Groen schubbig denk ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat voor kleur kont zou Kaag hebben?
Heb je haar ogen wel eens gezien?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Groen met een gekartelde staart.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je denkt dat ze na 2014 alweer besties waren?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:10 schreef UitStraling het volgende:
Als de NAVO Oekraïne niet geholpen had waren we al lang van die malle strapatsen af geweest, Oekraïne bijna gehalveerd qua grondgebied maar wel ontelbaar minder doden, en over 5-10 jaar waren ze toch weer besties geworden, zo vaart de opportunistische geopolitieke naakte aap nu eenmaal.
Ik doe hier geen uitspraken overquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt ook analbleeching ,wedden?
Misschien dat ik met het spul dat ze daar gebruiken m'n voegen wel goed wit krijg.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt ook analbleeching ,wedden?
Dat is een ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik doe hier geen uitspraken over
Kun je vlechtjes maken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb gewoon een harige mannenkont
Mijn vriendin zei ooit, jij hebt ingroeide haartjes op je kont en dat vind ik nog leuker dan op vakantie gaan, omhoog met die witte reet godverdomme.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb gewoon een harige mannenkont
Dreads met tarrelsquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn vriendin zei ooit, jij hebt ingroeide haartjes op je kont en dat vind ik nog leuker dan op vakantie gaan, omhoog met die witte reet godverdomme.
Ja of Oekraine? Iig die regio daar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is toch het armste land van Europa?
Opzich maakt het niet uit als je maar een aanvoer of afvoer van lucht creëert aan de andere zijde.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
Even een wetenschappelijk vraagje. Stel het is buiten heel koel en binnen heel warm. Normaalgesproken zou ik dan de koele lucht naar binnen proberen te blazen met de fan. Maar nu bedacht ik me, is het niet beter om de warme lucht juist naar buiten te blazen? Omdat je wanneer je de koele lucht naar binnen probeert te blazen het misschien tegen een muur van warme lucht blaast? Of hoe werkt dat?
Denk niet dat dat werktquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
Even een wetenschappelijk vraagje. Stel het is buiten heel koel en binnen heel warm. Normaalgesproken zou ik dan de koele lucht naar binnen proberen te blazen met de fan. Maar nu bedacht ik me, is het niet beter om de warme lucht juist naar buiten te blazen? Omdat je wanneer je de koele lucht naar binnen probeert te blazen het misschien tegen een muur van warme lucht blaast? Of hoe werkt dat?
Jij niet dan?quote:
US laat zich harsen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij niet dan?
Als je een bos omfoefoe hebt zitten nemen ze nooit je ballen in de mond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |