Dus mijn tip, schrijf je zo snel mogelijk in!
Want in Nijmegen is de gemiddelde wachttijd ruim 10 jaar voor een woning rondom het centrum. Of je moet je richten op de particuliere markt, maar dan zit je ook gelijk in een andere prijsklasse.
Suc6 ermee!
Succes met zoeken en inschrijven alvast! (beetje voorbarig, ik weet het... )
P.S.
Wat ga je over twee jaar doen in hengelo?
quote:In overijsel
Op donderdag 6 februari 2003 16:40 schreef Roderick het volgende:
even voor de duidelijkheid bedoel je Hengelo in Overijsel? of in Gelderland? zijn er namenlijk 2
quote:Ik zou eens gaan kijken
Op donderdag 6 februari 2003 16:42 schreef tartel het volgende:
Als ik jou was, zou ik me wel vast in schrijven. Dit kan bij de woonwijzer... In hengelo staat momenteel ongeveer 1.5 jaar als wachttijd. Het kan in ieder geval geen kwaad. Als je een kamer zoekt, moet je eens kijken op www.studentunion.utwente.nl en dan op een linkje klikken naar kamers zoeken. Daar vind je kamers in hengelo en enschede.Succes met zoeken en inschrijven alvast! (beetje voorbarig, ik weet het... )
P.S.
Wat ga je over twee jaar doen in hengelo?
Ik ga daar gewoon werken denk ik
SUCCESS
P.s. woon in Hengelo ook
quote:Dank je
Op donderdag 6 februari 2003 23:21 schreef SUN het volgende:
zeker moet je je inschrijven als je een beetje keus wilt hebben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik heb zelf 3 jaar ingeschreven gestaan en kon kiezen waar ik wou wonen!!!!! maar als je nog niet lang staat ingeschreven kom je niet bepaald in de leukste straten te wonen.SUCCESS
P.s. woon in Hengelo ook
Ik zou eens kijken, ik denk dat ik me wel snel ga inschrijven
quote:waarom zoek je niet gewoon een leuke vriend in Hengelo of Enschede waar je bij kunt intrekken?
Op donderdag 6 februari 2003 16:32 schreef Sinaasappel het volgende:
Ik wil graag over 2 jaar, een huisje hebben in hengelo, zou ik me nu al in moeten schrijven??
Hoelang duurt t ongeveer??
Heeft iemand hier vertand van?
Ik wil gewoon een klein knus flatje, of huisje
Dank u
Heerlijk wonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |