abonnement Unibet Coolblue
  zondag 4 september 2022 @ 21:46:45 #31
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_205848223
Als je zo lang moet vegen dat je tussendoor de drol wegspoelt, dan komt er toch ook stank van de resten poep aan je reet?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_205848653
Gewoon eerst de drol met je hand samenknijpen, dan je hand afvegen, en dan je reet. Gegarandeerde doorspoeling.
pi_205851514
Misschien gezonder gaan eten zodat het minder stinkt
pi_205852000
Meeste wc hebben een raampje... die eerst gewoon openzetten en dan al je behoeften doen!
pi_205855299
Een drol moet toch gewoon fatsoenlijk begraven kunnen worden alvorens hij te water wordt gelaten :?

Ik heb nog nooit de poeplucht van een ander geroken en gedacht: "goh, jíj ruikt nou lekker, zonde als je hem doorspoelt". Dus, bespaar dat beetje water, stink een uur in de wind en ga weer door met je leven.
  maandag 5 september 2022 @ 18:06:03 #36
497658 Revac
Fka womanly
pi_205857310
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 14:18 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Daar komt natuurlijk het niet-poep-fabel vandaan.
Vrouwen poepen roosjes :{w

Trouwens wie doet ooit de deksel naar beneden tijdens het doortrekken? Ik lees dat hier dus net maar doe dat zelf echt nooit.
pi_205863315
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 09:52 schreef Bocaj het volgende:
Meeste wc hebben een raampje... die eerst gewoon openzetten en dan al je behoeften doen!
Een speciale ventilator met hoog debiet, heb ik op de lichtschakelaar. Met nalooptijd, zodat je toilet bijna vacuum zuigt.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_205863348
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2022 13:28 schreef Akathisia het volgende:
Heeft dat zin qua geuroverlast? Iets wat ik me laatst afvroeg toen ik bij iemand te gast was en het niet kon ophouden.
Ze hebben hier eens het riool geleegd en dat gaf enorme stankoverlast. Gelukkig hadden ze netjes een brief binnen gegooid met de tip om even de kranen te laten lopen en een paar keer door te spoelen. Weg stank.
pi_205863498
Niet gewoon laten liggen :') :') :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_205863961
Zorgen dat je altijd spetterpoep hebt..... :)
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_206083137
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 09:04 schreef Nober het volgende:

[..]
Ze hebben hier eens het riool geleegd en dat gaf enorme stankoverlast. Gelukkig hadden ze netjes een brief binnen gegooid met de tip om even de kranen te laten lopen en een paar keer door te spoelen. Weg stank.
Ja hehe waarschijnlijk stonden de zwanenhalzen en sifons droog waardoor je een open verbinding naar het riool had.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_206087692
Niet standaard in iemands bek schijten en daarna je aars laten schoonlikken :')
pi_206091855
Nog leuker is nadat je een paar flinke bielzen hebt gelegd en flink moeite hebt moeten doen om de reet goed af te vegen (dus veel papier) zien hoe de pot vol water loopt en wanneer de zooi in beweging komt de inhoud vervolgens met geweld de afvoer ingetrokken wordt. Vooral leuk in een flat wetende dat bij alle verdiepingen beneden je door het gecreëerde vacuüm achter de stortende troep het water uit de toiletpotten gezogen wordt. _O_
pi_206092060
Snap niet waarom die plons toiletten erzijn..je kon mooi ff laagje wc papier neerleggen...
Kon je meteen ff kijken naar het resultaat en of je nu toch wel wat meer vezels en groenten moest gaan eten..

En dan als op een slee ging die de vrije wereld in,,,,zonder strepen etc...
En nu...man man man..poepwater tegen je ballen.. overal strepen..moet je die borstel weer pakken..waar denk je dat die spetters terecht komen...ja ook op je gezicht met poep..en dan weer lekker verder eten zeker...

Of naar bed...lekker slapen met je eigen poep
Ik zwaai naar dieren.
pi_206092276
Dus je wou dumpen, opstaan, doortrekken, weer gaan zitten en dan vegen????
Lekkere prakkak tussen je wangetjes dan... :')

Of

Dumpen, achter je de knop indrukken, en dan gaan vegen??? (en hoe weet je dan of je een puttertje moet doen met de borstel??)
Lekkere waterpoepspetterzak gewenst dan maar... :')

TL:DR

Dumpen, vegen, opstaan, inspecten, doortrekken. Klaar. (doe je broek nog ff omhoog voor de gein)
Waarom de fuck zou je eerst de boel wegspoelen? Om de geur te beperken? Dat is juist de kroon op t werk!

Deze wereld loopt op z'n eind.... -O-
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206093212
Waarom zou je het op houden als je bij iemand te gast bent? Als je moet dan moet je.
pi_206093576
Gewoon direct doortrekken en na het afvegen nog een keer doortrekken. Met die hopen die ik dump moet ik sowieso twee keer doortrekken
pi_206093984
Dan heb je de 1e keer doorgetrokken, veeg je nog een keer en vervolgens doe je een lam flushje, omdat het reservoir nog lang niet genoeg gevuld is, waardoor er WC-papier met een aarsveeg zich kan presenteren aan de volgende plee-user.

Waanzin gewoon.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206094014
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 08:45 schreef Het_Bokje het volgende:
Dan heb je de 1e keer doorgetrokken, veeg je nog een keer en vervolgens doe je een lam flushje, omdat het reservoir nog lang niet genoeg gevuld is, waardoor er WC-papier met een aarsveeg zich kan presenteren aan de volgende plee-user.

Waanzin gewoon.
weet niet wat voor pauperwc jij hebt maar die van mij zit gewoon weer vol na 15 minuten vegen
  User die het meest klaagt 2022 maandag 26 september 2022 @ 01:09:59 #50
414785 sirdanilot
pi_206104633
Ik zit het liefste een half uur lang te fokken op mijn porseleinen troon terwijl ik mijn uitwerpselen naar buiten probeer te persen.

Nadien leg ik de telefoon weg (want anders wordt die bezoedeld met mijn fecaliën) en begin ik aan een lange poetssessie, terwijl ik nog heerlijk kan nagenieten van de geur van wat ik vorige dag gegeten had.

In sommige gevallen is de bruine derrie dusdanig aangekoekt aan mijn anus, dat ik deze dien te reinigen met een vochtig toiletdoekje.

Zodra mijn bilspleet schoon genoeg is om soep uit te eten, volgt dan het moment supreme: het doortrekken van mijn stront zo het riool in. Wel zonder vochtig toiletdoekje, want anders verstopt de hele plee en krijg ik een poeptsunami.

Dit alles in de baas z'n tijd, uiteraard.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_206105252
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 08:47 schreef Jahr00n het volgende:

[..]
weet niet wat voor pauperwc jij hebt maar die van mij zit gewoon weer vol na 15 minuten vegen
15 minuten vegen :D _O_ Afdeling Werkvoorbereiding erbij betrokken zeker? :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Het_Bokje op 26-09-2022 08:54:10 ]
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')