abonnement Unibet Coolblue
pi_205820633


Gerry (30)

Verzorgster op een woongroep

Gerry vindt zichzelf grappig, spontaan en empathisch. Een vrouw die stevig in haar schoenen staat en altijd zelfverzekerd is, met of zonder make up. Gerry is een aanpakker die niet graag stilzit en ook anderen graag aan het werk zet. Een creatieve geest die zorgzaam is, maar ook gul. Zo maakt ze in haar vrije tijd graag trouwboeketten en bezorgt ze nieuwe geliefden zo een belangrijk stukje van de mooiste dag van hun leven.

Zelf is ze nu een klein jaar vrijgezel. Dus een partner zal ze niet gaan missen in het huis. Haar drie neefjes en nichtje wel. Familie is namelijk erg belangrijk voor Gerry.

Gerry zorgt goed voor haar lichaam en eet nu zo’n vier jaar vegetarisch. Ze vindt het heerlijk om rond te lopen in de vrije natuur en zichzelf helemaal te verliezen in het dansen.
Een Jaar Van Je Leven wil ze vooral gebruiken om te ontdekken waar haar eigen grens ligt. Ze zou het fijn vinden om zich makkelijker open te stellen voor anderen en te laten zien wie zij echt is. Wat iedereen zeker gaat zien van Gerry is dat ze heel slecht tegen haar verlies kan.

De één miljoen euro zou Gerry meteen investeren in de aankoop van een pand. Een plek die ze kan delen met meerdere mensen. Zodat ze iets kan doen aan de woningnood en anderen mensen kan helpen. En natuurlijk krijgt haar familie ook een belangrijk aandeel.

[ Bericht 62% gewijzigd door Jippie op 06-09-2022 17:30:09 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205844502
Gerry (30)
‘Koppelaarster spelen is wel iets voor mij’
Kandidaat Gerry heeft bij twee sportscholen gewerkt, waar ze mensen hielp met afvallen. “Ik wil me in de loods bezighouden met voeding en beweging. Ik hou ervan anderen daarin mee te nemen. Ik heb naast mijn sportkleding ook hakken in mijn koffer, want ik vind het belangrijk om er goed uit te zien. Ik ben een klein jaar vrijgezel, maar ik ben niet op zoek naar een relatie; dat is dan ook beslist niet de reden dat ik meedoe. Seks? Hoeft voor mij ook niet. Wel vind ik het leuk om mensen te koppelen: als ik merk dat er twee zijn die elkaar wel zien zitten, dan wil ik best het zetje geven dat ze nodig hebben.”

https://www.veronicasuper(...)m-zeker-condooms-mee
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_205844853
Gerry Chukri (30 jaar)
Vrijgezel. Verzorgster woongroep. Vegetarisch. Ze vindt het heerlijk om rond te lopen in de vrije natuur. Een van haar hobby's is trouwboeketten maken.

https://indebuurt.nl/alme(...)van-je-leven~148466/
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_205846904
Lief, sociaal en een nachtmens
Zorgzaam, stabiele factor
Kan niet tegen haar verlies
Wil mensen helpen afvallen
Staat niet open voor een relatie
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  User die het meest in raadselen spreekt vrijdag 9 september 2022 @ 15:01:12 #5
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_205907468
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 9 september 2022 @ 20:03:23 #6
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_205911189
Babeje en stoer
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  User die het meest in raadselen spreekt vrijdag 9 september 2022 @ 20:29:33 #7
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_205911604
en je bent dom
  User die het meest in raadselen spreekt vrijdag 9 september 2022 @ 20:48:25 #8
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_205911868
9.9

van @FreshFruit

  User die het meest in raadselen spreekt maandag 12 september 2022 @ 11:43:04 #9
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_205945792
11.9

  User die het meest in raadselen spreekt dinsdag 13 september 2022 @ 22:58:11 #10
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_205967196
13.9

  woensdag 14 september 2022 @ 10:23:26 #11
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 15 september 2022 @ 07:59:44 #12
269689 crew  Viv
pi_205981083
Deze update past ook hier:

quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 00:41 schreef Charlotte-007 het volgende:
Gerry kreeg een mail via Martin waarin naar nieuws stond over haar vader en ze heeft binnen 20 minuten of zo de loods verlaten. Binnen 24 uur MAG ze terug komen maar we weten niet hoe erg de situatie is.

De linkjes van spapaars kon ik lekker gemakkelijk kopiëren naar hier toe maar ik zie ze nu niet.

Dus zie topic video's en zo....
  User die het meest in raadselen spreekt woensdag 5 oktober 2022 @ 16:08:02 #14
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_206213553
wat verdrietig :{

pi_206305134
@mario390 heeft mensenkennis. Gerry stond in m'n topdrie van deelnemers. Sterker nog: ruim op plek één qua vrouwen. :Y

Gerry werd misbegrepen en voeg daar kutnijd aan toe en je hebt een giftige cocktail binnen zo'n kleine community. Zoals ik haar ervaarde behoorde zij juist tot de puurste mensen binnen die muren. Een doener ipv denker bovendien en die ter zelfbescherming fel kan agiteren waardoor je er ook niet makkelijk doorheen komt. Mij triggert het mits die persoon mij bekoort; anderen schrikt het af en gaan in de tegengestelde modus. De juiste mensen zouden haar uiteindelijk hebben gewaardeerd.

PS Bij deze overgeheveld vanuit een ander topic vanwege offtopic al blijf ik erbij dat men niet zo moet ChGerry-picken! ;)
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
pi_206809385
quote:
14s.gif Op donderdag 24 november 2022 21:46 schreef Hoempah het volgende:
@:Kakadylo
@:mario390
[ afbeelding ]
Graag gedaan Gerry! Nog vragen verder? _O-
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
  User die het meest in raadselen spreekt donderdag 24 november 2022 @ 22:41:57 #18
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_206810100
hoopelijk zijn de caps van me mooi
pi_206810246
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 22:41 schreef mario390 het volgende:
hoopelijk zijn de caps van me mooi
Zonder die van jou was het hier ook maar decorloo(d)s ;)
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
pi_207901970

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 01:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten. In zo'n eerste maand is je brein gefocust op acclimatiseren. Een nieuwe omgeving, mensen die je niet kent, je wordt opeens gefilmd, wennen aan hoe alles functioneert. Eigenlijk begin je pas de tweede maand met settelen waarbij de kaarten duidelijker geschud zijn. Kijk naar hoe er toen naar Zoe werd gekeken en vergelijk dat met als ze volgende week zou vertrekken. Zoals ik naar Gerry keek was ze juist overenthousiast waardoor haar lieve zorgzame kant naar de achtergrond verdween. Ikzelf kon haar juist heel goed hebben maar je moet er doorheen willen prikken. Baal het meest van haar aftocht.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 01:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Krijg je zo'n bericht dan is het enige dat telt je naasten dus daar hoef je geen ene seconde over na te denken. In zo'n beginfase moet je er vooral voor zorgen dat je niet negatief opvalt want als sommigen eenmaal een beeld over je hebben dan houden ze daaraan vast. Denk dat ze zich teveel wilde opdringen en dat schrikt anderen dan weer af. Misschien wel vanwege die gele kaart maar dat is uiteraard gissen. Vervolgens ga je je verdedigen omdat je het logischerwijs niet begrijpt en wrijf je dieper in die vlek. Een mooie vergelijking is Wendy die vanaf de eerste dag niets goed kon doen bij bepaalde mensen en tot aan de dag van vandaag onveranderd. We weten echter allemaal dat het een topwijf is waar je graag een biertje mee drinkt.
Naar aanleiding van ongelovigen die mij niet geloven over die intro meteen maar een kick én toevoeging op eerdere teksten!
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')