abonnement Unibet Coolblue
pi_205820481


Tommy-Lee (27)

IT-adviseur

Tommy-Lee vindt zichzelf een positieve, intelligente, ambitieuze en aanwezige jongen. Goed gemanierd en altijd geïnteresseerd in een ander. Wat er meestal voor zorgt dat hij snel aansluiting vindt in een groep.

Zijn naam dankt hij aan zijn vader, die fan was van Pamela Anderson en zijn zoon vernoemde naar haar drummende Ex.

Toen Tommy-Lee 17 was heeft hij een half jaar in New York gewoond voor een cursus Engels. Na het afronden van een Cambridge studie, vertrok hij voor drie jaar naar Kuala Lumpur om daar International Business te studeren. Vervolgens heeft hij nog een jaar in Barcelona gewerkt en nu is hij terug.

Tommy-Lee werkt in de IT en vindt het een interessante optie om hier verder carrière in te maken. Hij zou het ook heel leuk vinden om te gaan acteren, presenteren of rappen, want die droom heeft hij altijd gehad, maar nooit nagestreefd.
Wat het uiteindelijk gaat worden, hoopt hij te ontdekken tijdens Een Jaar Van Je Leven. Een zoektocht die hij al sportend gaat beleven, want hij wil sowieso breder worden!

Als Tommy-Lee wint, gebruikt hij dat geld om samen met zijn alleenstaande moeder financieel onafhankelijk te worden.

[ Bericht 62% gewijzigd door Jippie op 06-09-2022 17:34:58 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  zaterdag 3 september 2022 @ 22:00:37 #2
425632 UtopiaFreak
Ik hoef geen Hakim pannekoek!
pi_205835583
'Wil absoluut geen internetgekkie worden'
Utopia Freak @ Dailymotion ;)
pi_205846463
27 jaar, uit Amsterdam.
Druk, aanwezig en zoekt de grenzen op
Wil het lievelingetje van de groep worden
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 12 september 2022 @ 03:07:49 #4
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_205943552
Hoe of wie betaald het als een 17 jarige voor een cursus engels een halfjaar naar New York gaat?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 16 september 2022 @ 11:08:57 #5
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_206055201
Het waren een paar fantastische dagen :7 :W
Hij komt me ergens bekend voor van tv, hij heeft wel eens in een ander programma gezeten?
pi_206410572
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 19:01 schreef Dutch_view het volgende:
Het waren een paar fantastische dagen :7 :W
Hij komt me ergens bekend voor van tv, hij heeft wel eens in een ander programma gezeten?
Yup, ook een First Dates ganger, afl. van 18-02-2020.
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')