quote:Op vrijdag 2 september 2022 07:11 schreef Nismo1991 het volgende:
Vooral die mensen die alleen in de auto zittenslapen ze ook met een mondkapje om ?
Ja daarom schrijf ik ook dat ik er geen probleem mee heb, maar het gaat me er meer om dat ze dan hun kap totaal verkeerd en onnodig dragen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 07:24 schreef pokkerdepok het volgende:
misschien heeft ie wel een auto-immuum ziekte
t heet wel een mondkapje, niet een neuskapjequote:Op vrijdag 2 september 2022 07:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja daarom schrijf ik ook dat ik er geen probleem mee heb, maar het gaat me er meer om dat ze dan hun kap totaal verkeerd en onnodig dragen.
Mondneusmasker heet het.quote:Op vrijdag 2 september 2022 07:28 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
t heet wel een mondkapje, niet een neuskapje
Alleen gaat deze vlieger niet op voor mensen met een autoimmuunziekte. Die slikken medicatie waardoor hun immuunsysteem veel minder goed werkt en ze bij een besmetting een groot risico hebben om in het ziekenhuis of op de IC te belanden.quote:Op vrijdag 2 september 2022 07:30 schreef Aiciu het volgende:
Altijd vervelend zo'n dag ziek en een paar dagen verminderde weerstand. Volkomen terecht dat je daar alles aan doet om het niet te krijgen!
Nee, maar ze hebben wel een condoom om als ze alleen in bed liggen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 07:11 schreef Nismo1991 het volgende:
Vooral die mensen die alleen in de auto zittenslapen ze ook met een mondkapje om ?
N=1quote:Op vrijdag 2 september 2022 07:30 schreef Aiciu het volgende:
Altijd vervelend zo'n dag ziek en een paar dagen verminderde weerstand. Volkomen terecht dat je daar alles aan doet om het niet te krijgen!
Kom maar met cijfers die dit ondersteunen. Onder de 90% accepteer ik niet als iedereen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 09:52 schreef Grems het volgende:
[..]
N=vrijwel iedereen onder de 85 ( zowel leeftijd als BMI ) zonder onderliggende leukemie.
Zag gister een motorrijder met mondkapjequote:Op vrijdag 2 september 2022 07:11 schreef Nismo1991 het volgende:
Dat mag. Het strookt alleen niet echt met je volgende woorden:quote:Op vrijdag 2 september 2022 07:07 schreef raptorix het volgende:
Ten eerste wil ik duidelijk maken, dat ik geen probleem heb met mensen die mondkapjes dragen.
quote:deze debielen
Zeer handig tegen het inslikken van insecten.quote:Op vrijdag 2 september 2022 10:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zag gister een motorrijder met mondkapjezo'n open helm en dan mondkapje dragen
quote:Op vrijdag 2 september 2022 10:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ze zwemmen er zelfs mee, beter een verzopen, doordrenkte lap voor je gezicht onderwater dan niets, I guess.quote:Op vrijdag 2 september 2022 07:11 schreef Nismo1991 het volgende:
@vogeltjesdans onder de douche, als badmuts.quote:Op vrijdag 2 september 2022 09:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, maar ze hebben wel een condoom om als ze alleen in bed liggen.
quote:Op vrijdag 2 september 2022 09:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, maar ze hebben wel een condoom om als ze alleen in bed liggen.
Als ik 'buiten' was en een mondkapje droeg en dan weer in de dienstauto zat dan vergat ik hem soms ook om af te doen. Dat is gewenning. Dat is iets anders dan expres blijven dragen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 07:07 schreef raptorix het volgende:
Ten eerste wil ik duidelijk maken, dat ik geen probleem heb met mensen die mondkapjes dragen.
Maar het valt me op dat deze debielen kennelijk nog steeds niet snappen dat je als je alleen in een auto zit echt geen kap op hoeft, of als je gewoon over straat loopt of fietst.
Maar wat me helemaal verbaast zijn die mensen die nu nog steeds een kap dragen, maar het dan echt compleet verkeerd doen, vorige week zag ik wel de ultieme, een enorm tokkie mens (vermoed Engelse Chav) in de trein, die had hem alleen over haar lippen, die waren zo enorm opgespoten, in combinatie met een enorme manier van kauwgom kauwen dat bij elke smak de kap van haar lippen los kwam, WHY????
ik had graag niet 2 weken doodziek op bed gelegen en mn longen eruit gehoest ja..quote:Op vrijdag 2 september 2022 07:30 schreef Aiciu het volgende:
In het Engels is het een face-mask, en niet een mouth-guard. Dan doen die Engelsen het helemaal verkeerdquote:Op vrijdag 2 september 2022 07:28 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
t heet wel een mondkapje, niet een neuskapje
Echt inferieuren zijn dat idd.quote:Op vrijdag 2 september 2022 07:07 schreef raptorix het volgende:
Maar het valt me op dat deze debielen kennelijk nog steeds niet snappen dat je als je alleen in een auto zit echt geen kap op hoeft, of als je gewoon over straat loopt of fietst.
Zo bouw je geen weerstand opquote:Op vrijdag 2 september 2022 07:30 schreef Aiciu het volgende:
mouth-hat eigenlijk :pquote:Op vrijdag 2 september 2022 11:32 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
In het Engels is het een face-mask, en niet een mouth-guard. Dan doen die Engelsen het helemaal verkeerd
Zag laatst een motorrijder met een helm op.quote:Op vrijdag 2 september 2022 10:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Carnaval was een half jaar geleden.quote:Op vrijdag 2 september 2022 10:24 schreef LanaMyst het volgende:
Laat ze toch, het is toch niet verboden om voor lul te lopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |