abonnement Unibet Coolblue
pi_205828913
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 09:00 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]
Dat is het zeker :Y

Alles goed? :W
Ja, met mij wel :Y Met jou ook?
pi_205828925
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 10:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, buuf viel me zowat aan
Dat klinkt echt als een stel aso's :{
pi_205828991
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 12:35 schreef zorro28 het volgende:

[..]
Dat klinkt echt als een stel aso's :{
Het is niet mijn soort mensen, laten we het daar maar op houden. Bouwradio voluit aan in de deuropening van de achterdeur nadat ik al tig keer over de muziek heb geklaagd en dan als reactie: we zijn hier aan het werk… ja, ik woon hier, je bent niet op een bouwplaats, je houdt maar rekening met de buren
  zaterdag 3 september 2022 @ 13:01:38 #79
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_205829222
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 10:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, buuf viel me zowat aan
:o -O-
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_205829684
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 13:01 schreef livelink het volgende:

[..]
:o -O-
We waren ff bij de buurtkringloop, daar was net een vechtpartij tussen 2 klanten geweest met politie erbij en al. Er hangt iets in de lucht denk ik.
Ik ben serieus niet onder de indruk van dergelijk gedrag, maar de overlast van die lui stoort me mateloos, gisteravond waren ze om 23.30 ook nog binnen klusherrie aan het maken
  zaterdag 3 september 2022 @ 14:08:43 #81
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_205829802
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 13:56 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
We waren ff bij de buurtkringloop, daar was net een vechtpartij tussen 2 klanten geweest met politie erbij en al. Er hangt iets in de lucht denk ik.
Ik ben serieus niet onder de indruk van dergelijk gedrag, maar de overlast van die lui stoort me mateloos, gisteravond waren ze om 23.30 ook nog binnen klusherrie aan het maken
Knap dat je dat kan. Ik zou er vreselijk van overstuur van zijn. Maar mezelf kennende zou ik ze ook niet durven aanspreken :@
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_205829966
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 14:08 schreef livelink het volgende:

[..]
Knap dat je dat kan. Ik zou er vreselijk van overstuur van zijn. Maar mezelf kennende zou ik ze ook niet durven aanspreken :@
Nodige ervaring op m’n werk (en ook hier met andere dames de tuin uit werken ;)) helpt wel hoor en ik had de poortdeur als een soort schild. Best hilarisch dat zij mijn tuin in wilde komen om mij te zeggen dat ik haar tuin niet in mocht komen. Ik gok dat ik morgen dan maar moet gaan aanbellen bij de voordeur.
pi_205830160
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 14:08 schreef livelink het volgende:

[..]
Knap dat je dat kan. Ik zou er vreselijk van overstuur van zijn. Maar mezelf kennende zou ik ze ook niet durven aanspreken :@
Ik vind het ook vreselijk, maar ze hebben echt schijt aan iedereen… en ook gewoon iedere dag weer
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 3 september 2022 @ 15:19:54 #84
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_205830456
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 14:57 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Ik vind het ook vreselijk, maar ze hebben echt schijt aan iedereen… en ook gewoon iedere dag weer
Gelukkig hoeven jullie niet zo lang buren te zijn :*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_205832383
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 11:57 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Ik ben niet zo onder de indruk van een Tokkie die in vechthouding mijn tuin in probeert te dansen terwijl ze schreeuwt dat ik niet haar tuin in mag lopen om te klagen over de herrie. Scheelt ook dat hij (die achter haar aan kwam)rust uitstraalde, maar ik vond het vooral lachwekkend en heb uiteindelijk de poort dicht kunnen duwen. En toen moest ik Symph ook weer terug het huis in duwen ;)
Binnenkort te zien bij Mr. Frank Visser?
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_205832396
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 12:34 schreef zorro28 het volgende:

[..]
Ja, met mij wel :Y Met jou ook?
Mooi zo.

Alles prima hier. Het leven is mooi enzo :Y
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_205832573
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 17:29 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]
Binnenkort te zien bij Mr. Frank Visser?
Eejj :)

Neuh, we moeten het nog een paar maandjes uitzingen hier.
En dan zoeken ze het maar lekker uit.
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 3 september 2022 @ 19:43:08 #88
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_205833758
Stress hier. Mijn dochter is haar ov-kaart verloren. De automatische incasso gaat van mijn rekening ;(
Maar om de kaart te blokkeren moest ik hem eerst koppelen aan mijn ov-chipkaart-account en daarvoor had ik kaartnummer en einddatum nodig.

