abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 10 september 2022 @ 15:13:23 #51
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_205920104
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 15:10 schreef Shotty het volgende:

[..]
Ach, wat zielig, je mag mensen niet uitschelden? wil je een zakdoekje?

en wat is je argument nu?

we hebben onszelf afhankelijk gemaakt van Poetin, dus het is niet Poetin's schuld dat hij een soeverein land is binnengevallen?

ik neem aan dat je zelf wel snapt dat dat een beetje rare manier van redeneren is he?
Eerst zeg je dat het Poetins schuld is dat er een hoge gastrekening komt en als ik je vertel dat dit niet zo is heb je het ineens over de invasie zelf. Kap met je gekronkel en betaal gewoon je accijnzen. Je hebt er vast zelf met het rode potloodje voor gekozen. :Y
pi_205920182
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 15:13 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Eerst zeg je dat het Poetins schuld is dat er een hoge gastrekening komt en als ik je vertel dat dit niet zo is heb je het ineens over de invasie zelf. Kap met je gekronkel en betaal gewoon je accijnzen. Je hebt er vast zelf met het rode potloodje voor gekozen. :Y
de partij waar ik op stemde zit niet in het kabinet nee.

Maar geeft nou is antwoord op mijn vraag: wat is je argument nu?

Of je vind het gewoon leuk dat mensen wat meer moeten betalen voor het gas, want ze hadden gewoon het martelende, verkrachtende en moordende Russische leger moeten steunen?
pi_205920201
ik betaal met liefde 5 euro per kuub als we hiermee putin kapot kunnen krijgen
  zaterdag 10 september 2022 @ 15:22:47 #54
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_205920214
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 15:19 schreef Shotty het volgende:

[..]
de partij waar ik op stemde zit niet in het kabinet nee.

Maar geeft nou is antwoord op mijn vraag: wat is je argument nu?

Of je vind het gewoon leuk dat mensen wat meer moeten betalen voor het gas, want ze hadden gewoon het martelende, verkrachtende en moordende Russische leger moeten steunen?
Je hebt het filmpje niet gekeken. Jammer.
pi_205920259
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 15:22 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Je hebt het filmpje niet gekeken. Jammer.
Ik heb het gewauwel aangehoord, maar die man slaat nog minder begrijpelijke taal uit dan jij.

Dus laat mij stoppen met raden, en leg is uit wat jou standpunt is dan?
pi_205920337
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 15:21 schreef Jahr00n het volgende:
ik betaal met liefde 5 euro per kuub als we hiermee putin kapot kunnen krijgen
Moeten we wel bidden dat zijn opvolger ons beter gezind is
pi_205920390
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 15:26 schreef Shotty het volgende:

[..]
Ik heb het gewauwel aangehoord, maar die man slaat nog minder begrijpelijke taal uit dan jij.
Die vent in dat filmpje heeft wel een paar valide punten natuurlijk. Kunnen we niet ontkennen.

Ook al zijn er goede redenen geweest om niet bang te zijn voor Rusland en daar afhankelijk van te worden, nu bijt het ons wel in de kont. En kijk je naar de gehele planeet dan waren we qua vervuiling helemaal niet gebaat bij Russische fossiele brandstoffen maar we kozen er wel voor omdat het zorgde voor minder vervuiling op ons grondgebied. Er waren goede redenen alleen het mag best benoemd worden dat er soms ook expres de andere kant opkeken.

Zo dachten we ook, dat als we van elkaar economisch afhankelijk worden dan worden conflicten minder aantrekkelijk en voorkomen we oorlogen. Wat natuurlijk klopt alleen we hadden er geen rekening mee gehouden dat Rusland zich hier niks van aantrekt. Ook denken we dat een democratie uiteindelijk het sterkste model is en overwint, wat nu nog maar de vraag is want de burger kiest niet per se voor vrijheid en die autocratieen trekken naar elkaar toe. We hebben als het (goede) westen steeds minder macht en dat maakt ons steeds kwetsbaarder
pi_205920484
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 15:41 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Die vent in dat filmpje heeft wel een paar valide punten natuurlijk. Kunnen we niet ontkennen.

Ook al zijn er goede redenen geweest om niet bang te zijn voor Rusland en daar afhankelijk van te worden, nu bijt het ons wel in de kont. En kijk je naar de gehele planeet dan waren we qua vervuiling helemaal niet gebaat bij Russische fossiele brandstoffen maar we kozen er wel voor omdat het zorgde voor minder vervuiling op ons grondgebied. Er waren goede redenen alleen het mag best benoemd worden dat er soms ook expres de andere kant opkeken.

Zo dachten we ook, dat als we van elkaar economisch afhankelijk worden dan worden conflicten minder aantrekkelijk en voorkomen we oorlogen. Wat natuurlijk klopt alleen we hadden er geen rekening mee gehouden dat Rusland zich hier niks van aantrekt. Ook denken we dat een democratie uiteindelijk het sterkste model is en overwint, wat nu nog maar de vraag is want de burger kiest niet per se voor vrijheid en die autocratieen trekken naar elkaar toe. We hebben als het (goede) westen steeds minder macht en dat maakt ons steeds kwetsbaarder
zeker zitten daar goede punten tussen. Maar nergens vind ik daar in terug hoe Putin geen verantwoordelijkheid draagt, zoals YoungDriller beweerd.
pi_205920638
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 15:34 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Moeten we wel bidden dat zijn opvolger ons beter gezind is
goede kans. vanuit zijn eigen kliek zal die opvolger niet komen, en het extreem rechtse front, dat de oorlog graag zou opvoeren, is slechts een kleine, maar luide meerderheid. (voornamelijk omdat die wordt toegelaten door het Kremlin, onder het mom "kijk ons is gematigd zijn")

Blijft over het centrum, wat naar onze maatstaven natuurlijk nog steeds behoorlijk rechts is, maar die heeft niet zoveel met de oorlog, and zal een hoop geld nodig hebben als ze de economie een beetje uit het slop willen trekken.

Neem alleen vliegtuigen: diegene die ze nu hebben zijn allemaal niets meer waard dan schroot. ze hebben namelijk geen dergelijk onderhoud meer gehad met originele onderdelen.
een groot aantal zijn gestolen van leasemaatschappijen, en die zullen hun geld willen zien, eventueel door beslaglegging op eventuele nieuwe toestellen.

voordat Rusland dus weer deel kan nemen aan het internationale vliegverkeer zullen ze:
- de leasemaatschappijen schadeloos stellen.
- volledig nieuwe toestellen kopen
- piloten opnieuw moeten opleiden omdat papieren verlopen zijn, en vlieguren niet aangetoond kunnen worden.

dat alleen al gaat miljarden kosten. en dat is nog maar 1 ding.
Er is maar 1 plek waar Rusland makkelijk genoeg handel mee kan drijven: Europa.
  zaterdag 10 september 2022 @ 16:24:29 #60
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_205920983
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 15:26 schreef Shotty het volgende:

[..]
Ik heb het gewauwel aangehoord, maar die man slaat nog minder begrijpelijke taal uit dan jij.

Dus laat mij stoppen met raden, en leg is uit wat jou standpunt is dan?
Blijf maar raden. Als jij die man die het in samson en gert jip en janneke taal uitlegt al niet begrijpt dan heb jij een plateau bereikt waar ik jou niet overheen wil kan helpen. :Y
pi_205921190
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 16:24 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Blijf maar raden. Als jij die man die het in samson en gert jip en janneke taal uitlegt al niet begrijpt dan heb jij een plateau bereikt waar ik jou niet overheen wil kan helpen. :Y
Je hebt een standpunt, maar je wil niet vertellen wat het is, je wil alleen een filmpje delen van iemand anders standpunt. als ik vraag of dat ook jou standpunt is zeg je nee.

wat doe je op een forum?
  zaterdag 10 september 2022 @ 17:03:36 #62
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_205921638
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 16:37 schreef Shotty het volgende:

[..]
Je hebt een standpunt, maar je wil niet vertellen wat het is, je wil alleen een filmpje delen van iemand anders standpunt. als ik vraag of dat ook jou standpunt is zeg je nee.

wat doe je op een forum?
Je legt me woorden in de mond. :D


Deze situatie is en blijft de schuld van Europa. Het is echt heel simpel en o.a. om de redenen die uitgelegd zijn door de Belg in het filmpje. :Y

Maar goed ik begrijp dat ik je stoor in je circle jerk, maar óók dat is voor jou om een plek te geven. ;)
pi_205922113
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 17:03 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Je legt me woorden in de mond. :D

Deze situatie is en blijft de schuld van Europa. Het is echt heel simpel en o.a. om de redenen die uitgelegd zijn door de Belg in het filmpje. :Y

Maar goed ik begrijp dat ik je stoor in je circle jerk, maar óók dat is voor jou om een plek te geven. ;)
Ow nee, je beledigd mij, dat moet wel betekenen dat je gelijk hebt! _O-

Samenvatting van dat filmpje:

Het is dus Europa's schuld dat Putin Oekraine binnenviel, want Oekraine wilde in 2014 niet bij de NAVO, en Rusland wilde dat zo houden. En wij mogen absoluut niet zeuren, want je steunt liever het verkrachten, martelen, en vermoorden van het Oekraïners dan dat je wat meer betaald voor je energierekening.

