abonnement Unibet Coolblue
pi_205820660


Bern (30)

Gymdocent

Bern ziet zichzelf als een sociale en ambitieuze man, die altijd op zoek is naar meer uitdaging in zijn leven. En dat verklaart precies waarom hij meedoet aan Een Jaar Van Je Leven. De vrijgezelle Bern mag zichzelf graag vergelijken met casanova en is absoluut niet vies van geflirt.

Sporten is voor Bern de ultieme uitlaatklep. Hij krijgt behoorlijk wat beweging als gymdocent op een middelbare school en gaat daar in zijn vrije tijd vrolijk mee verder. Ook zijn hersens krijgen genoeg gymnastiek, want naast zijn fulltime baan volgt hij ook nog een studie Onderwijswetenschappen aan de Open Universiteit.

Dat klinkt als een druk bestaan en dat is dan ook een belangrijke reden voor Bern om zich op te geven voor Een Jaar Van Je Leven. Hij ziet veel mensen in een burn-out raken en is bang dat hij zelf ook af en toe veel te hard rent. Een pauze van een jaar is precies wat hij nodig heeft. Een pauze waarin hij kan doen wat hij leuk vindt en hopelijk ook zijn ouders trots kan maken. Want zijn familie gaat hij absoluut het meeste missen. Zijn familie… en zijn poes Loa.

Die één miljoen euro heeft ook al een bestemming. Bern gaat met dat geld een fantastisch feest geven; de perfecte mix tussen The Great Gatsby en Moulin Rouge. Als hij daarna is uitgebrakt, koopt hij direct een milieuvriendelijke auto.

[ Bericht 61% gewijzigd door Jippie op 06-09-2022 17:36:53 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205827901
De Zwolse Bern (30) is een ambitieuze en sociale man en is altijd op zoek naar meer uitdaging in zijn leven. Bern is vrijgezel en ziet zichzelf graag als ware casanova. Bern is gymdocent op een middelbare school in Zwolle en sport is ook in zijn vrije tijd een groot onderdeel van zijn leven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hunter op 04-09-2022 16:49:21 ]
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 3 september 2022 @ 14:00:45 #3
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_205829977
bjern is geen naam
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_205844562
quote:
16s.gif Op zaterdag 3 september 2022 14:39 schreef FlippingCoin het volgende:
bjern is geen naam
Hij heet ook Bern
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_205844578
Bern (30)
‘Natuurlijk gaan de condooms mee’
Gymleraar Bern is een Zwolle- naar die vorig jaar met zijn ex-vriendin meedeed aan De Dansmarathon. “We hebben uiteindelijk vijftig uur gedanst en eindigden in de top 5. Kort daarna is onze relatie geëindigd. Omdat ik aan De Dansmarathon heb meegedaan, kan ik me voorstellen dat mensen nu denken dat ik aan Een Jaar van Je Leven meedoe voor de aandacht. En dan zitten ze er niet helemaal naast. Ik geniet daar wel van. Ik heb in Zwolle ook de halve marathon gelopen in een Super Mario-pak. Iedereen schreeuwde ‘Kom op, Mario’ en ‘Biertje, Mario?’ Ik ga in Een Jaar van Je Leven ook op zoek naar de aandacht. Ik ga ook flirten en voor de liefde loop ik absoluut niet weg. Ja, ik neem zeker condooms mee als dat mag. Ik heb al tegen mijn moeder gezegd: zet de tv maar uit als het je te gortig wordt, want het zou me niks verbazen als ik op nationale tv seks ga hebben.”

https://www.veronicasuper(...)m-zeker-condooms-mee
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_205844885
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 16:49 schreef Hunter het volgende:

[..]
Hij heet ook Bern
Dat is ook geen normale naam
pi_205844901
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 17:05 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat is ook geen normale naam
Afkorting voor Bernard misschien?
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_205844923
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 16:50 schreef Hunter het volgende:
Bern (30)
‘Natuurlijk gaan de condooms mee’
Gymleraar Bern is een Zwolle- naar die vorig jaar met zijn ex-vriendin meedeed aan De Dansmarathon. “We hebben uiteindelijk vijftig uur gedanst en eindigden in de top 5. Kort daarna is onze relatie geëindigd. Omdat ik aan De Dansmarathon heb meegedaan, kan ik me voorstellen dat mensen nu denken dat ik aan Een Jaar van Je Leven meedoe voor de aandacht. En dan zitten ze er niet helemaal naast. Ik geniet daar wel van. Ik heb in Zwolle ook de halve marathon gelopen in een Super Mario-pak. Iedereen schreeuwde ‘Kom op, Mario’ en ‘Biertje, Mario?’ Ik ga in Een Jaar van Je Leven ook op zoek naar de aandacht. Ik ga ook flirten en voor de liefde loop ik absoluut niet weg. Ja, ik neem zeker condooms mee als dat mag. Ik heb al tegen mijn moeder gezegd: zet de tv maar uit als het je te gortig wordt, want het zou me niks verbazen als ik op nationale tv seks ga hebben.”

https://www.veronicasuper(...)m-zeker-condooms-mee
Goeie genade wat een inhoud :') Zet 'm op Mario
  Spellchecker zondag 4 september 2022 @ 18:46:34 #10
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205846149
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 16:50 schreef Hunter het volgende:
Bern (30)
‘Natuurlijk gaan de condooms mee’
Gymleraar Bern is een Zwolle- naar die vorig jaar met zijn ex-vriendin meedeed aan De Dansmarathon. “We hebben uiteindelijk vijftig uur gedanst en eindigden in de top 5. Kort daarna is onze relatie geëindigd. Omdat ik aan De Dansmarathon heb meegedaan, kan ik me voorstellen dat mensen nu denken dat ik aan Een Jaar van Je Leven meedoe voor de aandacht. En dan zitten ze er niet helemaal naast. Ik geniet daar wel van. Ik heb in Zwolle ook de halve marathon gelopen in een Super Mario-pak. Iedereen schreeuwde ‘Kom op, Mario’ en ‘Biertje, Mario?’ Ik ga in Een Jaar van Je Leven ook op zoek naar de aandacht. Ik ga ook flirten en voor de liefde loop ik absoluut niet weg. Ja, ik neem zeker condooms mee als dat mag. Ik heb al tegen mijn moeder gezegd: zet de tv maar uit als het je te gortig wordt, want het zou me niks verbazen als ik op nationale tv seks ga hebben.”

https://www.veronicasuper(...)m-zeker-condooms-mee
Je moet maar ergens van bekend willen worden.
Maar dat geldt voor alle deelnemers natuurlijk _O-
pi_205846361
Man bun
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_206040304
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  woensdag 21 september 2022 @ 19:36:44 #13
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  vrijdag 23 september 2022 @ 19:29:57 #14
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  vrijdag 23 september 2022 @ 22:33:12 #15
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  vrijdag 23 september 2022 @ 22:52:54 #16
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  zondag 25 september 2022 @ 14:50:55 #17
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  zaterdag 14 januari 2023 @ 21:17:30 #18
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  donderdag 19 januari 2023 @ 21:17:26 #19
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  zaterdag 21 januari 2023 @ 10:27:28 #20
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  vrijdag 10 februari 2023 @ 20:18:45 #21
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_207941334
Dat die kneus daar nog zit zeg
  vrijdag 17 februari 2023 @ 21:32:14 #23
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_208535605
Die jongen is niet gelukkig met Sasha en van mij mag hij er ook uit.
pi_208543576
Ik snap werkelijk niet hoe iemand zich zo kan laten kleineren door die Sasha!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')