In verband met haar privacy had ik haar kaart niet gekoppeld, want dan kon ik haar reisgegevens inzien en dat vond ik niet zo nodig (dat is een fout die ik niet weer maak).
Maar hoe kom je in vredesnaam achter de einddatum van een kaart die je kwijt bent?

Bellen kon niet (in het weekend alleen van 10.00 - 16.00 en ik wil natuurlijk niet dat mijn rekening leeggetrokken wordt met haar kaart (kan nog gebeuren trouwens, want wordt pas na 24 uur daadwerkelijk geblokkeerd).

Uiteindelijk via analyse van mijn mails de einddatum van haar kaart uitgedokterd en alsnog gekoppeld en geblokkeerd en meteen een vervangende aangevraagd, maar wat een drama was dat zeg.

Dus tip, tip, tip. Heb je een ov-chipkaart, schrijf dan ergens de code en einddatum op want die heb je nodig als je hem kwijt raakt. En een nog betere tip; maak een account aan bij ov-chipkaart en koppel elke kaart meteen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_205833771
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 19:43 schreef livelink het volgende:
Stress hier. Mijn dochter is haar ov-kaart verloren. De automatische incasso gaat van mijn rekening ;(
Maar om de kaart te blokkeren moest ik hem eerst koppelen aan mijn ov-chipkaart-account en daarvoor had ik kaartnummer en einddatum nodig.

In verband met haar privacy had ik haar kaart niet gekoppeld, want dan kon ik haar reisgegevens inzien en dat vond ik niet zo nodig (dat is een fout die ik niet weer maak).
Maar hoe kom je in vredesnaam achter de einddatum van een kaart die je kwijt bent?

Bellen kon niet (in het weekend alleen van 10.00 - 16.00 en ik wil natuurlijk niet dat mijn rekening leeggetrokken wordt met haar kaart (kan nog gebeuren trouwens, want wordt pas na 24 uur daadwerkelijk geblokkeerd).

Uiteindelijk via analyse van mijn mails de einddatum van haar kaart uitgedokterd en alsnog gekoppeld en geblokkeerd en meteen een vervangende aangevraagd, maar wat een drama was dat zeg.

Dus tip, tip, tip. Heb je een ov-chipkaart, schrijf dan ergens de code en einddatum op want die heb je nodig als je hem kwijt raakt. En een nog betere tip; maak een account aan bij ov-chipkaart en koppel elke kaart meteen.
Pfff...... vervelend zeg.
En is ze hem echt kwijt, of kan ze hem gewoon niet vinden. ;)
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 3 september 2022 @ 19:48:48 #90
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_205833801
quote:
4s.gif Op zaterdag 3 september 2022 19:45 schreef Melting het volgende:

[..]
Pfff...... vervelend zeg.
En is ze hem echt kwijt, of kan ze hem gewoon niet vinden. ;)
Verloren of gestolen in Utrecht nadat ze hem had gebruikt voor het reizen. Ik denk verloren, want er was nog geen geld afgeschreven van mijn rekening. Nu maar hopen dat hij snel geblokkeerd wordt. Ik vond de mail wat mistig:

Welke schade kun je oplopen?
Pas vanaf de eerstvolgende dag (met ingang van 0:00 uur) na melding van verlies of diefstal draagt Translink (het bedrijf achter de OV-chipkaart) het risico van verlies van saldo. Tot dit tijdstip draag je zelf het risico van verlies van saldo.


Dus ik weet nu niet wanneer die blokkade ingaat. Vannacht om 00.00?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_205833828
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 19:48 schreef livelink het volgende:

[..]
Verloren of gestolen in Utrecht nadat ze hem had gebruikt voor het reizen. Ik denk verloren, want er was nog geen geld afgeschreven van mijn rekening. Nu maar hopen dat hij snel geblokkeerd wordt. Ik vond de mail wat mistig:

Welke schade kun je oplopen?
Pas vanaf de eerstvolgende dag (met ingang van 0:00 uur) na melding van verlies of diefstal draagt Translink (het bedrijf achter de OV-chipkaart) het risico van verlies van saldo. Tot dit tijdstip draag je zelf het risico van verlies van saldo.


Dus ik weet nu niet wanneer die blokkade ingaat. Vannacht om 00.00?
Dat zou ik wel zeggen, als ik het zo lees.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_205833843
Dat is wel vet balen Livelink -O-
Juin uit Eigen Tuin!
pi_205834028
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 20:05 schreef DJ11 het volgende:
Goedenavond :W
Aloha. :W
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_205834045
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 20:14 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Straks weer uitzending? :)
Uiteraard. :Y
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_205834583
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 21:00 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 is ingeschakeld
Welkom. :W
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_205834642
w/ w/
Juin uit Eigen Tuin!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')