Zelf weiger je die mening samen te vatten, dus ik neem aan dat je zelf ook wel weet dat dit een gedeelte pure onzin is, en gedeeltelijk gewoon pure IKKE! IKKE! IKKE! is.

en nee, ik leg je geen woorden in de mond. jij deelt je filmpje, blijkbaar omdat je deze mening deelt. ik vat dat samen voor iedereen die geen zin heeft naar dat gewauwel te luisteren.
  zaterdag 10 september 2022 @ 18:04:30 #64
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_205922568
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 17:29 schreef Shotty het volgende:

[..]
Ow nee, je beledigd mij, dat moet wel betekenen dat je gelijk hebt! _O-

Samenvatting van dat filmpje:

Het is dus Europa's schuld dat Putin Oekraine binnenviel, want Oekraine wilde in 2014 niet bij de NAVO, en Rusland wilde dat zo houden. En wij mogen absoluut niet zeuren, want je steunt liever het verkrachten, martelen, en vermoorden van het Oekraïners dan dat je wat meer betaald voor je energierekening.

Zelf weiger je die mening samen te vatten, dus ik neem aan dat je zelf ook wel weet dat dit een gedeelte pure onzin is, en gedeeltelijk gewoon pure IKKE! IKKE! IKKE! is.

en nee, ik leg je geen woorden in de mond. jij deelt je filmpje, blijkbaar omdat je deze mening deelt. ik vat dat samen voor iedereen die geen zin heeft naar dat gewauwel te luisteren.
Het gaat nergens in dat filmpje over of Poetin gelijk heeft of niet m.b.t. de inval. Je hebt het dus echt niet gekeken of misschien snap je het oprecht niet. Dit topic gaat over gas.

Ik denk dat jij niet hoeft te beslissen voor anderen of zij wel of niet zin hebben om op een filmpje te klikken. Zeker als je niet begrijpt wat er in het filmpje gezegd wordt. ;)

Maarrrr je mij best gaan uitleggen hoe ik je heb beledigd. Maar ik vermoed dat je daar ook moeite mee gaat hebben. ;)
pi_205922999
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 18:04 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Het gaat nergens in dat filmpje over of Poetin gelijk heeft of niet m.b.t. de inval. Je hebt het dus echt niet gekeken of misschien snap je het oprecht niet. Dit topic gaat over gas.

Ik denk dat jij niet hoeft te beslissen voor anderen of zij wel of niet zin hebben om op een filmpje te klikken. Zeker als je niet begrijpt wat er in het filmpje gezegd wordt. ;)

Maarrrr je mij best gaan uitleggen hoe ik je heb beledigd. Maar ik vermoed dat je daar ook moeite mee gaat hebben. ;)
Je kan dus geen mening neer typen. Ok duidelijk.

Jij beledigd mij niet hoor. Daarvoor moet ik enig respect hebben voor jou mening, en gezien je niet kan aangeven wat jou mening is, kan ik daar ook geen respect voor hebben.
Maar je probeert het wel, en dat is lachwekkend 😂
  zaterdag 10 september 2022 @ 18:41:45 #66
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_205923099
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 18:36 schreef Shotty het volgende:

[..]
Je kan dus geen mening neer typen. Ok duidelijk.

Jij beledigd mij niet hoor. Daarvoor moet ik enig respect hebben voor jou mening, en gezien je niet kan aangeven wat jou mening is, kan ik daar ook geen respect voor hebben.
Maar je probeert het wel, en dat is lachwekkend 😂
Jouw respect is niet iets waar ik op zit te wachten.

Je bent een wandelende tegenstrijdigheid. :Y
pi_205923936
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 18:41 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Jouw respect is niet iets waar ik op zit te wachten.

Je bent een wandelende tegenstrijdigheid. :Y
dus ik vraag jou wat je mening is, en dit is je antwoord. prima hoor, ben wel klaar met jou. discussie is toch onmogelijk met iemand zonder een mening.

ow, en dat "Ow nee, je beledigd mij, dat moet wel betekenen dat je gelijk hebt! _O-" was sarcastisch.
Zo werkt dat niet in de grote mensen wereld, en ik dacht dat jij dan ook wel snapte. zie ook de _O- .
  zaterdag 10 september 2022 @ 19:56:14 #68
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_205924336
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 19:32 schreef Shotty het volgende:

[..]
dus ik vraag jou wat je mening is, en dit is je antwoord. prima hoor, ben wel klaar met jou. discussie is toch onmogelijk met iemand zonder een mening.

ow, en dat "Ow nee, je beledigd mij, dat moet wel betekenen dat je gelijk hebt! _O-" was sarcastisch.
Zo werkt dat niet in de grote mensen wereld, en ik dacht dat jij dan ook wel snapte. zie ook de _O- .
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 19:32 schreef Shotty het volgende:

[..]
dus ik vraag jou wat je mening is, en dit is je antwoord. prima hoor, ben wel klaar met jou. discussie is toch onmogelijk met iemand zonder een mening.

ow, en dat "Ow nee, je beledigd mij, dat moet wel betekenen dat je gelijk hebt! _O-" was sarcastisch.
Zo werkt dat niet in de grote mensen wereld, en ik dacht dat jij dan ook wel snapte. zie ook de _O- .
Hahaha volgens mij heb jij gewoon een sigaret uit het pakje van Also_von_Oder gepakt. :D

Mijn mening is niet relevant in onze discussie. :+



quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 3 / 3
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')