia later, is de vrouw in de blauwe jurk weer terug. Én verliefd.
Het medium maakt momenteel een doorstart op YouTube.

In de jaren 90 werd Joke Damman beroemd als Jomanda. In haar blauwe jurk beweerde ze paranormaal genezer te zijn. Terwijl haar achterban groeide, namen haar healings bijzondere vormen aan. In de hallen van Tiel vielen mensen zelfs flauw, of begonnen te trillen en te shaken tijdens haar behandelingen.

Haar succes kreeg echter een andere wending toen ze zich ging bezighouden met de zieke tv-presentatrice Sylvia Millecam. Zij had borstkanker, maar Jomanda was ervan overtuigd dat het slechts om een bacterie ging. Ze adviseerde Millecam zelfs om af te zien van een chemokuur.

Na de dood van de presentatrice werd een rechtszaak aangespannen. Het medium ging echter vrijuit en vertrok naar Canada.

Maar nu, na jaren radiostilte, is Jomanda terug. Op YouTube zijn video’s opgedoken waarin het medium weer is begonnen met healings. En dat doet ze niet alleen. De 32 jaar jongere Robbert van den Broeke is haar spirituele wederhelft. Zijn specialiteit? Contact leggen met buitenaardse wezens.

En wat Jomanda betreft gaat het contact met Van den Broeke nog een stuk verder. Ze heeft namelijk haar hart aan hem verloren, ook al maakt hij er geen geheim van dat hij op mannen valt. Voor Jomanda is dat helemaal geen probleem. Sterker nog, ze wil een kind met Robbert, zo meldt Privé.

Of ze samen het ouderschap aangaan, is om meerdere redenen nog maar de vraag. Wat wel op de agenda staat, is dat de twee de Nederlandse podia willen bestormen. We gaan het zien.
Game and headstamping... ON!
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_205821034
Bizar dat dit soort charlatans nog bestaan anno 2022 én een podium hebben ook. Wijlen Steve Jobs is ook in de val getrapt en moest dat eveneens met zijn dood bekopen. Tragisch.
pi_205821420
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 september 2022 14:27 schreef SEMTEX het volgende:
Sterker nog, ze wil een kind met Robbert,
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 september 2022 14:27 schreef SEMTEX het volgende:
JOMANDA (74)
Niet doen. NIET DOEN.
  vrijdag 2 september 2022 @ 15:32:16 #4
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_205821464
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 15:27 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
[..]
Niet doen. NIET DOEN.
Inderdaad: HOE DAN?!!
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Spellchecker vrijdag 2 september 2022 @ 15:32:26 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205821465
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 15:27 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
[..]
Niet doen. NIET DOEN.
Met een beetje pech krijgt ze een achtling :X
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 2 september 2022 @ 15:35:01 #6
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205821476
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 14:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Bizar dat dit soort charlatans nog bestaan anno 2022 én een podium hebben ook. Wijlen Steve Jobs is ook in de val getrapt en moest dat eveneens met zijn dood bekopen. Tragisch.
Nou, Millecam had hier zelf een enorme hand in, hoor. Zij wees van zichzelf al reguliere hulp af en kwam zelf niet opdagen bij een ziekenhuisbezoek, etc. Dat kwam niet allemaal door de Blauwe Jurk. Maar dat sommige debielen als Jomanda je daarnáást nog zeggen dat het geen kanker is, is natuurlijk wel heel ernstig.

Overigens ben ik zelf in enige mate wel van de alternatieve geneeswijzen, spirituele zooi, etc. Dus om iedereen maar af te doen als charlatan, daar ben ik niet zo van. Jomanda en genverbrander wél natuurlijk, laat dat duidelijk zijn. En ik zou ook gewoon de chemo opzoeken.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_205821544
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 september 2022 14:27 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Game and headstamping... ON!
[ afbeelding ]
Dit is de interpretatie van Linda.nl van het artikel in Privé?

https://www.ditjesendatje(...)il-een-baby-met-mij/

quote:
Collega-medium vertelt bizar verhaal: 'Jomanda wil een BABY met mij'
Robbert van den Broeke is de wanhoop nabij: al maandenlang heeft hij intiem contact met Jomanda. Maar wat begon als een vriendschap, lijkt nu uit de hand te lopen. Jomanda is verliefd op hem geworden en dwingt Robbert over zijn eigen grenzen heen te gaan. ,,Ze wil een BABY met mij!"
Jomanda, die 13 jaar geleden naar Canada vertrok om een nieuw leven te beginnen, weigerde mee te werken aan de documentaires die over haar gemaakt zijn. Toch heeft het haar wel iets moois gebracht: ze is daardoor in contact gekomen met collega-medium Robbert van den Broeke, waar ze smoorverliefd op is geworden.

Trouwen en een kind
Door Robbert wil Jomanda haar paranormale werk weer oppakken en een toekomst met hem opbouwen. Ze wil zelfs met hem trouwen én een kindje krijgen, iets waar Robbert helemaal niet op zit te wachten. Wanhopig zoekt hij contact met weekblad Privé. ,,Ik weet niet hoe lang ik dit nog volhoudt", begint Robbert zijn verhaal. ,,Ik ben zo langzamerhand aan het einde van mijn Latijn. Daar komt bij dat Jomanda wensen en verlangens heeft waaraan ik niet aan kan voldoen."

Naar Canada
Jomanda is zijn jeugdheldin, maar hij heeft absoluut geen romantische gevoelens voor haar. Robbert valt op mannen en is daarbij 32 jaar jonger dan Jomanda. ,,Het contact tussen Jomanda en mij is in de afgelopen maanden zo intens en intiem geworden, dat ze verliefd op me is geworden en daar totaal geen geheim van maakt", legt hij uit. ,,Jomanda wil dat ik naar Canada kom om bij haar te gaan wonen en met haar te trouwen."
Jomanda heeft huwelijk al geregeld
Volgens Robbert heeft Jomanda de papieren om bij de notaris alles voor een huwelijk vast te leggen, al klaargelegd. ,,Ze vertelde me dit voor het eerst nadat ze vanuit boven beelden had doorgekregen van twee ringen die in elkaar schoven. Ik was stomverbaasd. Ik wist ook niet hoe ik daarop moest reageren. Ik ging ervan uit dat Jomanda wist dat ik meer van de mannen dan van de vrouwen ben."

Kennelijk was dit niet geval, dus besloot Robbert het haar te vertellen. Maar Jomanda reageerde anders dan hij had verwacht. ,,Het was alsof het niet tot haar was doorgedrongen dat ik van mannen houd en niet van vrouwen."

Grote wens
Naast een relatie en trouwen, heeft Jomanda nog een andere grote wens die ze met Robbert heeft besproken. ,,Jomanda zegt zelfs dat ze naar een baby van mij verlangt", aldus Robbert. ,,Dat is onmogelijk. Niet alleen mijn geaardheid staat dat wat mij betreft in de weg, maar ook het feit dat zij de zeventig al ruim is gepasseerd. Toen ik haar dat vertelde, zei ze dat ik me daarover niet druk hoefde te maken."

Robbert wil als collega's graag met haar blijven samenwerken, maar een liefdesrelatie zit er absoluut niet in. ,,Beschouw het als een daad van wanhoop, een noodkreet, dat ik nu niet langer zwijg over mijn bijzondere band met haar. Ze claimt me inmiddels bijna dag en nacht."

  Official ESF Kreviewer vrijdag 2 september 2022 @ 15:48:22 #8
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_205821587
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 september 2022 15:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Overigens ben ik zelf in enige mate wel van de alternatieve geneeswijzen, spirituele zooi, etc. Dus om iedereen maar af te doen als charlatan, daar ben ik niet zo van.
Nee, dat kun je dan beter aan de rationeel denkende mensen overlaten, zoals ik.

Als het echt zou werken, zou het niet 'alternatief' zijn maar regulier.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 2 september 2022 @ 15:51:16 #9
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205821621
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 september 2022 15:48 schreef Kreator het volgende:

[..]
Nee, dat kun je dan beter aan de rationeel denkende mensen overlaten, zoals ik.

Als het echt zou werken, zou het niet 'alternatief' zijn maar regulier.
Medicinale wiet is ook een alternatieve geneeswijze en daar zweren veel mensen bij. Ontkennen dat bijvoorbeeld bepaalde planten (en ik doel niet op wiet, want ikzelf vind dat helemaal niets) bijdragen of helpen is echt wereldvreemd. Alternatieve geneeswijzen zijn niet enkel Jomanda-praktijken. Het is veel breder.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 2 september 2022 @ 15:55:01 #10
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_205821671
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 september 2022 15:51 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Medicinale wiet is ook een alternatieve geneeswijze en daar zweren veel mensen bij. Ontkennen dat bijvoorbeeld bepaalde planten (en ik doel niet op wiet, want ikzelf vind dat helemaal niets) bijdragen of helpen is echt wereldvreemd. Alternatieve geneeswijzen zijn niet enkel Jomanda-praktijken. Het is veel breder.
Wat een dom gelul. Het ging over charlatans zoals Jomanda. Toen mochten we van jou ineens niet meer iedereen charlatan noemen.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
  Moderator vrijdag 2 september 2022 @ 15:55:48 #11
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205821681
Dus omdat Robbert aan het einde van zijn latijn is omtrent deze situatie stapt hij 'wanhopig' naar de Privé? Wat? Wat is daar de oplossing aan dan?

Een noodkreet, wanhoop...waarom? Omdat een oud vel zo verknipt is dat ze dingen zegt die nooit realiteit gaan worden? Als dat je niet zint, dan doe je een stap terug uit die situatie. Wat je niét doet is de publiciteit opzoeken in een roddelblad.

8)7
Breitling - Instruments for Professionals
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 2 september 2022 @ 16:02:55 #12
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205821770
quote:
5s.gif Op vrijdag 2 september 2022 15:55 schreef Kreator het volgende:

[..]
Wat een dom gelul. Het ging over charlatans zoals Jomanda. Toen mochten we van jou ineens niet meer iedereen charlatan noemen.
_O- Dat heb ik nooit gezegd. Ik zei alleen dat het míj te ver ging. Voor mijzelf. Ikzelf zou dus iemand niet bij voorbaat een charlatan noemen. Nergens benoem ik dat jij dat niet mag doen. Jomanda noem ik wel een charlatan en een debiel. In het artikel hebben ze het over alternatieve geneeswijzen dus daaraan refereer ik ook. Dat ik daarnaast ook het spirituele benoem ('in enige mate') doet niets af aan het feit dat ik dat los zei van 'alternatieve geneeswijzen'. En de helende werking van sommige planten vallen daar wel degelijk onder. Zo zijn er wel meer dingen.

Zeggen dat iets bij voorbaat niet werkt omdat het anders wel regulier zou zijn, is erg kortzichtig. Alsof de 'normale' wetenschap zich niet ontwikkelt. Genoeg zaken die eerst als alternatief werden gezien maar inmiddels zijn opgenomen in reguliere behandelingen. Of als laatste mogelijkheid omdat het nog niet compleet is 'ingeburgerd' maar wel effectief is.

Jammer dat je je persoonlijk aangevallen lijkt te voelen. Dat lijkt eerder bij jou te liggen dan aan mijn mening over iets terwijl ik letterlijk in dezelfde post zeg dat Millecam zelf een fout maakte hierin en Jomanda haar daarmee verder sleepte.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_205827186
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 15:55 schreef CoolGuy het volgende:
Dus omdat Robbert aan het einde van zijn latijn is omtrent deze situatie stapt hij 'wanhopig' naar de Privé? Wat? Wat is daar de oplossing aan dan?

Een noodkreet, wanhoop...waarom? Omdat een oud vel zo verknipt is dat ze dingen zegt die nooit realiteit gaan worden? Als dat je niet zint, dan doe je een stap terug uit die situatie. Wat je niét doet is de publiciteit opzoeken in een roddelblad.

8)7
Wie zegt ook dat het waar is he? Het komt uit zijn mond, niet de hare. En hij staat ook niet echt bekend als iemand die zijn eerste leugen nog moet vertellen
pi_205827200
SEMTEX: het is genverbrander.
pi_205827218
Met 74 jaar een kind krijgen. Dat liegt die retard brabo gewoon.
pi_205827219
Is hij een medium? Hij ziet er eerder uit als een large.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  Spellchecker zaterdag 3 september 2022 @ 09:02:24 #17
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205827223
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 09:01 schreef Felixa het volgende:
Is hij een medium? Hij ziet er eerder uit als een large.
Dag thee _O-
pi_205827232
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 09:01 schreef Felixa het volgende:
Is hij een medium? Hij ziet er eerder uit als een large.
Nou maak dat maar XXL.
pi_205832913
Godallemachtig, de water instraler is terug? Ik dacht dat ze eenzaam in Canada zat? :7

Ik vond de documentaireserie over haar op videoland fascinerend en nu komt er nog meer! *O* Zat Robbert trouwens niet ook in dat programma van Filemon?
He puts up with my extravagance and my nonsense
pi_205833566
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 september 2022 18:24 schreef Athenais het volgende:
Godallemachtig, de water instraler is terug? Ik dacht dat ze eenzaam in Canada zat? :7

Ik vond de documentaireserie over haar op videoland fascinerend en nu komt er nog meer! *O* Zat Robbert trouwens niet ook in dat programma van Filemon?
Ja dat was zn laatste tv-verschijning.
  zondag 4 september 2022 @ 11:57:15 #21
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_205839401
Paranormaal begaafd of niet, jezelf bijzonder beschouwend of niet, maar elke idioot weet dat je op 74-jarige leeftijd geen kinderen meer kan krijgen toch. TOCH!?

Edit: naar aanleiding van dit maar eens de docu gekeken van Jomanda op videoland. Bijzonder. Als ik strakjes op mijn vakantiebestemming ben aangekomen en er is een regenachtige dag tussendoor even af kijken :)

[ Bericht 49% gewijzigd door girlnextdoor. op 04-09-2022 17:15:50 ]
With love :*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 4 september 2022 @ 20:05:18 #22
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205846933
Twee charlatans bij elkaar :r
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 4 september 2022 @ 20:15:56 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205847027
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 15:55 schreef CoolGuy het volgende:
Dus omdat Robbert aan het einde van zijn latijn is omtrent deze situatie stapt hij 'wanhopig' naar de Privé? Wat? Wat is daar de oplossing aan dan?

Een noodkreet, wanhoop...waarom? Omdat een oud vel zo verknipt is dat ze dingen zegt die nooit realiteit gaan worden? Als dat je niet zint, dan doe je een stap terug uit die situatie. Wat je niét doet is de publiciteit opzoeken in een roddelblad.

8)7
Nou, eerlijk gezegd verbaast het me niets als Robert Genverbrander vd Broeke dit vooral verzonnen heeft om weer eens in de bladen te komen.
Kans van 99 op 100 dat niemand Jomanda gesproken heeft en alle "informatie" van mister Genverbrander komt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205848893
eens een gekkie..
pi_205849117
Er is momenteel een groot publiek aan wappies om uit te melken, dus ik denk dat er voor hun flink wat te verdienen valt tegenwoordig.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')