Vrouwen poepen roosjesquote:Op vrijdag 2 september 2022 14:18 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Daar komt natuurlijk het niet-poep-fabel vandaan.
Een speciale ventilator met hoog debiet, heb ik op de lichtschakelaar. Met nalooptijd, zodat je toilet bijna vacuum zuigt.quote:Op maandag 5 september 2022 09:52 schreef Bocaj het volgende:
Meeste wc hebben een raampje... die eerst gewoon openzetten en dan al je behoeften doen!
Ze hebben hier eens het riool geleegd en dat gaf enorme stankoverlast. Gelukkig hadden ze netjes een brief binnen gegooid met de tip om even de kranen te laten lopen en een paar keer door te spoelen. Weg stank.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:28 schreef Akathisia het volgende:
Heeft dat zin qua geuroverlast? Iets wat ik me laatst afvroeg toen ik bij iemand te gast was en het niet kon ophouden.
Ja hehe waarschijnlijk stonden de zwanenhalzen en sifons droog waardoor je een open verbinding naar het riool had.quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze hebben hier eens het riool geleegd en dat gaf enorme stankoverlast. Gelukkig hadden ze netjes een brief binnen gegooid met de tip om even de kranen te laten lopen en een paar keer door te spoelen. Weg stank.
weet niet wat voor pauperwc jij hebt maar die van mij zit gewoon weer vol na 15 minuten vegenquote:Op zondag 25 september 2022 08:45 schreef Het_Bokje het volgende:
Dan heb je de 1e keer doorgetrokken, veeg je nog een keer en vervolgens doe je een lam flushje, omdat het reservoir nog lang niet genoeg gevuld is, waardoor er WC-papier met een aarsveeg zich kan presenteren aan de volgende plee-user.
Waanzin gewoon.
15 minuten vegenquote:Op zondag 25 september 2022 08:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
weet niet wat voor pauperwc jij hebt maar die van mij zit gewoon weer vol na 15 minuten vegen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |