Lekker lachen over dead bodiesquote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:05 schreef Aiciu het volgende:
Lekker lijken schrapen voor 1800 bruto per maand
Zo nu en dan eens klappen vangen en als je terugvecht op staande voet ontslag!
Klinkt als een topbaan!
Dan bevind in mij met jou in goed gezelschap, dus waar klaag je over?quote:
Maar maar maarquote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:15 schreef LanaMyst het volgende:
Heen en weer lopen door de trein is lastig op afstand.
Zeker, zo maak ik elke morgen koffie en transporteer ik dat naar bedquote:Als je wil thuiswerken had beter je als machinist kunnen solliciteren, ik mag toch aannemen dat een treintje besturen tegenwoordig wel op afstand kan.
Ik had verwacht dat jij met een teaser op zak zou lopen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Lekker lachen over dead bodies
Daarom altijd een hidden taser bij je hebben
Niet in elke baan/jobba kan je thuiswerken.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik hou zo van treinen dus de hele dag gratis lui op mijn kloten zitten in de eerste klas leek mij wel wat. Daarbij, als we staken kan je lekker thuis blijven. Dat ik verder een hekel heb aan mensen en hen zo de trein uit kan pesten is mooi meegenomen
Dus ik zo solliciteren naar de functie van knipteur, zeg ik zo dat verdient wel weinig, wat kan daar tegenover staan? Vervolgens gooi ik thuiswerken in de onderhandeling, maar dat kon volgens hen niet.
Ja willen ze nou personeel of wat?
Klacht: NS snapt arbeidstekort niet
Tja ik heb als ambulance chauffeur gesolliciteerd en voorgesteld hoe de patiënten eerst naar mij thuis moeten komen voor hen iets overkomt.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:08 schreef Näsenbar het volgende:
Wat als TS MDL arts wordt en zou thuiswerken door te werken aan zijn eigen topicdiarree.
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tja ik heb als ambulance chauffeur gesolliciteerd en voorgesteld hoe de patiënten eerst naar mij thuis moeten komen voor hen iets overkomt.
Ach, wat je vindt mag je houden.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:05 schreef Aiciu het volgende:
Lekker lijken schrapen voor 1800 bruto per maand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |