Als het bij alle andere webwinkels wel gewoon, met alle blokkades geactiveerd, lukt om een bestelling af te ronden dan ligt het probleem toch echt bij Nike.quote:Op donderdag 1 september 2022 16:22 schreef Erasmus het volgende:
Volgende keer kan je beter eerst je VPN uitschakelen voordat je een nieuw account aanmaakt.
Ik zou zeggen, schrijf ze een boze mail en hou ons op de hoogte. Handig naslagwerk als dit mij ook overkomt (draag ook graag Nike).quote:Op donderdag 1 september 2022 16:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Als het bij alle andere webwinkels wel gewoon, met alle blokkades geactiveerd, lukt om een bestelling af te ronden dan ligt het probleem toch echt bij Nike.
Maagd.quote:Op donderdag 1 september 2022 17:54 schreef epicbeardman het volgende:
Nike is geen terechte klacht
Want nike heeft ons die sportbroekjes en zwarte nike leggings gegeven, die geven cameltoe en schijnen door.
Thanks nikezeker paar leggings die links staat, in mallorca liepen al die duitse meiden met die shorts
Dus niet eh.quote:
Kan dat?quote:Op donderdag 1 september 2022 16:17 schreef Waldorf22 het volgende:
Niet rechtstreeks bij Oeigoeren zelf bestellen
Welk merk heeft jouw voorkeur?quote:
Verschilt wel per keer, zolang er maar niet mega groot een merk op staat, dat vind ik echt lelijk.quote:Op donderdag 1 september 2022 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Welk merk heeft jouw voorkeur?
Groot gelijk.quote:Op donderdag 1 september 2022 19:07 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Verschilt wel per keer, zolang er maar niet mega groot een merk op staat, dat vind ik echt lelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |