Met het raam openquote:Op donderdag 1 september 2022 15:00 schreef RM-rf het volgende:
toch wel positief dat er nog soms ook mensen dood gaan in Rusland en dat _niet_ helemaal binnen Putin's werkschema past
Flikkers bestaan daar niet.quote:Op donderdag 1 september 2022 15:07 schreef FlippingCoin het volgende:
zeker te druk met mensen uit een raam flikkeren
Lijkt me geen kwestie van prioriteiten maar een kwestie van willen.quote:Op donderdag 1 september 2022 14:26 schreef tong80 het volgende:
De Russische president Poetin gaat niet naar de uitvaart van Michail Gorbatsjov. Volgens het Kremlin past
het niet in het werkschema van Poetin.
[ afbeelding ]
De laatste leider van de Sovjet-Unie overleed dinsdag op 91-jarige leeftijd. Poetin reageerde toen gereserveerd op zijn overlijden. Het is bekend dat hij niet veel op had met Gorbatsjov.
Het Kremlin zegt dat Poetin zijn respect heeft betuigd aan Gorbatsjov door het ziekenhuis te bezoeken waar
hij ligt opgebaard. Zaterdag wordt de voormalig leider ter aarde besteld op de begraafplaats waar ook zijn vrouw Raisa begraven ligt.
Prioriteiten, je weet.
Met 100 beveiligers omheen.. is vast geen probleem. Waarschijnlijk gaat om iets anders.quote:Op donderdag 1 september 2022 16:13 schreef the-eye het volgende:
Kan me ook best voorstellen dat Putin zoiets nu gewoon veel te link vindt
quote:Op donderdag 1 september 2022 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
Zou die vlek op z'n kop nu ook weg zijn?
Wat een blunder van Poetin, daar gaat zijn vriendelijke imago.quote:Op donderdag 1 september 2022 19:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Uit respect moet je toch gaan eigenlijk.
Och, Poetin zelf zei: "Zij die de Sovjet-Unie terug wil heeft geen hersens, de mensen die het niet terug willen hebben geen hart."quote:Op donderdag 1 september 2022 14:53 schreef Elan het volgende:
Valt me nog mee dat hij de respectabele leeftijd van 91 heeft gehaald onder al die jaren Poetin. Voor ons in het Westen is Gorbatsjov een held, daar zien ze hem als verrader van de natie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |