abonnement Unibet Coolblue
pi_205817922
Ik weet echt niet meer waar ik het moet zoeken en kon ook geen algemeen topic vinden, ik zoek een troll filmpje waar je een dashcam ziet + camera op de pedalen, eerst heel cool, dan met 1 voet, denk je wow, dan opeens gaat ie met z'n handen rijden, iemand die deze terug kan vinden? :')
pi_205817937
Wat?
pi_205817988
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 09:35 schreef Knikkergeitje het volgende:
Wat?
Er staat niet voor niets een :') achter, echt geen idee hoe ik het moet googlen.
  zondag 4 september 2022 @ 22:59:56 #4
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_205849474
Niet wat je zoekt, maar heeft ook wel amusementswaarde :+ ;

De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_205851205
quote:
7s.gif Op zondag 4 september 2022 22:59 schreef Sounddragon het volgende:
Niet wat je zoekt, maar heeft ook wel amusementswaarde :+ ;

Haha, was deze post alweer vergeten, maar gewoon nog niet gevonden...
pi_205930180
Met Dashcam op de fiets zul je het niet vinden... Je zult wat meer specifieke en gedetailleerde sleutelwoorden in je zoekopdracht kunnen gebruiken. Zoals even in je herinnering graven over soort fiets het was: MTB, ATB, BMX, Trail Bike etc.

Sports Cam voor op de fiets is meestal GoPro, Chest-Cam (Chesty), Head-Cam, Action Cam en of POV cam. Die laatste is Point Of View Cam en die zal wel gebruikt zijn.

En dan de Highlight van de stunt even kort mogelijk beschrijven met sleutelwoorden.

Gezien fietsformaat en handen aan de pedalen en of met 1voetje rijden denk ik eerder aan een Fixie (Fixed gear), BMX of Trail Bike.

Dus zoiets als:
BMX Pedal with one foot stunt GoPro POV

Succes! ^O^
  zondag 11 september 2022 @ 09:16:10 #7
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_205930311
Volgens mij gaat het om autorijden, of heeft een fiets ook al een dashboard (dashcam ;))?

Ik ken het filmpje wel, maar is echt lang geleden. Geen naam oid onthouden .
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_205930877
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 09:16 schreef daNpy het volgende:
Volgens mij gaat het om autorijden, of heeft een fiets ook al een dashboard (dashcam ;))?

Ik ken het filmpje wel, maar is echt lang geleden. Geen naam oid onthouden .
Haha, ooit komt het boven.
pi_205931493
Eerst rijden met 1 voet En dan denken WOW! En dan met de handen met camera op de pedalen in de auto?
_O- Ik rijdt altijd met 1 voet maar heb dan ook automaat. En dan tuuter ik wel eens met swaffelen. :')

Maar wat doet ie dan met die ene voet, schakelen en sturen? En gas / koppelen / remmen met de handen? En kijken met z'n anus?

Contortionist in de auto of zo? :')





Afijn ik dacht echt dat moet truukje op de fiets zijn, kan niet anders.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')