abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8315013
Ik wil graag over 2 jaar, een huisje hebben in hengelo, zou ik me nu al in moeten schrijven??
Hoelang duurt t ongeveer??
Heeft iemand hier vertand van?
Ik wil gewoon een klein knus flatje, of huisje
Dank u
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
  donderdag 6 februari 2003 @ 16:36:51 #2
21747 Roderick
Warom !?!?!?!?!
pi_8315095
in hengelo? ik woon er zelf dicht bij, maar daar is genoeg aanbod van in Hengelo volgens mij.... dus hoeft je nou nog niet in te schrijven!
pi_8315139
Sta al bijna 4 jaar ingeschreven in Vught... nog steeds nix
[...............................................................................]
pi_8315143
Aankomende zomer sta ik bij de woningbouwvereniging in Nijmegen 3 jaar ingeschreven. Als ik nu op een huisje/flatje reageer, dan eindig ik nooit bij de laatste 100.

Dus mijn tip, schrijf je zo snel mogelijk in!

Want in Nijmegen is de gemiddelde wachttijd ruim 10 jaar voor een woning rondom het centrum. Of je moet je richten op de particuliere markt, maar dan zit je ook gelijk in een andere prijsklasse.

Suc6 ermee!

donderdag 6 februari 2003 @ 16:38:43 #5
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_8315147
Waarom bel je niet gewoon wat woningstichtingen enzo, zij weten het zeker weten!
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
  donderdag 6 februari 2003 @ 16:40:52 #6
21747 Roderick
Warom !?!?!?!?!
pi_8315199
even voor de duidelijkheid bedoel je Hengelo in Overijsel? of in Gelderland? zijn er namenlijk 2
pi_8315229
Als ik jou was, zou ik me wel vast in schrijven. Dit kan bij de woonwijzer... In hengelo staat momenteel ongeveer 1.5 jaar als wachttijd. Het kan in ieder geval geen kwaad. Als je een kamer zoekt, moet je eens kijken op www.studentunion.utwente.nl en dan op een linkje klikken naar kamers zoeken. Daar vind je kamers in hengelo en enschede.

Succes met zoeken en inschrijven alvast! (beetje voorbarig, ik weet het... )

P.S.

Wat ga je over twee jaar doen in hengelo?

Crop circles are Chuck Norris' way of telling the world that sometimes corn needs to lie the fuck down.
pi_8315384
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 16:40 schreef Roderick het volgende:
even voor de duidelijkheid bedoel je Hengelo in Overijsel? of in Gelderland? zijn er namenlijk 2
In overijsel
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_8315620
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 16:42 schreef tartel het volgende:
Als ik jou was, zou ik me wel vast in schrijven. Dit kan bij de woonwijzer... In hengelo staat momenteel ongeveer 1.5 jaar als wachttijd. Het kan in ieder geval geen kwaad. Als je een kamer zoekt, moet je eens kijken op www.studentunion.utwente.nl en dan op een linkje klikken naar kamers zoeken. Daar vind je kamers in hengelo en enschede.

Succes met zoeken en inschrijven alvast! (beetje voorbarig, ik weet het... )

P.S.

Wat ga je over twee jaar doen in hengelo?

Ik zou eens gaan kijken

Ik ga daar gewoon werken denk ik

pi_8322997
zeker moet je je inschrijven als je een beetje keus wilt hebben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik heb zelf 3 jaar ingeschreven gestaan en kon kiezen waar ik wou wonen!!!!! maar als je nog niet lang staat ingeschreven kom je niet bepaald in de leukste straten te wonen.

SUCCESS

P.s. woon in Hengelo ook

zaterdag 8 februari 2003 @ 15:35:16 #11
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_8350302
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 23:21 schreef SUN het volgende:
zeker moet je je inschrijven als je een beetje keus wilt hebben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik heb zelf 3 jaar ingeschreven gestaan en kon kiezen waar ik wou wonen!!!!! maar als je nog niet lang staat ingeschreven kom je niet bepaald in de leukste straten te wonen.

SUCCESS

P.s. woon in Hengelo ook

Dank je

Ik zou eens kijken, ik denk dat ik me wel snel ga inschrijven

pi_8351317
1. Nederland is vol.
2. De Nederlander leeft letterlijk op een te grote voet.

beetje druk he

zaterdag 8 februari 2003 @ 16:51:04 #13
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8351369
Voor een woning in Enschede, was de wachtlijst wel een jaar... dus neem aan dat het voor Hengelo ongeveer hetzelfde is...
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  zaterdag 8 februari 2003 @ 17:42:06 #14
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8352118
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 16:32 schreef Sinaasappel het volgende:
Ik wil graag over 2 jaar, een huisje hebben in hengelo, zou ik me nu al in moeten schrijven??
Hoelang duurt t ongeveer??
Heeft iemand hier vertand van?
Ik wil gewoon een klein knus flatje, of huisje
Dank u
waarom zoek je niet gewoon een leuke vriend in Hengelo of Enschede waar je bij kunt intrekken?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_8678118
Hier is nog wel een hokkie voor je vrij. Geen huis hoor, maar wel een hok dat twee minuten lopen van het station is, alle winkels dichtbij, etc etc.

Heerlijk wonen.

I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')